درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 07:53   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47217صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 11 خرداد 1400 - 08:09
برندسازی، آرمان اصلی یک روابط‌عمومی موفق
سعید خادمی پور، مدیر روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس - تریبون روابط‌عمومی می‌تواند بلندگویی برای بیان چالش‌های سازمان و رساندن آن از طریق رسانه‌ها به گوش مسئولان باشد.نشان دادن وجوه مثبت یک سازمان به جامعه‌ی بیرونی و تلاش در راستای انعکاس نقاط ضعف به مدیران مجموعه، تنها از عهده‌ی یک روابط‌عمومی موفق برمی‌آید؛ بنابراین روابط‌عمومی یک برندساز سازمان است و می‌تواند بهترین وجه سازمان را به بیرون انتقال دهد و برندسازی کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| امروزه بدون تبلیغات، سازمان‌ها هر قدر هم که توانمند باشند، نمی‌توانند این توانمندی‌ها را به جامعه، مشتریان و مسئولان نشان دهند و اهداف خود را به پیش ببرند. سازمان‌ها برای شناساندن نقاط قوت و توانمندی‌های خود به جامعه و مشتریان نیازمند تریبون‌های قوی و افرادی هستند که بتوانند از یک سو این توانمندی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن و به شکل کامل به جامعه هدف انتقال دهند و از سوی دیگر، نیازهای مشتریان را نیز برای سازمان بازگو کنند. در واقع این روابط عمومی‌ها هستند که تریبون سازمان‌ها محسوب می‌شوند و می‌توانند بخشی از اهداف درون سازمان را بیرون از آن محقق کنند.

 

البته باید روابط‌عمومی‌ها را پلی دوسویه خواند چرا که پیوند مستحکم میان برون و درون سازمان تنها توسط روابط‌عمومی رقم می‌خورد و این پیوند با توجه به سازوکارهای تعریف‌شده از سوی روابط‌عمومی گسترش یافته و می‌تواند کل جامعه را در بر گیرد.روابط‌عمومی می‌تواند نیازهای اساسی شرکت را به مسائل مختلف با دیگر سازمان‌ها، جامعه و رسانه‌ها مطرح کند و از این طریق نیازها پیگیری و با ارائه راه‌حل‌هایی از سوی سازمان‌ها، جامعه و رسانه‌ها، به پیشبرد اهداف سازمان کمک می‌شود.

 

تریبون روابط‌عمومی می‌تواند بلندگویی برای بیان چالش‌های سازمان و رساندن آن از طریق رسانه‌ها به گوش مسئولان باشد.نشان دادن وجوه مثبت یک سازمان به جامعه‌ی بیرونی و تلاش در راستای انعکاس نقاط ضعف به مدیران مجموعه، تنها از عهده‌ی یک روابط‌عمومی موفق برمی‌آید؛ بنابراین روابط‌عمومی یک برندساز سازمان است و می‌تواند بهترین وجه سازمان را به بیرون انتقال دهد و برندسازی کند.

 

یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف سازمان‌ها در کشور ما عدم شناخت از جایگاه روابط‌عمومی، عدم استفاده از افراد خبره در این حوزه و عدم توجه روابط عمومی‌ها به وظیفه ذاتی خود یعنی برندسازی است. هر چند که در سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای احیای چهره جایگاه روابط‌عمومی در سازمان‌های مختلف کشور برداشته شده است اما حوزه روابط‌عمومی تا رسیدن به جایگاه اصلی خود فاصله دارد که این فاصله می‌تواند با کسب مستمر دانش هم به‌صورت آکادمیک و هم به‌صورت تجربی به دست آید.

https://tejaratgardan.ir


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد