مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:
«باشگاه روابط عمومی ها» در تصمیم سازی های صنعت کشور نقش تاثیرگذاری خواهد داشت
دومین نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد؛ گفت: ایجاد باشگاه روابط عمومی با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان میتواند منجر به هم افزایی میان فعالان این بخش، همچنین پیشبرد اهداف شرکت ها شود. وی همچنین از طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه به عنوان یکی از برنامه های اصلی این شرکت یاد کرد و گفت با اجرای آن بازار بزرگی برای نخبگان، شرکتهای استارتاپی و دانش بنیان به وجود خواهد آمد.
به گزارش ایراسین؛ صبح امروز دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور داشتند.
حمیدرضا عظیمیان در این آیین اظهار کرد: کسانی که درگیر کار عملیاتی روابط عمومی هستند با همه توصیفاتی که درخصوص روابط عمومی و اهمیت کار آن مطرح میشود به خوبی آشنایی دارند. اگر سنگ بنای راه اندازی باشگاه روابط عمومی استان را با اتاق بازرگانی اصفهان قطعی کنیم و اتاق بازرگانی اصفهان محور این دست از اقدامات باشد، نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ادامه داد: به این صورت که باشگاهی را برای روابط عمومی در نظر بگیریم تا با شکل گیری این تشکیلات و همکاری و تعامل بین مدیران روابط عمومی، شاهد هم افزایی در این بخش باشیم.
وی افزود: روابط عمومی ها در این باشگاه برای انتشار اخبار شرکتها و آگاهی بخشی به جامعه گام بردارند و در مقابل نیز شرکتها در جهت حمایت از بخش روابط عمومی قدم برخواهند داشت و به نفع طرفین خواهد بود.
در ۵ سال آینده قدرت روابط عمومیها در مسائل کلان بیشتر میشود
عظیمیان افزود: اگر این باشگاه راه اندازی شده و فعالیتش به طور مداوم انجام شود، در ۵ سال آینده باشگاه روابط عمومی میتواند در عرصه ملی حضور پررنگ داشته در دولت بعدی از ظرفیت های این باشگاه استفاده گردد و نظرات و پیشنهادات آنها در تسهیل قوانین مورد استفاده قرار گیرد.
به گفته وی، شرکت فولادمبارکه برای ایجاد باشگاه روابط عمومی آمادگی خود را اعلام میکند و امید میرود که این باشگاه به صورت رسمی ثبت شود.
وی ادامه داد: در دنیا تمامی اتفاقات و تصمیم گیریهای اصلی در باشگاهها و دورهمی ها و شرایط آرام گرفته میشوند. بنابراین میتوان از هم افزایی میان روابط عمومی و شرکتها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.
نقشه راه فولاد مبارکه بر پایه تکنولوژ شدن است
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در این آیین در پاسخ به این سوال که نقشه راه فولادمبارکه چیست، اظهار کرد: نقشه راه تولید فولادمبارکه بر مبنای تکنولوژ شدن قرار دارد و الگوی ما شرکت پوسکوی کره جنوبی است که بعد از دوره ۳۰ ساله از تولید فولاد، اکنون به یک تکنولوژ تبدیل شده است. زمانی که ما نیز تکنولوژ شویم یعنی علم آن صنعت را به طور کامل دریافت کرده ایم.
وی افزود: زمانی که این نقشه ترسیم شد، پروژه های متعددی مطرح و سازمانهای مختلفی برای اجرای آن راه اندازی کردیم. بزرگترین پروژه تعریف شده برای تکنولوژ شدن فولادمبارکه طرح تحول دیجیتال و استفاده از انقلاب صنعتی چهارم برای هوشمند اداره کردن سازمان است.
عظیمیان ادامه داد: یک باشگاه نیز با عنوان باشگاه فانوس دریایی در جهان ایجاد شده که اکنون ۵۵ شرکت بزرگ همچون مایکروسافت، جنرال موتورز و ... به عضویت آن درآمده اند.
به گفته وی، با اجرای طرح تحول دیجیتال سازمانی همچون فولادمبارکه از ابتدا تا انتهای کار هوشمند خواهد شد. ( از انتخاب کارمند تا اندازهگیری طول عمر آجرهای کوره و انتخاب پیمانکار تا فروش محصول و...)
وی ادامه داد: ذوب آهن در نسل دوم تکنولوژی و فولادمبارکه نسل سوم تکنولوژی است و این درحالیست که در جهان شرکتهای بسیاری هستند که وارد نسل چهارم تکنولوژی شده اند و شاید از بین ۱۰۰ها شرکت فولادی ۴ شرکت فولادساز باشند که عضو این باشگاه شدهاند و ما به دنبال این هستیم که به عضویت باشگاه فانوس دریایی درآییم.
عظیمیان ادامه داد: این یک بازار بسیار بزرگی از کارهای آیتی برای شرکتهای استارتاپی و دانش بنیان ایجاد میکند و امسال نیز ۲۲ پروژه طرح تحول دیجیتال در بازار عرضه کردیم که تمام مشتریان ما نیز جوانان هستند و یک مرکز نوآوری نیز در دانشگاه تهران در حال آماده سازی است که گروههای استارتاپی را در خود جای دهد.
وی تصریح کرد: این طرح از مرداد ۹۹ آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا سال ۱۴۰۴ فولادمبارکه تمام هوشمند خواهیم داشت و اولین شرکتی در ایران خواهد بود که طرح تحول دیجیتال را اجرا کرده و بنچ مارکی برای همه صنایع خواهد شد.
افزایش ۶ تا ۸ درصدی بهره وری
مدیرعامل فولادمبارکه افزود: مشاور آلمانی فولاد مبارکه معتقد است طرح تحول دیجیتال بین ۶ تا ۸ درصد بهره وری را افزایش میدهد.
عظیمیان ادامه داد: به زودی و در سالهای آتی شاهد فعالیت رباتها در مجموعه فولاد مبارکه خواهید بود. چراکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی یک الزام است تا بهرهوری افزایش یابد.
به گفته وی، با اجرای طرح تحول دیجیتال بازار بسیار بزرگی برای نخبگان، استارتاپی ها و شرکت های دانش بنیان خواهیم داشت.
در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان پیشنهاد شد؛
تشکیل «باشگاه روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان» در مسیر پشتیبانی از تولید
دومین نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی
مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان با ارائه پیشنهاد ایجادباشگاه روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: باشگاه مدیران روابط عمومی اتاق بازرگانی در راستای هم افزایی و انتقال تجارب در مسیری مستمر و خردمندانه گام برمی دارد.
به گزارش ایراسین؛ صبح امروز دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور داشتند.
مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، در این نشست اظهار کرد: چندسالی بود که به دنبال برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی بودیم تا با انتقال تجارب، دستیابی به اهداف و چشم اندازهای اتاق بازرگانی استان اصفهان تسهیل شود. خوشبختانه در هفته ارتباطات، اتاق بازرگانی میزبان مدیران روابط عمومی بزرگترین شرکت های استان اصفهان بود و امروز شاهد برگزاری دومین گردهمایی به میزبانی شرکت فولاد مبارکه هستیم.
وی تصریح کرد: حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و رئیس اتاق بازرگانی و به ویژه حمایت مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در برگزاری این نشست درخور تحسین است.
شایسته فرد با ارائه پیشنهاد «تشکیل باشگاه روابط عمومی در اتاق بازرگانی» گفت: امیدواریم این نشست ها به صورت ماهیانه، مستمر و خردمندانه پیش رود و با تشکیل باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان به اهداف منظور شده دست یابیم و سایر مدیران روابط عمومی هم به مرور به این باشگاه اضافه شوند.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی های اتاق بازرگانی:
از ظرفیت روابط عمومی در مسیر تحقق شعار سال استفاده خواهیم کرد
دومین نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: با بهره گیری از تمام ظرفیت روابط عمومی درصدد امیدآفرینی و تقویت تلاش جهادگران فولاد مبارکه در مسیر پشتیبانی از تولید هستیم.
به گزارش ایراسین؛ صبح امروز دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور داشتند.
نباتی نژاد در این نشست با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ترسیم تصویر واقعی از اهداف این شرکت گفت: در این مدت کوتاه سعی کردیم تا زیرساخت های لازم برای بازنمایی اقدامات شرکت فولاد مبارکه در عرصه جامعه تقویت شود و با فراخوانی از تمام ظرفیت های رسانه ای کشور در راستای تحقق شعار سال و نقش مهم جهادگران شرکت فولادمبارکه در پشتیبانی از تولید بهره بگیریم.
وی در ادامه به معرفی برخی از این اقدامات مهم در مسیر پشتیبانی از تولید پرداخت و افزود: خبرنامه فولاد به صورت هفتگی، اقدامات شرکت فولاد مبارکه را در اختیار تمام ذینفعان این شرکت به صورت مکتوب و مجازی قرار می دهد. همچنین پایگاه خبری ایراسین با تجهیزات کامل، علاوه بر پوشش جدیدترین اخبار در حوزه های فولاد، اقتصاد و صنعت، معدن و صنایع معدنی، جامعه و مسئولیت اجتماعی و ورزش، این آمادگی را دارد که اقدامات سایر صنایع استان اصفهان و کشور را به جامعه مخابره کند.
نباتی نژاد با تاکید بر تعامل روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با بیش از ۳۰۰ رسانه مکتوب و بر خط تصریح کرد: اقدامات شرکت فولاد مبارکه متناسب با سیاست های شبکه های صداو سیما در قالب مستند تهیه می شود و در تعامل سازنده با صداو سیما درصدد هستیم دستاوردهای این شرکت به نحو احسن در جامعه آگاهی رسانی شود.
وی با استقبال از ظرفیت رسانه ای نو و خلاق و تعامل با ذینفعان شرکت فولاد مبارکه گفت: ارائه تصویر امیدآفرینی صنایع به کشور و همچنین آگاهی بخشی جامعه از رکوردهای حاصله در این شرکت که نیاز مبرم جامعه امروز در مسیر امید است؛ از طریق اطلاع رسانی میسر خواهد بود و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این مسیر از تمام ظرفیت ها بهره می گیرد.
از ظرفیت روابط عمومی در مسیر تحقق شعار سال استفاده خواهیم کرد
وی افزود: حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه هم از زیرمجموعه فعالیت های روابط عمومی است و همچنین برنامه گزارشی «برخط» محصول روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است که هر دوشنبه از شبکه اصفهان پخش می شود.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تولیدات رادیویی شامل فایلهای پادکست و رادیو داخلی شرکت فولاد مبارکه گفت: در طول هفته دو برنامه رادیویی هم در همکاری با شبکه رادیو اصفهان در راستای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در شرکت فولاد مبارکه و با هدف امیدآفرینی اجراء می شود.
وی به نشریه سراسری «کارخانه» هم گریزی زد و توضیح داد: تمام اقدامات برشمرده بخش کوچکی از فعالیت های روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است و همواره بر این باوریم که روابط عمومی، موتور متحرکه و بازوی اصلی هر سازمان قلمداد می شود.
از ظرفیت روابط عمومی در مسیر تحقق شعار سال استفاده خواهیم کرد
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تشکر از مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی بها می دهند، گفت: اهمیت حضور رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان در این نشست و همچنین سخنان ایشان در جلسه پیشین، در ارج نهادن به روابط عمومی را به فال نیک می گیریم و قدردان تلاش های مهندس عظیمیان در حمایت تمام قد از اهداف روابط عمومی این شرکت هستیم.
نباتی نژاد گفت: روابط عمومی بایستی در اختیار سازمان قرار بگیرد و اعلام می کنیم که درخصوص اقدامات مشترک آمادگی هرگونه همکاری با دیگر مجموعه ها را داریم. چراکه این دستاوردها متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اطلاع رسانی در این مسیر به امیدآفرینی و اعتماد مردم منتج می شود.
وی در پایان باز هم بر تغییر نگاه به جایگاه روابط عمومی صحه گذاشت و گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات خصوصی و مشترک نقطه نظرات همدیگر را بشنویم و با گفتگو و انتقال تجارب در مسیر تحقق شعار سال اقدامات مهمی انجام دهیم. چرا که این جلسات به صورت ماهیانه می تواند به هم افزایی بیشتر منجر شود.
هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، ضمن خیرمقدم به مدعوین در این نشست گفت: هم اکنون این نشست به صورت برخط (آنلاین) در حال پخش است و فرصتی فراهم شده تا مدیران روابط عمومی سراسر کشور شاهد این گردهمایی باشند.
بازدید مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه
صبح امروز دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه و در راستای هم افزایی روابط عمومی های صنایع استان برگزار شد. قبل از این نشست ۴۰ تن از مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند. عکاس: پیمان شاه سنایی
|