درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47349صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 3 تیر 1400 - 08:19
چگونه بر جذابیت خود بیافزاییم؟ چگونه خود را به دیگران معرفی کنیم؟ چگونه در دل دیگران نفوذ کنیم؟
کلیدهای برقراری ارتباط موثر
از: حسن خسروی – مدرس دانشگاه – مشاور و مولف کتاب مهارت های زندگی - بسیاری از ما نمی دانیم که در برخورد اول با دیگران چگونه خود را معرفی کنیم و این باعث می شود که در آشنایی اولیه با افراد مثل خواستگار یا معرفی محصول در بازاریابی یا شروع به تدریس در یک کلاس جدید و یا رفتن به یک برنامه مصاحبه شغلی و... شکست بخوریم. بدین منظور راهکارهایی را برای موفقیت های ارتباطی شما پیشنهاد می کنم:
  

تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد (سعدی)

قسمت اول:


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| بسیاری از ما نمی دانیم که در برخورد اول با دیگران چگونه خود را معرفی کنیم و این باعث می شود که در آشنایی اولیه با افراد مثل خواستگار یا معرفی محصول در بازاریابی یا شروع به تدریس در یک کلاس جدید و یا رفتن به یک برنامه مصاحبه شغلی و... شکست بخوریم. بدین منظور راهکارهایی را برای موفقیت های ارتباطی شما پیشنهاد می کنم:

1 – وقتی می خواهید برای اولین بار با کسی روبرو شوید، سعی کنید از قبل، یک تمرین گفتگو با خودتان داشته باشید. من اسم این حالت را گذاشته ام: هنر چیدن کلمات کنار یکدیگر. بعضی ها واقعا در استفاده از کلمات و چیدن آنها کنار هم، هنرمند و زرنگ و باهوش هستند و با کلمات جادوگری می کنند. به حدی که وقتی با شما روبرو می شوند فکر می کنید که سالهاست او را می شناسید. صد البته شما باید فردی خودساخته و وارسته و تربیت شده باشید. ما از شخص بد دهن، کج اندیش منفی باف انتظار معجزه نداریم که در این جور مواقع نقش بازی کند. باید خودتان باشید اما تربیت یافته و رشد یافته و با اصل و نسب.

2 – خیلی مراقب تیپ و ظاهر خود باشید. آراستگی ظاهری شامل چهره و صورت مرتب – حجاب مناسب – کت و شلوار – شال و چادر و روسری – کفش ها و... حتما باید دارای هارمونی و هماهنگی باشند. به قول امروزی ها حتی الامکان ست ( set ) باشند. لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد و حالت غیر معقول نداشته باشید. بعضی ها آنقدر چیزهایی به خود آویزان می کنند که آرامش بصری طرف مقابل را به هم می زنند. ساده و با کلاس و جنتلمن باشید

3 - سعی کنید قبل از ملاقات و مواجهه با طرف مقابل، در صورت امکان یک مطالعه اولیه از خلق و خو، شخصیت، آداب و رسوم و... او داشته باشید تا قدرت جذب و نفوذ شما بیشتر گردد.

4 – هر کس برای خود تصورات و عقاید و دنیایی دارد. به داشته ها و عقاید دیگران احترام بگذاریم و اگر فکر می کنیم که طرف مقابل برحق نمی باشد و اشکالاتی دارد، باید در وقت مناسب و با زبان مناسب و در مکان مناسب آنها را مورد بررسی و نقادی و حل و فصل قرار دهیم.

5 – ما برای موفقیت در تعاملات و مناسبات انسانی به چند فاکتور مهم باید توجه کنیم مثل: سن و سال – سطح تحصیلات – فرهنگ – جنسیت طرف – شغل و.... این به ما کمک می کند تا حد و مرزهای خود را با افراد، بدرستی تعریف و سطح بندی نموده تا جایگاه خود را بدانیم.

6 – مراقب رفتارهای مصنوعی باشید. خودتان باشید. ظاهرسازی نکنید. همان چیزی که هستید باشید. وعده وعید بی جهت ندهید. ویژگی هایی که ندارید را نگویید. از خود شخصیت پوشالی سطح بالا درست نکنید.

پایان قسمت اول

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد