درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47368صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 6 تیر 1400 - 00:50
17 مرداد؛ روز خبرنگار مصادف با چهلم عروج شهادت گونه گل‌های پرپر شده بوستان اطلاع رسانی است.
حسن خسروی مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط عمومی و ارتباطات - خبرنگار مزاحم نیست؛ مراحم است. خبرنگار؛ رزمنده جان برکف میدان مبارزه با جهل و خرافه و نادانی است. خبرنگار؛ مرد میدان تنویر افکار عمومی است. خبرنگاران؛ راست قامتان بلند همتی هستند در برابر انحرافات اجتماعی؛ سیاسی و اقتصادی.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| شهیدان شاهد؛ مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی؛ غریبانه و غم انگیز و مظلومانه رفتند و چه زیبا و عجیب است که چهلم آن ثبت کنندگان تاریخ؛ تاریخی شده است با روز خبرنگار.


یادشان گرامی و راه‌شان ماندگار.

بیایید برای‌شان یادبود جانانه ای برپا کنیم. بیایید حرفه مقدس خبرنگاری را پاس بداریم. بیایید برای استخدام؛ معیشت؛ مسکن؛ بیمه و سختی کار و... خبرنگاران کاری کنیم کارستان. بیایید باور کنیم و ایمان داشته باشیم که خبرنگار؛ سنگربان بیدار دروازه های گردش اطلاعات و روشنگری در جامعه است.

 

خبرنگار مزاحم نیست؛ مراحم است. خبرنگار؛ رزمنده جان برکف میدان مبارزه با جهل و خرافه و نادانی است. خبرنگار؛ مرد میدان تنویر افکار عمومی است. خبرنگاران؛ راست قامتان بلند همتی هستند در برابر انحرافات اجتماعی؛ سیاسی و اقتصادی.

 

خبرنگار؛ فانوس روشنی بخش مسیر حق طلبی و ظلم ستیزی و افشای حقیقت هاست تا حق و باطل از هم تمییز داده شوند. خبرنگار؛ پر از شور و شعور و شوق است. خبرنگار؛ سرشار از عشق و خدمت و همراهی است. خبرنگار؛ مشاور امین و صادق و بی‌طرفی است برای آنکه ما به بیراهه ها نرویم. قدرشان را بدانیم و راهشان را همواره هموار کنیم برای کمک به رشد و توسعه پایدار کشور.


روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد