درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47357صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 4 تیر 1400 - 21:35
نظرسنجی سالانه Muck Rack بین 1600 نفر از متخصصان ارتباطات انجام شد.
بررسی‌ها نشان داد که تغییرات چشمگیری در صنعت روابط‌عمومی پیش‌بینی می‌شود
این مطالعه نشان می دهد که تقریباً سه چهارم (73٪) از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که فکر نمی کنند اصطلاح "روابط‌عمومی" همانطور که امروز تعریف شده است، نشان دهنده عملکرد این صنعت در 5 سال اخیر باشد. بیش از یک سوم متخصصان روابط‌عمومی (34٪) انتظار دارند در 5 سال آینده شاهد تغییرات چشمگیری در این صنعت باشند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| این تحقیق نشان داد که بیشتر بودجه های روابط‌عمومی یا در حال افزایش هستند (45٪) یا در همان حالت ثابت باقی می مانند (50٪). تنها 5٪ بودجه متخصصان روابط‌عمومی در حال کاهش است.


به گزارش اختصاصی شارا به نقل از businesswire، این مطالعه همچنین نشان می دهد که تقریباً سه چهارم (73٪) از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که فکر نمی کنند اصطلاح "روابط‌عمومی" همانطور که امروز تعریف شده است، نشان دهنده عملکرد این صنعت در 5 سال اخیر باشد. بیش از یک سوم متخصصان روابط‌عمومی (34٪) انتظار دارند در 5 سال آینده شاهد تغییرات چشمگیری در این صنعت باشند.


گرگ گالانت مدیرعامل شرکت Muck Rack گفت: "متخصصان روابط‌عمومی خود را برای تغییرات چشمگیر در صنعت روابط‌عمومی در چند سال آینده آماده می کنند. این تغییر سریع در رسانه، روزنامه نگاری و صنایع اصلا عجیب نیست. خبر خوب اینکه بررسی های ما نشان داد که همچنان به سرمایه گذاری خود در روابط عمومی ادامه می دهند و متخصصان روابط‌عمومی به دنبال روش هایی برای ارزیابی و افزایش ارزش کارهای خود هستند."


حالا این گروه تحقیقاتی سومین سال خود را سپری می کند، هدف از تحقیق The State PR ارزیابی نحوه ارتباط متخصصان روابط‌عمومی با رسانه در سال 2021 است و میزان موفقیت آنها و نقش فناوری را مورد بررسی قرار می دهد.


یافته های اصلی در این مطالعه عبارتند از:


• با وجود کوچک شدن اتاق خبری، روابط رسانه ای در قلب روابط‌عمومی باقی مانده است: اکثریت قریب به اتفاق (94٪) متخصصان روابط‌عمومی می گویند که روابط رسانه ای کانون اصلی متخصصان روابط‌عمومی / ارتباطات است.


• چالش های روابط رسانه ای همچنان ادامه دارد: به طور کلی، چالش شماره یک متخصصان روابط‌عمومی در سال 2021 دریافت پاسخ از خبرنگاران (59٪)، به دنبال آن محدودیت های بودجه (49٪) و ارزیابی تأثیری است که شرایط بر کسب و کار (46%) داشته است. قرار دادن پوشش در چرخه خبر (50٪) و یافتن زوایای مربوط به موضوع (38٪) از مهمترین چالش‌هایی است که پاسخ دهندگان گفته اند شرکت‌های‌شان در دوره همه گیری کرونا با آن روبرو بوده اند.


• متخصصان روابط‌عمومی فرصت هایی را برای افزایش ارزش روابط‌عمومی در داخل از طریق تأمین پوشش بیشتر و / یا روابط رسانه ای (60٪)، گره زدن فعالیت های روابط‌عمومی به ابتکارات مهم تجاری (53٪)، تولید نتایج قابل ارزیابی (48٪) و ارائه راه حل های خلاقانه (42٪) می بینند.


• برنامه ریزی استراتژیک بیشترین استناد (88٪) مهارت اساسی روابط‌عمومی برای آینده است و به دنبال آن روابط رسانه ای (78٪)، رسانه های اجتماعی (72٪) و تنوع، برابری و شمول (67٪) گزارش شد.


• اکثر تیم های روابط‌عمومی روزانه از اسلک، تیم های مایکروسافت و سایر ابزارهای پیام رسانی مستقیم استفاده می کنند (81٪، در مقایسه با 67٪ در سال گذشته). 82٪ می گویند از نرم افزار کنفرانس ویدئویی مانند Zoom و Google Meet استفاده می کنند.

 

منبع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
منبع انگلیسی:  www.businesswire.com

زمان انتشار: June 23, 2021

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد