درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47062صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 - 19:34
گزارش برگزاری گردهمایی مجازی روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها موسسات و معاونت های وزارت جهاد کشاورزی
کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز در گردهمایی مجازی با روابط‌عمومی سازمان ها، شرکت ها موسسات و معاونت های وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت ویژه شغل روابط عمومی در برابر افکار عمومی، گفت: روابط عمومی ها همچون نیروی دفاعی در صحنه جنگ تبلیغاتی هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز در گردهمایی مجازی با روابط‌عمومی سازمان ها، شرکت ها موسسات و معاونت های وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت ویژه شغل روابط عمومی در برابر افکار عمومی، گفت: روابط عمومی ها همچون نیروی دفاعی در صحنه جنگ تبلیغاتی هستند.

به گزارش شارا، وی با تاکید بر اهمیت ویژه شغل روابط عمومی، افزود: هر میزان برنامه ریزی و عملیات اجرایی انجام شود در صورتی که در مقابل افکار عمومی نتوانیم از آن دفاع کنیم جایگاه واقعی خود را در جامعه، اسناد قابل ارایه و جایگاه های ارزیابی به دست نمی‌آوریم.

خاوازی ادامه دارد: به هر میزان جایگاه ها که افزایش می یابد و در پست های مدیریت بالاتر قدر و منزلت وجود روابط عمومی بیشتر مشخص می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروزه یکی از بخش‌هایی که شانه به شانه وزیر می‌تواند کمک کند، روابط‌عمومی است، یادآور شد: این حوزه سقف اشباع ندارد و به دلیل وجود کارهای بینهایت در این بخش انتظارات در آن بی نهایت است؛ بنابراین نباید در درون آن خستگی و سستی حس شود.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر این که وضعیت کشور امروز نسبت به سال های قبل خیلی متفاوت است و بیشترین فشار در بخش های مختلف دولت بر امنیت غذایی و سفره مردم، وزارت جهاد کشاورزی و وزیر آن است، بیان کرد: بنابراین اگر روابط عمومی توانست از عملکرد دفاع کند؛ مردم راضی خواهند بود اما اگر نتواند دفاع کند چالش های سنگینی ایجاد می شود.

خاوازی با بیان این که در نشان دادن عملکرد به دنبال نشان دادن واقعیت ها در خدمات هستیم؛ یادآور شد: ما نتوانسیتیم تاکنون خدمات انجام شده در حوزه جنگل و مرتع و همچنین فعالیتی هایی را که به صورت حاکمیتی در مبارزه با آفت ملخ صحرایی انجام شده و ده ها اطلاعات دیگر را به مردم منتقل کنیم؛ در صورتی که مردم باید کارهای بسیار خوبی را که در این حوزه ها انجام شده، بدانند.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی باید سایر حوزه ها و بخش ها برای دسترسی اطلاعات روابط عمومی ها به اطلاعات و غنی شدنشان در بخش آمار و اطلاعات، کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش همکاران به صورت آموزش عمومی و تخصصی توسط روابط عمومی ستاد وزارت جهاد کشاورزی نیز باید عملیاتی شود، گفت: باید هدف گذاری کنید تا در یک تکنیک و یا روش نیروی نخبه داشته باشیم؛ باید برای پرورش انسان های نخبه در روابط عمومی تلاش کنیم.

خاوازی ادامه داد: صندلی های روابط عمومی را هر فردی نمی‌تواند پر کند، باید افراد سرآمد باتجربه و یا دارای تحصیلات مرتبط در راس این کار باشند.

وی با اشاره به اینکه در رسانه های عمومی، انتخاب فرد برای مصاحبه از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: در این خصوص مطلع ترین و مسلط ترین فرد باید انتخاب شود.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم عکس العمل سریع روابط عمومی ها در زمینه اتفاقات مختلف، گفت: اگر اتفاقی رخ دهد و عکس العمل سریع نداشته باشید مبارزه با آن بسیار دشوار خواهد شد و دیگر با صدروش مختلف قابل جبران نیست.

 

روابط عمومی های برتر وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی، عملکرد این مرکز در سال گذشته را تشریح و بر ضرورت اختصاص ردیف اعتباری و اصلاح ساختار سازمانی روابط عمومی های مجموعه این وزارت تاکید کرد.

علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی در جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیران ارشد ستادی و استانی و مسئولان روابط عمومی این وزارت به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: ظرف یک سال گذشته مسائل مرتبط با کشاورزی در رسانه‌های مختلف مطرح شده و همت و تلاش روابط عمومی‌ها سبب شده تا پاسخگوی سؤالات جامعه کشاورزی و سایر مجموعه‌ها و مردم باشیم و همیشه اطلاعات درست و دقیق را در اختیار آنها قرار دهیم.

سرافرازی با اشاره به اقدامات مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته، اظهار کرد: اقدامات این مرکز در حوزه ارتباطات رسانه ای شامل برگزاری ۸۰۹ مورد مصاحبه و گزارش رادیو و تلوزیونی مدیران و روشنگری و پاسخگویی به انتقادات رسانه ای بوده و بالغ‌بر ۷ هزار خبر در سطح ملی در اختیار عموم قرار گرفته و ۱۶ هزار مورد پایش و رصد اخبار و رویدادها روزانه انجام شده و به مدیران ارشد وزارت ارائه شده است.

وی به اقدامات و فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و تهیه پیوست های ارتباطی و اطلاع رسانی در مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: پاسخگویی مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، که وزارت جهاد کشاورزی در زمره پاسخگوترین دستگاه ها در این زمینه بوده است؛ برگزاری جشنواره روابط عمومی برتر، برگزاری ۸ کارگاه‌های آموزشی در سطح ملی، تولید ۲۸ یادداشت تحلیلی و تحلیل محتوای ۱۱۰ نشریات و سایت‌ها و اخبار از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در سال گذشته بوده است.

سرافرازی درباره اقدامات و فعالیت‌های تبلیغی تبلیغاتی مرکز روابط عمومی، اظهار داشت: همگام با اجرای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی، این مرکز در حوزه های ارتباطی و اطلاع رسانی اقدام کرده که نمونه های آن اقدامات معرفی کشاورز کارت و انتشار در شبکه خود پرداز بانک کشاورزی، فضاسازی و تبلیغات محیطی مقابله با ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بخش کشاورزی، تهیه زیر نویس ها برای پخش از شبکه های مختلف سیما و... از دیگر فعالیت های انجام شده بوده است.

وی، نبود ردیف اعتباری و کمبود نیروی انسانی متخصص و عدم امکان جایگرینی برای نیروهای بازنشسته را از جمله مشکلات روابط عمومی عنوان کرد و افزود: اصلاح ساختار سازمانی و به کارگیری نیروهای متخصص، تجهیز و به روزرسانی تجهیزات و امکانات استان ها و همچنین لحاظ شدن سختی کار در این بخش از دیگر ضرورت هایی است که باید انجام شود.

در پایان این مراسم، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و روابط عمومی های سازمان های جهاد کشاورزی استان های آذربایجان شرقی، فارس و سیستان و بلوچستان به عنوان "روابط عمومی پیشگام" با اهدای لوح از سوی وزیر جهاد کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین، روابط عمومی های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان تحقیقیات، آموزش و ترویج کشاورزی، روابط عمومی معاونت آب و خاک و روابط عمومی معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی نیز حائز رتبه های برتر شدند و لوح تقدیر خود را از سوی وزیر جهاد کشاورزی دریافت کردند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد