درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46996صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 19:41
تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استانها و ارتباطات شرکت ملی پست - اهمیت روابط عمومی در کسب و کارهای امروزی و تغییر شکل و رویکرد فعالیتهای این حوزه در کنار فراگیر ترشدن ظرفیتهای ارتباطی از یکسو و پتانسیل های مناسب تعاملی موجود در فعالین این عرصه از سوی دیگر می تواندموجبات اشتراک گذاری فعالیتها و تجارب را به همراه داشته باشد. بی تردید گسترش فعالیتهای این حوزه خصوصا در چند سال اخیر باعث کسب اندوخته های علمی و عملی زیادی در بین کارشناسان این فن شده است که بکارگیری و تسری آن می تواند به ارتقای این دانش و حرفه و ثمربخش تر شدن آن کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| "علم، تجربه و تکامل" مولفه های اصلی ارتقای جایگاه روابط  عمومی و ارتباطات در کشور است. استفاده از  اندوخته های علمی و عملی بزرگان واساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی و بهره برداری از آن در راستای تکامل روابط عمومی ها از ارکان اصلی موفقیت دست اندرکاران این عرصه است.


فعالین حوزه روابط عمومی باید تحقیق و تفکر را در عرصه روابط عمومی سرلوحه کار خویش قراردهند و رسالت واقعی خود را مبتنی بر استفاده از تجارب و به تبع آن خلق ایده های جدید قرار دهند.


آینده این حرفه با توجه به نقش موثر و اساسی روابط‌عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن در سالهای آینده قطعا بسیار روشن خواهد بود اگر کارشناسان این حوزه با بکارگیری علم وعمل و تجربه درتکامل آن بکوشند.


امروز لازمه تکامل روابط عمومی ها در گروی داشتن متخصصین ارتباطات مجهز به دانش روز است. افرادی که در ارتقای مهارت های ارتباطی خود می کوشند .مهارتهای ارتباطی چه در محیط های افلاین و درمحیط های آنلاین، چرا که اشتباه است صرفا فکر کنیم که باید دانش خود را در زمینه رسانه های نوین و شبکه های اجتماعی به روز کنیم بلکه باید با افزایش توان ارتباط موثر قدرت شناسایی مخاطبان و رابطه دوسویه و صحیح را در هر زمان و هرمکان داشته باشیم. ارتباطاتی که هوشمندانه مدیریت شوند.
متخصصین این حرفه باید هم اندیشی  را به عنوان ضرورتی حتمی مدنظر داشته باشند.


اهمیت روابط عمومی در کسب و کارهای امروزی و تغییر شکل و رویکرد  فعالیتهای این حوزه در کنار فراگیر ترشدن ظرفیتهای ارتباطی از یکسو و پتانسیل های مناسب تعاملی موجود در فعالین این عرصه از سوی دیگر می تواندموجبات  اشتراک گذاری فعالیتها و تجارب را به همراه داشته باشد. بی تردید گسترش فعالیتهای این حوزه خصوصا در چند سال اخیر باعث کسب اندوخته های علمی و عملی زیادی در بین کارشناسان این فن شده است که بکارگیری و تسری آن می تواند به ارتقای این دانش و حرفه و ثمربخش تر شدن آن کمک کند.


شاید بد نباشد پیشنهادی را به تمام متخصصین ارتباطات وروابط عمومی کشور ارائه کنم، پیشنهاد حضور در گفتگوهای انتقال تچربه با موضوع یکصد سال ارتباطات در ایران، رویدادی مجازی که با حضور پنج تن از اساتید بنام و فعالین صنعت ارتباطات کشور برگزار و از طریق صفحات مجازی شرکت ملی پست و موزه ارتباطات کشور در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات به صورت زنده پخش خواهد شد.


شرکت ملی پست به عنوان کهن ترین و  بزرگترین سازمان ارتباطی کشور با دارابودن ظرفیتهای مختلف ارتباطی در پلتفرم های مختلف با همکاری موزه ارتباطات ایران به عنوان تنها نهادی که در برگیرنده تاریخ و فرهنگ و حافظ هویت صنعت ارتباطات کشور است و طی یکسال اخیر گامهای موثری در احیای این حوزه برداشته است، حسب مسئولیت اجتماعی نسبت به برگزاری این رویداد، همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات اقدام کرده تا تجربه اساتید و صاحبان فن حوزه ارتباطات را به علاقمندان و دست اندرکاران این عرصه انتقال دهد.  


در این گفتگوها حضور بهم رسانید و در راستای مسئولیت ارتباطی خود ادامه دهنده این زنجیره باشید .

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد