درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:33   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46982صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 7 خرداد 1400 - 20:04
معرفی کتاب/ نقشه راه میلیونر های جهان چیست؟
نویسنده کتاب «عادت‌های ثروتمندان» تصریح می‌کند که این دسته از مدیران اجرایی مدام در حال توسعه ارتباطات اجتماعی خود در محیط شرکت و صنعت مورد فعالیتشان هستند. او اشاره می‌کند که مثلا اکثر آن‌ها حتما روز تولد همکاران خود و افراد تاثیرگذار صنعت را با تماس تلفنی تبریک می‌گویند و نسبت به وقوع رویدادی ناگوار برای افرادی که نیاز به حفظ ارتباط با آن‌ها را دارند، واکنش نشان می‌دهند و ابراز همدردی می‌کنند. در واقع آن‌ها از این طریق شبکه‌ای از افراد تاثیرگذار یک صنعت تشکیل می‌دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مسیر ثروتمند شدن فارغ از کارآفرینی و انباشت طولانی مدت سرمایه برای برخی افراد شاغل در حرفه‌ها و صنایع مختلف نیز وجود دارد اما مطابق بررسی توماس کورلی، محقق آمریکایی، میلیونر شدن این افراد چگونه ممکن است؟ و نقشه راه میلیونرهای جهان چیست؟

 توماس کورلی با هدف شناسایی عادت‌های ثروتمندان، زندگی ۲۳۳ میلیونر را طی ۵ سال بررسی کرده است.


بر پایه نتایج بررسی او نقشه راه میلیونر های جهان را می‌شود به سه دسته کلی تقسیم کرد.

گروه نخست که افرادی هستند که با پس‌انداز مداوم و انباشت سرمایه میلیونر شده‌اند. متوسط دوره مورد انتظار برای میلیونر شدن از این طریق، حدود ۳۲ سال است. اما در مقابل، کارآفرینان موفق شده‌اند تا کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای میلیونر شدن طی کنند. کورلی دسته سومی از میلیونر‌ها را شناسایی کرده که به اعتقاد او افرادی هستند که در هر حرفه‌ای و صنعتی، با کار و تلاش مداوم، خود را به سطح مدیران اجرایی شرکت‌های بزرگ می‌رسانند.

از نظر کورلی این دسته از مدیران با خرید سهام شرکتی که در آن شاغل هستند، موقعیت خود را نسبت به بقیه تغییر می‌دهند؛ در عین حالی که در سود سهام شرکت سهیم می‌شوند، با دانش‌افزایی مستمر، خود را به عنوان یک متخصص بلامنازع صنعتی خاص مطرح می‌کنند.

نویسنده کتاب «عادت‌های ثروتمندان» تصریح می‌کند که این دسته از مدیران اجرایی مدام در حال توسعه ارتباطات اجتماعی خود در محیط شرکت و صنعت مورد فعالیتشان هستند. او اشاره می‌کند که مثلا اکثر آن‌ها حتما روز تولد همکاران خود و افراد تاثیرگذار صنعت را با تماس تلفنی تبریک می‌گویند و نسبت به وقوع رویدادی ناگوار برای افرادی که نیاز به حفظ ارتباط با آن‌ها را دارند، واکنش نشان می‌دهند و ابراز همدردی می‌کنند. در واقع آن‌ها از این طریق شبکه‌ای از افراد تاثیرگذار یک صنعت تشکیل می‌دهند.

کورلی خاطرنشان می‌کند که این دسته از مدیران اجرایی موفق می‌شوند تا موقعیتی تزلزل‌نا‌پذیر در یک صنعت برای خود فراهم کنند؛ موقعیتی که حفظ و دوام آن مسیر میلیونر شدن آنها را هر چند در زمانی طولانی‌تر نسبت به کارآفرینان ولی زودتر از پس‌اندازکنندگان هموار می‌کند.
 

منبع: https://hodhod.ca

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد