درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47140صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 1 خرداد 1400 - 22:14
مردمداری راهبرد روابط عمومی‌ سالم
دکتر احمد یحیایی ایله‌ای (مشاور و مدرس روابط عمومی) - اگر می خواهید از سازمان خود حمایت کنید، اگر می خواهید از مدیر سازمان حمایت کنید و اگر می خواهید از خودتان حمایت کنید طرفدار مردم باشید. زیرا این اساس کار روابط عمومی سالم است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| اگر می خواهید از سازمان خود حمایت کنید، اگر می خواهید از مدیر سازمان حمایت کنید و اگر می خواهید از خودتان حمایت کنید طرفدار مردم باشید. زیرا این اساس کار روابط عمومی سالم است.


1. اولویت روابط‌عمومی سالم مردم است نه رئیس سازمان: یک رئیس سازمان خوب هم این را می فهمد زیرا بدون مردم و مشتری، سازمان و رئیس معنایی ندارد.


2. صدای مردم را بشنوید و صدای مردم باشید: نظرات و پیشنهادات و انتقادات مردم درباره سازمان بخصوص انتقادات مردمی را در اولویت کاری روابط عمومی قرار دهید؛ انتقادپذیری را در سازمان ترویج کنید. این یعنی بالندگی و حرفه ای گرایی ر روابط عمومی.


3. فرایندهای خدمت رسانی به مردم را آسان کنید: این وظیفه روابط عمومی است که ارتباطات بین سازمان و مردم را بهتر و آسان تر کند و برای این منظور بایستی فرایندهای خدمت رسانی را رصد و اشکالات خدمات رسانی آسان و کم هزینه را شناسایی و به سازمان پیشنهاد کند.


4. خدمت رسانی الکترونیکی سازمان را ترویج و تشویق کنید: این کار هزینه های سازمان و مردم را کاهش می دهد و آسیب های رفتاری را به حداقل می رساند. البته اگر فرایندها و بسترها درست تعریف شود و پاسخگویی الکترونیکی به درستی انجام گیرد.


5. مروجان مردمداری را در سازمان شناسایی و تشویق کنید: کارکنانی که خدمت صادقانه و درست به مردم را در اولویت قرار داده اند شناسایی کنید، معرفی کنید و قدردان زحمات و خدمات آنان باشید.


6. راهکارهای بهبود ارتباطات برون سازمانی را از مردم جویا شوید: زیر هیچ کس بهتر از خود مشتری مشکلات بوجود آمده در دریافت خدمات و محصولات را درک نکرده است و برای همین است که مشتری می تواند بهترین راهنمای ما باشد


7. با مردم صادق باشید. اشتباها و اشکالات را بپذیرد تا سازمان در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد