درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47243صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1400 - 13:56
Public Relations (PR) Officer job description
شرایط و ویژگی‌های شغلی یک کارشناس روابط عمومی
ترجمه و تنظیم از: فرحناز بازگیر – فعال روابط عمومی و رسانه - شما به عنوان یک کارمند روابط عمومی می بایست یک فرد مجرب، منظم و متین باشید که قادر باشد بحران ها را مدیریت کند. ما از شما انتظار داریم که ذهن خلاق و مهارت های ارتباطی عالی داشته باشید. اگر به قابلیت های خود در سخنرانی عمومی و مدیریت پروژه ها نیز اطمینان دارید، می‌توانید برای این شغل نیز مفید باشید. در نهایت، هدف شما باید ایجاد و گسترش یک تصویر مثبت از سازمان باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مطالبی که ذیلا بیان می‌شود در خصوص شرایط عمومی و تخصصی شغلی یک کارشناس روابط‌عمومی است. با این حال بنا به مقتضیات شغلی موسسات و سازمان‌ها ممکن است قدری تفاوتها نیز در این میان وجود داشته باشند.


وظایف و مسئولیت های یک کارشناس و کارمند روابط عمومی شامل موارد زیر می شوند:


* توسعه استراتژی های روابط عمومی و کمپین های سازمانی و تبلیغاتی.
* آماده سازی اطلاعیه های رسمی، سخنرانی های مقامات و موضوعات تبلیغاتی سازمان.
* ایجاد ارتباطات مثبت با سهامداران، رسانه ها و جامعه.

خلاصه شغل


ما کارشناس روابط عمومی(PR) را برای سازمان دهی و سرپرستی فعالیتهای روابط عمومی و اطمینان یافتن از برقراری ارتباط مؤثر با سهامداران، رسانه ها و اجتماع در نظر می گیریم.


شما به عنوان یک کارمند روابط عمومی می بایست یک فرد مجرب، منظم و متین باشید که قادر باشد بحران ها را مدیریت کند. ما از شما انتظار داریم که ذهن خلاق و مهارت های ارتباطی عالی داشته باشید. اگر به قابلیت های خود در سخنرانی عمومی و مدیریت پروژه ها نیز اطمینان دارید، می‌توانید برای این شغل نیز مفید باشید. در نهایت، هدف شما باید ایجاد و گسترش یک تصویر مثبت از سازمان باشد.

مسئولیت ها


* توسعه کمپین های روابط عمومی و استراتژی های روابط رسانه ای.
* همکاری با گروه ها و سایر تیم های درون سازمانی (از جمله بازاریابی و فروش ) و توسعه ارتباطات با مدیران ارشد.
* ویرایش و به روزرسانی موضوعات تبلیغاتی و مطبوعاتی (بروشورها، ویدئوها، پست های رسانه های اجتماعی و غیره).
* آماده سازی و توزیع اطلاعیه های رسمی.
* سازمان دهی رویدادهای روابط عمومی (از قبیل روزهای افتتاحیه، کنفرانس های مطبوعاتی، نمایشگاه ها، همایش ها و... ) و آمادگی به عنوان ایفای نقش سخنگوی سازمان.
* جستجوی فرصت ها برای تشریک مساعی ، جلب حمایت های مالی (اسپانسرینگ) و تبلیغات.
* استعلام موقعیت و آدرس از رسانه ها و سایر طرفهای همکار.
* پیگیری پوشش رسانه ای فعالیتهای سازمان.
* آماده سازی و ارائه گزارشات مختلف حوزه روابط عمومی.
* مدیریت مسائل و مشکلات و چالشهای روابط عمومی.

نیازمندی ها


* توانمندی در اثبات تجربه و دانش خود به عنوان یک کارمند و کارشناس روابط عمومی.
* داشتن تجربه مدیریت روابط رسانه ای (آنلاین، رسانه ای و مطبوعاتی).
* برخورداری از پیش زمینه مناسب در امر تحقیقات، نگارش و ویرایش رسانه ای و مطبوعاتی.
* داشتن مهارتهای رایانه ای و کار در فضای مجازی.
* توانایی برقراری ارتباطات موثر (شفاهی یا کتبی)
* سایر مهارت های سازمانی لازم و کافی.
* توانایی داشتن عملکرد مناسب در شرایط اضطراری و اورژانسی.
* داشتن خلاقیت و استعداد حل مسئله.
* مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در روابط عمومی، روزنامه نگاری، ارتباطات یا رشته های مرتبط.


https://resources.workable.com/public-relations-officer- منبع اینترنت
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد