درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47229صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 15 خرداد 1400 - 08:38
«روابط‌عمومی» از دید «روابط‌عمومی»...
روابط‌عمومی تسهیل‌کننده و تنظیم‌کننده ارتباط مدیران مجموعه‌ها و دستگاه‌ها با مردم است و ایجاد فرصت برای دریافت بازخورد عملکرد دستگاه متبوع در افکار عمومی؛ به نظر من روابط‌عمومی موفق بالاترین وظیفه‌اش حفظ جایگاه مهم و بالای مردم در نزد افکار مدیران و کارکنان دستگاه است و به شدت باید از ارتباط یک سویه و فقط ارائه گزارش عملکرد حذر و بیشتر از شیوه اقناع فکری جامعه استفاده کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| 27 اردیبهشت ماه مصادف است با روز «ارتباطات و روابط‌عمومی» و به دلیل اهمیت این حوزه و لزوم تعریف این حوزه بسیار مهم در دنیای امروزی، «روابط‌عمومی» را از دید «مسئولان روابط‌عمومی» می‌شنویم و می‌شناسیم.

چندان به دور از واقعیت نگفته‌اید که بیشتر اختراعات بشری از روزی که انسان پا بر روی زمین گذاشت تا امروز برای از بین بردن فاصله‌ها و ایجاد ارتباط بود. از همان زمان که انسان تلاش کرد علائمی را برای نوشتن اختراع کند تا امروز که فضای مجازی و در رأس آن شبکه‌های اجتماعی تمام شئون زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

شاید یک برداشت از زندگی امروزه این باشد که مردم با وجود راه‌های متعدد ارتباطی، راهی ساده برای زندگی کردن خواهند داشت اما کثرت دنیای ارتباطات خود به اندازه‌ای هم ملال آور و هم گمراه‌کننده است. در این میان متخصصان روابط‌عمومی و علوم ارتباطات مشکلات پیچیده‌تری هم دارند و باید برای ایجاد رابطه‌ای هدفمند و دوطرفه همراه با حفظ ارزش‌ها راهکارها و خلاقیت‌های ویژه‌ای به خرج داده و در راه تحقق اهداف سازمانی گام بردارند. بنابراین در اینجا لازم است تعریف مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و ... را از روابط‌عمومی بدانیم تا در راه رسیدن به زبانی مشترک بیشتر گام برداشته و تلاش کنیم.

مسلم مخفی، معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان: روابط‌عمومی تسهیل‌کننده و تنظیم‌کننده ارتباط مدیران مجموعه‌ها و دستگاه‌ها با مردم است و ایجاد فرصت برای دریافت بازخورد عملکرد دستگاه متبوع در افکار عمومی؛ به نظر من روابط‌عمومی موفق بالاترین وظیفه‌اش حفظ جایگاه مهم و بالای مردم در نزد افکار مدیران و کارکنان دستگاه است و به شدت باید از ارتباط یک سویه و فقط ارائه گزارش عملکرد حذر و بیشتر از شیوه اقناع فکری جامعه استفاده کند.

اسدالله ربانی‌مهر، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری همدان: روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات باید تحلیل‌گر مسائل روز و آشنا به همه امور باشند و بتوانند تعامل خوبی با عموم مردم داشته باشند. همکاری و تعامل با رسانه‌ها از ویژگی‌های یک روابط‌عمومی موفق است و باید سعی شود این تعامل هر روز بیشتر شود و ظرفیت سواد مجازی نیز از طرف مدیران مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا بابایی، مسئول روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان همدان: روابط‌عمومی یعنی دغدغه‌مند بودن برای اطلاع‌رسانی و اطلاع یابی، تلاش برای پیگیری و تحقق آرمان‌ها، انعکاس عملکردها به جامعه هدف و نیازها به مدیران، همراه با احساس مسئولیت و به کار بستن ترکیبی از تخصص، هنر و سواد رسانه‌ای برای بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود به منظور به انجام رساندن امور فوق الذکر.

محمد طاهری، مدیر روابط‌عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان: نوع کار روابط‌ عمومی و مسئولیت‌هایی که بر عهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط‌عمومی، ششمین شغل پراسترس در دنیا شناخته شود؛ مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در اساس بازرسی آسیب‌ها بوده و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش‌زا هستند. معتقدم روز جهانی «روابط‌عمومی و ارتباطات» صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر هست.

علیرضا قراگوزلو، مسئول روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان: یک کارشناس و مسئول روابط‌عمومی ابتدا باید از خود بگذرد و راه دشوار روابط‌عمومی را بپذیرد، آنگاه عاشقانه و با دغدغه در این راه گام بردارد. او حق ندارد، عصبانی شود و یا از لبخند دوری کند. بلکه باید وظیفه خودرا در تسهیل امور و ارتباط سازنده سازمان و مردم به خوبی ایفا کند. چشم مردم اکنون به دهان روابط‌عمومی است تا نیازهای اطلاعاتی خود را از این طریق برطرف کند.

حمید امامی، مسئول روابط‌عمومی شرکت سیاحتی علیصدر: روابط عمومی‌های موثر و توانمند باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند که تغییرات محیطی از جمله تغییرات تکنولوژی در دنیای امروز، لحظه‌ای توقف‌بردار نیست و ثانیه به ثانیه در حوزه رسانه نیز رویدادهای جدید حادث می‌شود، تغییراتی که در نهایت می‌خواهد پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری مدیران را در جامعه در حال گذر دنیا نهادینه کند، بنابراین این روابط عمومی‌ها هستند که باید روش‌های خود را متناسب با تغییرات محیطی به‌روز کنند نه اینکه چشم به راه بازگشت زمان به عصر ما قبل اینترنت بمانند.

زهره رزجی مسئول روابط‌عمومی دهکده تفریحی، توریستی گنجنامه: روابط‌عمومی پل ارتباطی و تقویت ارزش‌ها و ویژگی‌های مطلوب هر سازمانی است و موفقیت یا عدم موفقیت هر سازمانی در گرو بهینه‌سازی ارتباطات و تعامل درون‌سازمانی و برون‌سازمانی.

حمدالله چاروسایی، مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان: اگر نگاهی به شرح وظایف و مسئولیت‌های واقعی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی داشته باشیم به این واقعیت می رسیم که بخش قابل توجهی از شرح وظایف هرکدام از این واحدها در ارتباط با یکدیگر تعریف و تبیین شده است. به عبارتی دیگر یک روابط‌عمومی موفق آن است که بتواند ارتباط مناسب، علمی و منطقی را با رسانه‌های جمعی برقرار کند و بخشی از وظایف و اهداف سازمانی خود را از این طریق جامه عمل بپوشاند.

محمد سهرابی، مسئول روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان: روابط‌عمومی مجموعه است پویا و خلاق که رسالت مهمی در اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها و تسهیل در ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی دارد. به بیانی روابط‌عمومی نقطه ثقل ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است که نقشی کلیدی و بی بدیل در توسعه کمی و کیفی هر سازمان و نهادی دارد.

حسین بشری معاون اجتماعی انتظامی استان همدان: افکار عمومی پدیده‌ای است واقعی که با ظهور رسانه‌های جمعی و ابزاری ارتباطی شکل گرفته و شناسایی ویژگی‌ها و تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها اصلی‌ترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی می‌شوند.

حمید آذر مسئول روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان: مسئولان روابط‌عمومی ضمن حرکت بر مدارِ مردمداری، نیاز دارند از مهارت‌ها و دانش ارتباطات برخوردار باشند تا بتوانند از عهده مسئولیت سنگین و در عین حال حساس خود برآیند.

احمدرضا روزبیانی مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت توزیع برق استان همدان: روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد و اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده، به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام آنها در عرصه‌ها و فعالیت‌‌های تخصصی به نوعی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.

محمدرضا خلجی، مسئول روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان: روابط‌عمومی یعنی برقراری ارتباط نزدیک و متقارن سازمانی و توسعه ارتباط با مخاطبین و ارباب رجوع، متناسب با خط مشی و چشم‌انداز سازمان.

مقصود شعبانی، مسئول روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان: روابط‌عمومی یک وظیفه کلی دارد همانند اعتمادسازی، بسترسازی، برجسته‌سازی، فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی و نهایتا مدیریت افکار عمومی و چهار فرایند جزء دارد که براساس آن قابل تعریف است، اول پژوهش، دوم برنامه‌ریزی، سوم اجرا در سه سطح داخل سازمان، خارج سازمان و محیط بین الملل و چهارمین ارزیابی این اجرا در سه سطح مذکور؛ از ویژگی‌های بارز خدمت در روابط‌عمومی شناخت نقاط قوت و ضعف و استفاده از فرصت‌ها برای موفقیت در پیشبرد اهداف سازمان است.

مسعود محمودی، مسئول روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان: در مقام تعریف حاصل جمع، تعاریف مختلفی که علی‌الاطلاق از روابط‌عمومی می‌توان به دست داد این است که روابط‌عمومی مدیریت گردش اطلاعات میان سازمان (در بحث حاضر، دانشگاه) و برون‌سازمان را فراهم می‌آورد؛ البته مدیریت گردش اطلاعات در درون سازمان نیز مسئله حائز اهمیتی است که در این فقره نیز حضور و تأثیر روابط‌عمومی تداخل تام و تمام دارد؛ اما عمده انتظار و اثربخشی در ایجاد ارتباط میان سازمان و برون آن است.

علی‌اکبر کریمپور، معاون روابط‌عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان: نقش روابط‌عمومی هر نهاد یا اداره‌ای در پیشبرد اهداف آن مجموعه بر کسی پوشیده نیست به طوری که روابط‌عمومی «زبان گویای آن مجموعه» است. با توجه به اهمیت نقش سپاه در شرایط حساس امروز این نقش در نهاد انقلابی همچون سپاه پاسداران دوچندان بوده و هست و گامی در مسیر مردمداری و توجه به آرمان‌های انقلاب.

فرزاد پیرو، مسئول روابط‌عمومی سازمان صنعت و معدن تجارت استان همدان: اساساً حرفه "روابط‌عمومی"؛ مهندسی داده‌ها و انعکاس آن با تحلیل هنرمندانه و امیدآفرین در راستای منافع ملی و سازمانی و تنویر افکار آحاد مردم است .از این رو توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی، توسعه فرهنگی و اجتماعی یک جامعه را در پی دارد.

سعیده آقاخانی، رئیس اداره روابط‌عمومی محیط زیست استان همدان: امروز نیازهای روابط‌عمومی تغییر کرده است، با تغییر مخاطب، تغییر تجربه زیسته آنها و انفجار اطلاعات روبه رو هستیم و راه‌های گذشته پاسخگوی روابط‌عمومی نیست بنابراین باید به فضای دیگری از گفتمان در روابط‌عمومی وارد شویم و بازبینی و بازاندیشی مجدد در فضای روابط‌عمومی برای تغییرات جدی، ضروری به نظر می رسد. انفعال روابط عمومی‌ها در این شرایط وضعیت سرمایه اجتماعی و جایگاه روابط‌عمومی ها را بدتر می‌کند، به آینده امیدواریم و به دنبال فضاهای گفتمانی جدید هستیم.

امیرحسین شرفی، مسئول روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک همدان: مهم ترین فعالیت در روابط‌عمومی ارتباط دو سویه با بدنه اصلی سازمان (دولتی یا خصوصی) اعم از مدیران و و مخاطبان (خاص یا فراگیر) است لذا زمانی که ارتباطی مناسب در این بین شکل بگیرد شاهد اعتماد سازی میان مخاطبان و سازمان خواهیم بود.

سیاوش توسلی، مسئول روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۳ همدان: کارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و غیردولتی و بخش خصوصی می‌توانند با بهره از رسانه ‌ای اجتماعی در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه اندک به شکلی که دیگر هیچ مرز یا جغرافیایی نتواند مانع از انتشار اخبار و عملکردشان شود، به ایفای نقشی سازنده و موثر بپردازند، اما با توجه به اینکه جذب مخاطب در این حوزه نقشی تاثیرگذار در رصد اخبار آنها و حصول نتیجه ای مقبول دارد، باید در تولید محتوای خود تمام مواردی را که به این مهم یاری می‌رساند را لحاظ و رعایت کنند.

ابراهیم ترنجیان مسئول روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۴ همدان: روابط‌عمومی مستلزم نگاه دوسویه است. باید همواره با نیم نگاهی به جامعه و شرایط و نیازها، اهداف سازمان و اداره را پیش برد.اگر اینگونه باشد رضایتمندی حداکثری طرفین ایجاد خواهد شد.

علی پنبه‌ای، مسئول روابط‌عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان: بدون تردید با تغییر جهان به دلیل رشد تکنولوژی و اختراعاتی که هر روز به شکلی تازه‌تر رخ می‌دهد، روابط‌عمومی هم گسترده‌تر می‌شود و هم پیچیده‌تر. امروز روابط‌عمومی هم باید به امور داخلی سازمان خود مسلط باشد تا از پس پاسخگویی افکار عمومی برآید و هم تحلیلگری قابل باشد تا آنچه لازم است را از جامعه درک و به داخل سازمان خود منتقل کند. امروز روابط‌عمومی باید روزآمدترین رکن هر سازمانی باشد.

علی افسر مسؤول روابط‌عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان: وظیفه روابط‌عمومی بسیار فراتر از چسباندن بنر است. امروز روابط‌عمومی یک تخصص بسیار مهم تلقی شده و نیازمند افراد تخصصی در زمینه های مختلف این شغل است. روابط‌عمومی دائما در معرض دید همگان و قضاوت همگانی است هرچند این شغل در سازمان‌ها جدی گرفته نمی‌شود و شاید این موضوع باعث سردرگمی مردم در دریافت خدمات از آن سازمان شود.

نظری، مسئول روابط‌عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان: هنر روابط عمومی‌ها شناسایی موانع ارتباط بین بخش‌های سیاستگذاری و اجرایی و پایش مطالبات مردم و اقشار مختلف به‌طور مداوم، هوشمندانه و محسوس و نامحسوس است تا از این طریق بتوانند بر اساس مطالبات عمومی و عملکردها، بازخورد فعالیت‌ها به‌موقع، صریح و صادقانه به مسئولین و مدیران ذی‌ربط منعکس کنند.

اعظم بهرامی مسئول روابط‌عمومی بیمه سلامت استان همدان: روابط‌عمومی قلب تپنده هر سازمان است که بدون آن فعالیت‌ها و تکاپوی هیچ سازمانی دیده نخواهد شد.

علی افشار، مسئول روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان همدان: روابط‌عمومی به لحاظ ارتباط با جامعه مخاطب خود می تواند نتیجه اقدامات یک دستگاه را رصد و برنامه‌ریزی برای تاثیر و اقدامات آینده دستگاه داشته باشد.

سیدروح‌الله موسوی، مسئول روابط‌عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط‌عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌های جدید روابط‌عمومی در عصر ارتباطات است.

علی سیفی‌کار، مسئول روابط‌عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی همدان: هر سازمانی با وجود روابط‌‌ عمومی فعال و پویا در کنار سایر بخش‌های سازمانی قادر به ادامه حیات است. نهاد روابط‌ عمومی برای اثرگذاری نیازمند تغییر نگرش و تقویت جایگاه متناسب با ضرورت‌هاست و سرمایه‌گذاری فکری، انسانی و علمی، در ساخت و توسعه یک روابط‌عمومی کارآمد و پویا نقش مهمی دارد.

احمد ربیعیان، مسئول روابط‌عمومی شرکت گاز استان همدان: روابط‌عمومی مشاور امین و پل ارتباطی مردم با سازمان و کارکنان با مدیرعامل است، راهی جز شکست لحظه‌ها و درنوردیدن زمان نیست،گاهی چون تندباد و گاهی چون نسیم، گاهی چون گرداب و گاهی چون موجیم ،در لحظه ایم با لحظه ایم و آینده نگر ، نقش می‌بندیم و نقش می‌آفرینیم و تمام تلاشمان آرامش سیستمی است ما روابط‌عمومی هستیم، پیام دهنده پیام گیرنده و منبع پیامیم و منشا ارتباطیم.

محمدی، مسئول روابط‌عمومی دانشگاه بوعلی سینا همدان: روابط‌عمومی می‌تواند مؤثرترین عضو یک سازمان برای پیشبرد اهداف و راهبری مخاطبان آن سازمان باشد. البته همین عضو مؤثر، گا‌ها می‌تواند به عنوان مخرب‌ترین عمل کند. اما آنچه که اهمیت دارد، نگاه مدیران به جایگاه روابط‌عمومی است؛ چنان که آنان می‌توانند این مهم را به بازوی توانمند خود، یا بالعکس، به دست شکسته‌ای به گردن خود بدل کنند.

رضا ویسی، مسؤول روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان: نوع کار روابط‌عمومی و مسئولیت‌هایی که برعهده این بخش قرار داده شده سبب شد تا حرفه روابط‌عمومی، ششمین شغل پراسترس دنیا باشد بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط خاص و پرالتهاب است.

امیرحسین رابطی، مسئول روابط‌عمومی دامپزشکی استان همدان: توجه به افکار عمومی، شکل‌گیری و جهت دهی به سمت فعالیت‌های سازمان امری ضروری و حیاتی است که این مهم با اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های انجام شده، توسط روابط عمومی‌ها میسر خواهد شد.

خسرو محمدی، مسئول روابط‌عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان: روابط‌عمومی مرجع و نقطه پیوند مردم با دستگاه مربوط است، یعنی همان جایی که نگاه مردم و رسانه ها با عملکرد دستگاه یا نهاد به هم می‌رسند و انعکاس می‌یابد.

عباسی مسئول روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان همدان: روابط‌عمومی که کارکرد آن مبتنی بر شایسته‌سالاری، تخصص و فعالیت کارشناسی شده باشد ، به آن روابط‌عمومی تحلیل گر گفته می‌شود.
این روابط‌عمومی با توجه به فلسفه وجودی سازمان، اهداف اصلی و فرعی آن و امور اولویت دار آن حرکت می‌کند، روابط‌عمومی تحلیلگر دارای برنامه ادواری منظم – روزانه، هفتگی، ماهیانه، فصلی و سالانه است و برای مواجهه با بحران ها و چالش ها که ناگهان و خارج از اراده حادث می‌شود دارای طرح‌های معین، به بیان ساده روابط‌عمومی تحلیل گر یک روابط‌عمومی کارآمد است.

منصور طاهری مسئول روابط‌عمومی بانک کشاورزی همدان: کارمندان روابط‌عمومی، کارمند عادی نیستند که سرِ وقت بیایند و سرِ وقت بروند، کارشان زمان و مکان نمی شناسد، همه شان پای کارند. نه از نصب، دل خوشند؛ نه از عزل، ترسان. کار خودشان را می کنند، مثل برگ، مثل رود، مثل خورشید. برای دیگران عزت می سازند، برای سازمان شان خوش نامی می آفرینند و برای خودشان خستگی با طعم رضایت و غرور.

مجتبی دی‌ابادی مسئول روابط‌عمومی شهرداری مریانج: روابط‌عمومی مدون و برنامه‌ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، این بخش مهم به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.به همین دلیل توجه ویژه به روابط‌عمومی به عنوان نهادی که می‎تواند به صورت نظام‌مند، برنامه‎ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مسئولان و عموم جامعه اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

معصومه علیزاده، کارشناس روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان: روابط‌عمومی در عرصه اطلاع رسانی رکنی اساسی و بی بدیل است که اگر اهمیت آن درک نشود می‌تواند به جامعه آسیب وارد کند. امروز مردم برای یک زندگی مطلوب نیاز به آگاهی و دانایی دارند و روابط‌عمومی در تولید این اطلاعات نقشی اساسی بر عهده دارند.

زهرا اکبرنیا، کارشناس روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان: کارشناسان علوم ارتباطات تعاریف متعددی از روابط‌عمومی ارائه می‌دهند با این حال مفهوم مشترک همه این نظریه‌ها در قالب آگاهی‌یابی و آگاهی‌بخشی خلاصه شده و روابط‌عمومی به عنوان پل ارتباطی بین یک سازمان و جامعه‌ هدف، بسترهای لازم را برای تحقق این هدف فراهم می‌کند.

طاهره شهابی، کارشناس روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان: اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

زهرا بیگدلو، کارشناس روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان: روابط‌عمومی هم یک ویژگی و هم جایگاه است، هم تعریفی از یک حرفه و هم ضلعی از اخلاقمداری است. روابط‌عمومی مسیر تعالی سازمان و جلوه جایگاه و اعتبار آن است و فعالان در این عرصه، سربازان پویا و پر تلاش آن هستند.
 

منبع: www.farsnews.ir


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد