درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 19:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47035صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 - 09:09
پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون مصادف با روز روابط عمومی
خوشبختانه همکاران ما در بخش روابط عمومی بانک توسعه تعاون با درک این حساسیت و با اتکا به دانش و مهارتی که در تدوین و اجرای اصول روابط عمومی از آن برخوردارند، طی سال‌های نه چندان طولانی که از عمر این بانک می‌گذرد، تلاش کرده‌اند تمام ذینفعان بانک را اعم از مشتری، سهامدار، نهادهای حاکمیتی و... به چشم دارایی‌های ارزشمند بانک توسعه تعاون بنگرند و با استفاده صحیح و به‌موقع از ابزارهای ارتباطی از این ثروت کمیاب به‌درستی محافظت کنند
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر عامل بانک توسعه تعاون، به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی، پیامی صادر کرد.
 

به گزارش شارا، 27 اردیبهشت ماه به پیشنهاد شورای اطلاع رسانی دولت و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور از سال 1385به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی» نام گذاری شده است. این نام‌گذاری بهانه‌ای شده تا طی این 15 سال بر اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط میان دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های حاکمیتی و خصوصی با بدنه جامعه و آنچه به نام «افکار عمومی» از آن یاد می‌شود، تأکید و تصریح بیشتری شود و به این اعتبار باید آن را اتفاقی مبارک و میمون دانست.


واقعیت این است که امروزه با گسترش بیش از پیش بسترهای رسانه‌ای و ابزارهای ارتباطی تمامی ارکان جامعه متوجه جایگاه و نقش روابط عمومی در روند توسعه و پیشرفت کشورها و فرهنگ‌ها هستند و بدون هیچ تردیدی می‌توان این آگاهی را یکی از باورهای راسخ و عمیق در ضمائر آحاد مردم دانست.


چنین باور و اطلاعی علاوه بر اینکه فرصتی گرانقدر و ارزشمند در اختیار کارشناسان، فعالان و متولیان ارتباطات و روابط عمومی قرار می‌دهد، مسئولیت آنان را نیز در پاسداشت و مراقبت از اعتماد و اطمینان جامعه نسبت به شفافیت و صداقت متولیان روابط عمومی صد چندان کرده است.


خوشبختانه همکاران ما در بخش روابط عمومی بانک توسعه تعاون با درک این حساسیت و با اتکا به دانش و مهارتی که در تدوین و اجرای اصول روابط عمومی از آن برخوردارند، طی سال‌های نه چندان طولانی که از عمر این بانک می‌گذرد، تلاش کرده‌اند تمام ذینفعان بانک را اعم از مشتری، سهامدار، نهادهای حاکمیتی و... به چشم دارایی‌های ارزشمند بانک توسعه تعاون بنگرند و با استفاده صحیح و به‌موقع از ابزارهای ارتباطی از این ثروت کمیاب به‌درستی محافظت کنند


بر خود لازم می‌دانم ضمن تقدیر از تلاش‌های این عزیزان و همه فعالان و فرهیختگان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در کشور، آرزو کنم تا در نتیجه استمرار و افزایش مساعی همه این بزرگواران شاهد برقراری روابط عمیق‌تر، شفاف‌تر و مفیدتری در میان بخش‌های مختلف جامعه و مردم عزیزمان باشیم.

و من اله التوفیق
حجت اله مهدیان- اردیبهشت 1400

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد