درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:54   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46996صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 25 اردیبهشت 1400 - 20:17
تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استانها و ارتباطات شرکت ملی پست - اهمیت روابط عمومی در کسب و کارهای امروزی و تغییر شکل و رویکرد فعالیتهای این حوزه در کنار فراگیر ترشدن ظرفیتهای ارتباطی از یکسو و پتانسیل های مناسب تعاملی موجود در فعالین این عرصه از سوی دیگر می تواندموجبات اشتراک گذاری فعالیتها و تجارب را به همراه داشته باشد. بی تردید گسترش فعالیتهای این حوزه خصوصا در چند سال اخیر باعث کسب اندوخته های علمی و عملی زیادی در بین کارشناسان این فن شده است که بکارگیری و تسری آن می تواند به ارتقای این دانش و حرفه و ثمربخش تر شدن آن کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| "علم، تجربه و تکامل" مولفه های اصلی ارتقای جایگاه روابط  عمومی و ارتباطات در کشور است. استفاده از  اندوخته های علمی و عملی بزرگان واساتید حوزه ارتباطات و روابط عمومی و بهره برداری از آن در راستای تکامل روابط عمومی ها از ارکان اصلی موفقیت دست اندرکاران این عرصه است.


فعالین حوزه روابط عمومی باید تحقیق و تفکر را در عرصه روابط عمومی سرلوحه کار خویش قراردهند و رسالت واقعی خود را مبتنی بر استفاده از تجارب و به تبع آن خلق ایده های جدید قرار دهند.


آینده این حرفه با توجه به نقش موثر و اساسی روابط‌عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی آن در سالهای آینده قطعا بسیار روشن خواهد بود اگر کارشناسان این حوزه با بکارگیری علم وعمل و تجربه درتکامل آن بکوشند.


امروز لازمه تکامل روابط عمومی ها در گروی داشتن متخصصین ارتباطات مجهز به دانش روز است. افرادی که در ارتقای مهارت های ارتباطی خود می کوشند .مهارتهای ارتباطی چه در محیط های افلاین و درمحیط های آنلاین، چرا که اشتباه است صرفا فکر کنیم که باید دانش خود را در زمینه رسانه های نوین و شبکه های اجتماعی به روز کنیم بلکه باید با افزایش توان ارتباط موثر قدرت شناسایی مخاطبان و رابطه دوسویه و صحیح را در هر زمان و هرمکان داشته باشیم. ارتباطاتی که هوشمندانه مدیریت شوند.
متخصصین این حرفه باید هم اندیشی  را به عنوان ضرورتی حتمی مدنظر داشته باشند.


اهمیت روابط عمومی در کسب و کارهای امروزی و تغییر شکل و رویکرد  فعالیتهای این حوزه در کنار فراگیر ترشدن ظرفیتهای ارتباطی از یکسو و پتانسیل های مناسب تعاملی موجود در فعالین این عرصه از سوی دیگر می تواندموجبات  اشتراک گذاری فعالیتها و تجارب را به همراه داشته باشد. بی تردید گسترش فعالیتهای این حوزه خصوصا در چند سال اخیر باعث کسب اندوخته های علمی و عملی زیادی در بین کارشناسان این فن شده است که بکارگیری و تسری آن می تواند به ارتقای این دانش و حرفه و ثمربخش تر شدن آن کمک کند.


شاید بد نباشد پیشنهادی را به تمام متخصصین ارتباطات وروابط عمومی کشور ارائه کنم، پیشنهاد حضور در گفتگوهای انتقال تچربه با موضوع یکصد سال ارتباطات در ایران، رویدادی مجازی که با حضور پنج تن از اساتید بنام و فعالین صنعت ارتباطات کشور برگزار و از طریق صفحات مجازی شرکت ملی پست و موزه ارتباطات کشور در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و آپارات به صورت زنده پخش خواهد شد.


شرکت ملی پست به عنوان کهن ترین و  بزرگترین سازمان ارتباطی کشور با دارابودن ظرفیتهای مختلف ارتباطی در پلتفرم های مختلف با همکاری موزه ارتباطات ایران به عنوان تنها نهادی که در برگیرنده تاریخ و فرهنگ و حافظ هویت صنعت ارتباطات کشور است و طی یکسال اخیر گامهای موثری در احیای این حوزه برداشته است، حسب مسئولیت اجتماعی نسبت به برگزاری این رویداد، همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات اقدام کرده تا تجربه اساتید و صاحبان فن حوزه ارتباطات را به علاقمندان و دست اندرکاران این عرصه انتقال دهد.  


در این گفتگوها حضور بهم رسانید و در راستای مسئولیت ارتباطی خود ادامه دهنده این زنجیره باشید .

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد