درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:53   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47005صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 11:52
سواد رسانه ای پاشنه آشیل روابط عمومی ها
علیرضا کیهان پور - عصر تامین قیچی برای مراسم بهره برداری از طرح ها و پروژه های ملی و بین‌المللی برای بریدن روبان ها توسط روابط عمومی ها گذشته است و اگر روابط عمومی ها همگام و همسو با تحولات جهانی فضای ارتباطات، پر پرواز نداشته باشند خودشان قیچی خواهند شد و بال و پرشان شکسته خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی می باشد که از سال ۱۳۴۶ در شرکت ملی نفت ایران پایه گذاری شد و حدود ۵۵ سال از آن روز در کشور ما می گذرد.


روابط عمومی ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته می شود ودر روزگار غوغای هنر هشتم و همچنین سیطره فناوری اطلاعات در عرصه رسانه های مجازی، سرعت شتاب فناوری های روز وبه کار گیری آن در روابط عمومی های بخش دولتی وغیر دولتی دیگر نه یک وظیفه طبق چارت معمول اداری بلکه یک ضرورت انکار ناپذیر والزامی متعهدانه در روابط متقابل بین دولت و ملت هاست.


عصر تامین قیچی برای مراسم بهره برداری از طرح ها و پروژه های ملی و بین‌المللی برای بریدن روبان ها توسط روابط عمومی ها گذشته است و اگر روابط عمومی ها همگام و همسو با تحولات جهانی فضای ارتباطات، پر پرواز نداشته باشند خودشان قیچی خواهند شد و بال و پرشان شکسته خواهد شد.

روابط عمومی طبق نظریه اکثر اساتید و کارشناسان این عرصه هم علم است وهم تلفیقی از هنر و عشق بوده و ستاره های درخشان این گستره عظیم ،حق بزرگی در پیشرفت و تعالی کشور در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی داشته و دارند که بی تفاوت از کنار این مجاهدت های خاموش نمی توان گذشت.


در جهان کنونی و عرصه ارتباطات، همگان به رسانه نیاز دارند و هیچ گام رو به توسعه پایداری نمی تواند عرصه رسانه و تحلیل محتوای علمی و راهگشای مسئولانه آن را انکار نماید.


رسانه آیینه تمام نمای CPM یعنی روش های عبور از بحران به کمک روابط عمومی یک سازمان، شرکت وهر نوع نهادی است که سواد رسانه ای نخستین سنگ بنا وعمود این ساختار فروزان است که نیاز به آموزش مستمر واعمال روش های علمی و تکنیک های خاص خودش را دارد.


در جهان کنونی و در مواجهه با اپیدمی ویروس کشنده کووید ۱۹ و پیامد های آن در دنیا اگر به این نکته پافشاری کنیم که رسانه ها و روابط عمومی ها با زیر بنای به موقع اطلاع رسانی در خط مقدم خاکریز این پدیده بوده اند سخنی به گزافه نگفته ایم و شاهد این دیدگاه جلوگیری و پیشگیری از انواع آسیب های روبه تزاید در جامعه جهانی بوده که با یک صدای واحد، آوای دلنشین امید به آینده وزندگی پسا کرونا را نیز سروده اند واز استرس ها و ناامیدی های مستولی شده توسط یک ویروس ریز و میکروسکوپی بر جوامع انسانی و فضای پیرامونی همه ما مسئولانه کاسته اند.


در عصر ارتباطات جهانی، رسانه خط مقدم دانستنی ها در بستری از تعامل و هیجان زده گی است واگر سواد رسانه ای از کاروان سرعت و علم باز ماند خودش به تنهایی پاشنه آشیل گستره اطلاع رسانی و نهاد خدمتگزاری وپر استرس روابط عمومی خواهد شد.نام و یاد بنیانگذاران وگمنامان عرصه روابط عمومی کشور را گرامی داشته و این روز بر یکایک فعالان هنر هشتم مبارک و سرشار از موفقیت های روز افزون باد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد