درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47144صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 2 خرداد 1400 - 04:49
فرماندار زنجان: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی دچار روزمرگی شده‌اند
فرماندار زنجان گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی دچار روزمرگی شده‌اند درحالیکه علاوه بر ارتقای دانش باید برای تحقق برنامه های خود منابع و جایگاهی را تعریف و در جهت تحقق آن تلاش کنند در غیر اینصورت ممکن است در اجرای برنامه ها مقاومت هایی وجود داشته باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| فرماندار زنجان گفت: روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی دچار روزمرگی شده‌اند درحالیکه علاوه بر ارتقای دانش باید برای تحقق برنامه های خود منابع و جایگاهی را تعریف و در جهت تحقق آن تلاش کنند در غیر اینصورت ممکن است در اجرای برنامه ها مقاومت هایی وجود داشته باشد.

به گزارش شارا، رضا عسگری شامگاه شنبه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و در دیدار با مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه شرایط کنونی ایجاب می کند روابط عمومی ها نیز متحول شوند، افزود: متاسفانه با گسترش و تنوع رسانه ها روابط عمومی سازمان ها و نهادها تا حدودی عقب‌تر هستند.

وی اظهار داشت: اگر زمانی تنها نگارش یک خبر و گزارش نویسی برای روابط عمومی یک توانایی محسوب می شد امروزه استفاده از رسانه های جدید و تولید محتوا ضرورت اجتناب ناپذیر است.

عسگری با اشاره به اینکه اگر روابط عمومی ها مسلط به تولید محتوا نباشند، هزینه ها به مراتب افزیش می یابد، تصریح کرد: خود این عامل یک عقب گرد به شمار می رود و حتی تولید محتوا در حد و اندازه هایی نیست که دغدغه را پاسخگو باشد.

فرماندار زنجان ادامه داد: روابط عمومی که سازمان را بشناسد، ماموریت را به درستی تشخیص می دهد و خود نیز توانایی تولید محتوا را دارد و بطور طبیعی در رسانه ها نیز اثربخشی لازم را دارد که نبود این مسائل مشکلاتی به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در زمان حاضر آموزش های ارائه شده بر روابط عمومی ها و مهارت فنی و رسانه ای نیز باید به شدت افزایش یابد اظهار داشت: در زمان حاضر تجهیزات و امکانات نوین برنامه ریزی ها و اقدامات را بیش از گذشته تسهیل کرده است، بطوریکه با یک مهارت جزئی می توان حداکثر بهره برداری را داشت.

عسگری افزود: مدیران دستگاههای اجرایی نیز باید دانش لازم را در حوزه رسانه داشته باشند و اگر نقدی وارد شد، استقبال کنند چراکه این کار با هدف دلسوزی و پیشرفت در کار انجام می گیرد و درک صحیح از این مساله و برنامه ریزی برای حل مشکلات می تواند علاوه بر بهره جامعه، در حوزه مدیریتی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر نقدی می تواند مقدمه یک توسعه باشد به شرطی که برخورد مدیران با این موضوع منطقی باشد، خاطرنشان کرد: بر این اساس به حوزه روابط باید توجه بیشتری کرد، ظرفیت ها و نیروی انسانی در دستگاههای مختلف اجرایی وجود دارد که حتی می توان یک مجموعه در حوزه دولت را ایجاد کرد چرا که بیشتر در معرض نقد قرار دارند.

به گزارش ایرنا، فرماندار زنجان گفت: بر این مبنا باید هم افزایی مناسب بین دستگاه‌های دولتی ایجاد کرد و توانمندی های خود را در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات ارتقا داد تا پاسخگویی اثرگذارتر و از طرفی افکار عمومی نیز اقناع شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد