درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47017صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 20:39
گزارش برگزاری نشست ویدئو کنفرانسی روابط‌عمومی های وزارت صنعت
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی در افزایش اعتماد عمومی و جلب سرمایه‌های اجتماعی، بر اطلاع‌رسانی اهداف، اقدامات و عملکرد دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اگر اطلاع‌رسانی به صورت شایسته اتفاق بیفتد، مطالبات جامعه از وزارتخانه و دستگاه‌های ذیربط در چارچوب مسئولیت‌های قانونی خواهد بود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی در افزایش اعتماد عمومی و جلب سرمایه‌های اجتماعی، بر اطلاع‌رسانی اهداف، اقدامات و عملکرد دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اگر اطلاع‌رسانی به صورت شایسته اتفاق بیفتد، مطالبات جامعه از وزارتخانه و دستگاه‌های ذیربط در چارچوب مسئولیت‌های قانونی خواهد بود.
 
 به گزارش شارا به نقل از شاتا، علیرضا رزم‌حسینی در نشست ویدوئو کنفرانسی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی و با حضور روسای سازمان‌های صمت استان‌ها، مسئولین روابط‌عمومی این سازمان‌ها، و مدیران روابط‌عمومی سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه این وزارتخانه برگزار شده بود، ضمن تبریک این روز و قدردانی از زحمات روابط‌عمومی در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری و استان‌های مختلف، رسالت اطلاع‌رسانی و حوزه رسانه را امری اثرگذار خواند و گفت: در دنیایی که رسانه و انتشار اطلاعات حرف اول را می‌زند، صحت، دقت و سرعت عواملی هستند که باید در اطلاع‌رسانی و فعالیت در حوزه رسانه به عنوان اولویت مورد توجه قرار گیرند.
 
 وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در دنیای امروز جنگ رسانه‌ای به یکی از مهلک‌ترین و زیان‌بارترین چالش‌ها تبدیل شده است، جهت‌دهی و هدایت افکار عمومی را یکی از اهداف مهم رسانه‌ها دانست و افزود: اهمیت رسانه و حوزه اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی بر کسی پوشیده نیست بویژه دردنیای امروز که اذهان و افکار جامعه مورد هدف رسانه‌ای قرار گرفته است و رقابت در ساخت و هدایت افکار عمومی است.
 
 رزم‌حسینی در ادامه به اهمیت وزارت صمت و نقش آن در کشور اشاره و اظهار کرد: دستگاه صمت به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی اقتصاد کشور و معیشت مردم حدود ۳۸ درصد از GDP کشور را به خود اختصاص داده است و با توجه به اینکه مسئولیت تجارت بین‌المللی و حوزه‌های صنعت و معدن را برعهده دارد یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های نظام است و این به معنای اهمیت بیشتر بخش روابط‌عمومی در این حوزه‌ است.
 
 وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی دریچه‌ای است که مردم و جامعه از طریق آن اطلاعات مربوط به اهداف، اقدامات و عملکرد وزارتخانه و بخش‌های مختلف آن را بدست‌ می‌آورند، اطلاع‌رسانی به موقع، حرفه‌ای و درست را لازمه کار روابط‌عمومی و نیاز هر سازمانی عنوان کرد و گفت: اقدامات و کارهای انجام شده در هر سازمان باید به اطلاع مردم رسانده شود که اگر اطلاع‌رسانی به صورت شایسته اتفاق بیفتد، مطالبات جامعه از وزارتخانه و دستگاه‌های ذیربط در چارچوب مسئولیت‌های قانونی خواهد بود.
 
 وی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی به موقع، کافی و صادقانه باعث افزایش سرمایه‌های اجتماعی برای وزارتخانه و مجموع حاکمیت خواهد شد، اذعان داشت: وزارت صمت به عنوان یک وزارتخانه مهم باید در چارچوب مسئولیت‌های خود پاسخگو باشد و به طور یقین اگر مردم صداقت و عزم مسئولان را در انجام مسئولیت‌ها حس کنند، لطمه‌ای به سرمایه‌های اجتماعی نظام وارد نخواهد شد؛ در طول دفاع مقدس، همه عملیات‌ها به مردم اطلاع داده می‌شد، و به واسطه اعتمادی که وجود داشت علی‌رغم شکست در برخی عملیات‌ها، درعملیات‌های بعدی فرزندان این سرزمین در میدان حاضر بودند و موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را خلق می‌کردند؛ در جنگ اقتصادی نیز باید با مردم و جامعه صادقانه برخورد کرد.
 
 وزیر صمت، اطلاع رسانی درباره چارچوب مسئولیت‌‌ها، اهداف و عملکرد وزارتخانه، در کنار پاسخگو بودن مسئولان را لازمه و شرط خدمت‌رسانی دانست و تاکید کرد: این از وظایف روابط‌عمومی و مراکز اطلاع رسانی است که بدون بزرگنمایی و به دور از تبلیغ افراد، کارها و اقدامات دستگاه‌ها را به عموم مردم اطلاع دهد؛ مردم باید بدانند شرایط چگونه است، دستاوردهای چه بوده است؛ در کنار تشریح مشکلات و تهدیدها، فرصت‌ها و اقدامات نیز باید به اطلاع مردم رسانده شود.
 
 رزم‌حسینی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به فضای جدید رسانه‌ای و دسترسی آسان افراد به اطلاعات و ابزار تولید و انتشار خبر در دنیای امروز، تصریح کرد: امروز در جامعه با پدیده بمباران اطلاعات روبرو هستیم و وظیفه ایجاد شفافیت در این فضا و مشخص کردن اخبار و اطلاعات درست از اخبار نادرست بر عهده اصحاب رسانه و مراکز روابط‌عمومی است.
 
 رزم حسینی در پایان با اشاره به تلاش وزارت صمت برای تحقق وعده‌ها و رفع مشکلات در حوزه مسئولیت‌های خود گفت: اقدامات خوبی در وزارتخانه انجام شده است و البته نتایج خوبی نیز در این مدت بدست آمد که بسیاری از آن‌ها به اطلاع عموم نرسید، خدمات و کمک‌هایی که بخش‌ صنعت و تجارت در دوران کرونا انجام داد بی‌نظیر بود و اقداماتی که کشور را از واردات بسیاری تجهیزات ضروری پزشکی بی‌نیاز کرد، قابل تقدیر است؛ رشد صنعتی نزدیک به ۸ درصدی در شرایطی که کرونا و تحریم‌ها محدودیت‌های زیادی را ایجاد کرده است، موفقیت بزرگی است و تمامی این موفقیت‌ها دستاورهای نظام است که لازم است مردم از آن اطلاع داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد