درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47027صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 22:07
سبحانی فر در پیام روز ارتباطات و روابط عمومی؛ "روز ملی ارتباطات"؛ نقطه عطفی در توسعه و تحول "صنعت روابط عمومی" کشور است
نگاه حاضر به صنعت "روابط‌عمومی" در کشور می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| نگاه حاضر به صنعت "روابط‌عمومی" در کشور می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر به مناسبت فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" پیامی صادر کرد که متن آن در زیر آمده است:


زمانی که از ارتباطات سخن به میان می آید، نام پست به عنوان کهن ترین وماندگارترین نوع ارتباط در اذهان تداعی می شود.


پست یکی از قدیمی ترین سیستم های ارتباطی جوامع بشری به شمار می رود که در دهکده جهانی و عصر ارتباطات بدون جایگزین، همچنان در حال فعالیت است.


پست بی شک گسترده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شبکه ارتباطات فیزیکی در کشور است که با پیشینه تاریخی چند هزار ساله و جهانی و شبکه توزیع بی‌بدیل خود تا پایین ترین لایه های کشور در نقاط روستایی نفوذ و گسترش دارد.


هر چند ابتدا ظهور و گسترش فناوری اطلاعات، قواعد حاکم بر خدمات ارتباطی را در عصر حاضر دگرگون و نقش خدمات سنتی پست را در این بازار تا حدودی کمرنگ نمود، اما پست با شبکه گسترده و فراگیر خود از پیشرفت‌های اخیر در تکنولوژی جایگاه ویژه‌ای در بازار خدمات ارتباطی برای خود ایجاد نمود.


ادغام شبکه پستی و شبکه‌های دیجیتالی با رویکرد هم‌افزایی، از جمله این فرصت‌هاست. ترکیب نقاط قوت خدمات سنتی پست با انعطاف‌پذیری و سرعت رسانه‌های الکترونیکی توانسته است دامنه جدیدی از ارتباطات وخدمات نوین را رقم بزند.


اکنون می دانیم که ارتباطات زیر بنا و عامل اساسی محرک توسعه به شمار می رود و زمینه برنامه ریزی های موفقیت آمیز و تحقق هدف های مدیریتی را فراهم می سازد.


ارتباطات و گسترش آن در دنیای امروزی از ارکان مهم دستیابی به کارآمدی و پیشبرد فعالیت ها محسوب می شود که هر فرد، نهاد و سازمانی به آن نیاز دارد.


اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
امروز نقش روابط عمومی ها در مدیریت ارتباطات درون وبرون سازمانی بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است. روابط عمومی،به عنوان مشاور نخست سازمان یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی در عصر ارتباطات است.


نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد.


در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی روزی که می تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد کند، ضمن ارج نهادن بر تلاش ارزشمند مبتنی بر تخصص و مهارت دست اندکاران این حوزه، تبریک صیمانه خود را تقدیم حضور فعالین روابط عمومی نهادها و سازمانها به خصوص همکاران روابط عمومی شرکت ملی پست می نمایم.


امیدوارم کارشناسان روابط عمومی شبکه پستی کشور با جدیت در ارتقای دانش و مهارت های لازم در عصر ارتباطات و رسانه های نوین بتوانند نقش کلیدی، اثرگذار و راهبردی حرفه خود را شناسایی و در راستای تقویت جایگاه شرکت ملی پست بیش از پیش گام بردارند که پیشرفت هر سازمان، نهاد و جامعه ای در گروی حضور متخصصین آگاه و مجهز به دانش روز ارتباطات و روابط عمومی به عنوان هنر هشتم خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد