درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4721صفحه نخست » سه شنبه، 29 مرداد 1392 - 22:54
آیا داشتن وب سایت یک ضرورت در دنیای امروز است؟
  

شارا- امروزه به دلیل گستردگی و عمق فعالیت های افراد و شرکت ها نیاز به ابزاری برای معرفی و جذب حداکثری خواسته های خود احساس می شود. وب سایت ها برای هر شخصی همچون یک سفیر در تمام محلات شهر، شهر های کشور و کشور های جهان عمل می کند چرا که همیشه در دسترس است و از هر نقطه از جهان که به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشیم می توانیم وب سایت مورد نظر را مشاهده نماییم. وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آن ها به شرح زیرند:

- وجود وب سایت، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.
- هزینه طراحی سایت، تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون و مجلات، بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید.
- دسترسی آسان کاربران از هر نقطه جهان تنها با داشتن آدرس سایت شما به روز رسانی آسان و کم هزینه (در سایت های داینامیک بدون صرف هزینه و زمان) در مقایسه با تبلیغات چاپی و …
- تغییرات انجام شده در محصولات و قیمت آنها به سرعت به اطلاع دیگران می رسد.
- فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت هزینه ها را کاهش می دهد.
- یک وب سایت با کارایی خوب میتواند: منشی، فروشنده، کارشناس مجازی و… باشد که به صورت خودکار زیر نظر یک مدیر، کلیه این عملیات را انجام دهد.
- وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های شما دارد.
- وب سایت دفتر کار دوم شماست که توانایی پاسخگویی به تعداد بی شمار مشتری را ٢۴ ساعته و هفت روز هفته دارد.

ITN.ir با بیش از 10 سال سابقه و در اختیار داشتن سرورهای قدرتمند که در معتبرترین دیتا سنترهای موجود در ایران (پارس آنلاین و افرانت) نگهداری می گردد، امکان سرویس دهـــی هاستینگ بـرای نگهداری وب سایت را فراهم نموده است. از مهمترین ویژگـــی های این سرورها امنیت و سرعت بالای آنهاست که در نتیجه بهترین کیفیت را برای مشتریان فراهم آورده است و در صورت ناراضی بودن مشتری تا یک ماه امکان برگشت کامل پول وجود خواهد داشت. ITN.ir با کسب نماد اعتماد الکترونیک و نظام صنفی رایانه محلی مطمئن برای سرویس دهی می باشد.

جهت سفارش پلن های میزبانی وب، طراحی وب و ثبت دامنه می توانید به ITN.ir مراجعه نمایید و با امکان پرداخت آنلاین سرویس های درخواستی خود را به صورت آنی دریافت نمایید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد