درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47002صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 09:06
پیام مدیرعامل گروه توسعه ملی به مناسبت روز ملی روابط عمومی
سالروز هر رویدادی؛ هم روزی برای تکریم و تعظیم و یادآوری تلاش های متولیان امر در گذشته و هم عزیزانی است که امروز در تلاشند که این رویداد به نیکی ماندگار باشد و البته مهمتر از همه این روزها؛ فرصتی است تا مروری بر تبیین و تشریح جایگاه و نقش استراتژیک این مهم داشته باشیم.
  

"روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمانی به بیرون از یکسو و منتقل کننده انتظارات و نظرات مردم و افکار عمومی به مدیران از سوی دیگر است". مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| 27 اردیبهشت روز جهانی و ملی "ارتباطات و روابط‌عمومی" را که خود مبین اهمیت و نقش بسزای این ساحت ارزشمند می باشد، به همه فعالان و کارگزاران امر "ارتباطات و روابط عمومی" تبریک و شادباش عرض می نمایم.


سالروز هر رویدادی؛ هم روزی برای تکریم و تعظیم و یادآوری تلاش های متولیان امر در گذشته و هم عزیزانی است که امروز در تلاشند که این رویداد به نیکی ماندگار باشد و البته مهمتر از همه این روزها؛ فرصتی است تا مروری بر تبیین و تشریح جایگاه و نقش استراتژیک این مهم داشته باشیم.


عصر حاضر متأثر از تغییر و تحولات عمده ای من جمله تاثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باورها و زندگی اجتماعی همدیگر است. انسان ها امروزه برای ادامه حیات خود نیازهای تازه ای پیدا کرده اند و چاره ای جز سازگاری با شرایط موجود را ندارند.


امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات جهانی بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه جهانی می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد. و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از جهان پیرامونی خود است. در این میان فعالان عرصه "روابط عمومی" مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش انکار ناپذیر در انتقال صحیح، دقیق و صادقانه اندیشه ها، رویکردها و تحولاتی سازمان مطبوع خود به افکار عمومی دارند و بی تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار اقتصادی می تواند تأثیرات مثبت و اثربخشی در روند روبه رشد آنها داشته باشد.


ما نیز براین باوریم که "روابط عمومی" به عنوان مشاوری امین و البته تحلیل گر در کنار مدیریت به مثابه پل ارتباطی مستحکم میان هر ساختار سازمانی با افکار عمومی است. کما اینکه رجاء واثق است که خدمات و رکوردهای تولید و سود و نیز توسعه ای که "گروه توسعه ملی" به عنوان ابربنگاه اقتصادی پیشرو در اقتصاد ملی در سال "جهش تولید" به لطف پروردگار متعال و همت والا و خدمت صادقانه دستان پرتلاش همکاران ما در "گروه بزرگ توسعه ملی" به دست آورد بدون وجود "روابط عمومی فعال، خلاق، هوشمند و پویا" نه تنها در سطح جامعه انعکاس نمی یافت و موجب شور و شوق مردم عزیز و سرافراز کشورمان نمی شد که حتی شاید در برگ برگ تاریخ این سالهای گروه معظم به عنوان سندی پرافتخار ثبت و ضبط هم نمی شد و به حول و قوه الهی این روند در سال جاری نیز که مزین به نام "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی"است، تداوم خواهد داشت.


در خاتمه؛ مجدداً این روز را به همه فعالان عرصه "روابط عمومی"، و به ویژه همکاران خود در خانواده بزرگ "گروه توسعه ملی" تبریک گفته و قدردان و سپاسگذار زحمات و تلاش های بیکران تان هستیم.


سلامتی، شادابی و عزت تان را آرزومندم-در پناه حضرت حق


امیر تقی خان تجریشی – مدیرعامل گروه توسعه ملی

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد