درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4696صفحه نخست » دوشنبه، 28 مرداد 1392 - 23:53
10 راه شاد کردن دیگران در بدترین شرایط
  

شارا- زندگی شرشار از لحظه های شیرین و تلخ است. که اگر فقط شیرینی بود حتما دل مان را میزد و تلخی زیاد هم که تکلیفش معلوم است.

به گزارش بانکی دات آی آر، بسیاری از مردم جهان موفقیت را در شادی و شادی خودشان را درگرو شاد کردن عزیزانشان می دانند پس یکی از راه های موفقیت شادی است و شاد کردن دیگران شاه کلید شادی ماست.

اوج قدرت زمانی است که در اوج غم و اندوه بتوانیم بخندیم و بخندانیم واما راه های آن عبارت اند از:

 

1."خوبی؟"

پرسیدن اینکه عزیزانمان خوب هستند یا نه به یک عادت شیرین روزانه بدل شده که با تمام تکرای بودنش امید بخش و شادی آفرین است چون به خودمان می گوییم که هنوز هستند کسانی که اوضاع و احوالشان برای ما مهم است و به دیگری پیغام می دهیم که او هنوز نزد سایرین ارزشمند است.

 

2.لطیفه هرچند بی مزه

کمی به خودتان سختی بدهید و به این جوک های اس ام اسی تکیه نکنید هر از چند گاهی یک لطیفه رایاد بگیرید و در ذهنتان بسپارید خیلی جا ها به کار می آید. هرچند اگر بی مزه ام باشد اگر خوب تعریف کنید برای چند لحظه لبخند می آفریند.

 

3. همدلی را بیاموزید

شاید ما نتوانیم با همه عزیزانمان هم درد باشیم و دلیل ناراحتی و میزان غمشان را درک کنیم اما می توانیم با آنها همدلی کنیم و به بهای نشستن حتی 10 دقیقه کنارشان به آنها شادی بدهیم. گاهی یک آغوش به اندازه هزاران میلیارد دلار می ارزد اگر با مهری واقعی باشد.

 

4.زخم نزنید

اگر هیچ یک از کارهای بالا از دستتان برنمی آید این یک کار حتمی از عهده شما بر می آید "زخم نزنید". مرگ یک عزیز خیلی برای شما ناراحت کننده است خوب فرزند کوچک شما هم از شکستن دست عروسکش همانقدر ناراحت می شود. شاید شما غم شکستن دست عروسکتان از خاطراتان رفته باشد و اشک های فرزندتان احمقانه به نظرتان برسد اما حتما او انقدر عزیز است که به خاطرش لا اقل دلش را نشکنید.

 

5. من هستم

بد  نیست هر از چند گاهی سر زبانی محبت کنید کاری از دستتان بر نمی آید خوب لا اقل در این مورد تعارف کنید همین که بگویید هستید در بسیاری موارد دل گرمی می شود و دل شیر می دهد به کسی که موش شده از تنهایی!!

 

6. کمک کنید

 

به اندازه توانتان موثر و مفید باشید.  گوشه ای از کار و سختی ها را هر چند که کوچک باشد به عهده بگیرید.

7.خوشبینی بدهید

خوشبینی معجزه ایست که از عهده هر کسی بر نمی آید اینکه بگویید درست می شود کافی نیست سعی کنید نقاط مثبت وضع موجود را بیان کرده و آنها را برجسته کنید. حتما انرژی بخش خواهد بود.

 

8. تفریح

وظیفه هریک از ما انسان هاست که بدانیم کسانی که به آنها علاقه داریم و به ایشان عشق می ورزیم چه چیزی را دوست  دارند و چه چیزی باعش شادی شان می شود . از یک خوراکی خوشمزه گرفته تا یک ورزش سبک هر کس علاقه مندی ای دارد آن را بدانید و در مواقع لازم به دیگران هدیه کنید.

 

9.پذیرش

گاهی برای خیلی از ما پیش می آید که نخواهیم و یا نتوانیم وضع موجود را بپذیریم اینجاست که یک دوست ، اعضای خانواده  و همه عزیزانمان نقششان پر رنگ می شود کمک کنید به عزیزانتان وضع جدید را هر چند دشوار بپذیرند.

 

10.یادآوری خوبی ها

وقتی کسی ناراحت و نا امید است خوبی ها ، نقاط قوت و توانمندی هایش را فراموش می کند و حتی اعتماد به خودش را ازدست می دهد. سعی کنید با ذکر همه خوبی های طرف مقابل به او قدرت بدهید.

 

تبصره مهم- جانزنید

گاهی ناراحتی ها و دلخوری ها به حدی است که باعث می شود عزیزانتان سرشار از خشم و نفرت شوند!! وقتی کسی نیست سر آن خالی کنند به شما زخم بزنند اول لازم است بدانید که شما به آنها نزدیک هستید وگرنه تیرهای خشمش به شما نمی خورد. دوم اینکه هرگز و هرگز جا نزنید و او را رها نکنید. گاهی وقتی کسی می گوید می خواهم تنها باشم درواقع فریادی است برای آنکه در خواست کمک می کند. تشخیص اینکه کی باید رفت و کی باید ماند هنری است که همه دارند به شرطی که محبت دیگری در دلشان باشد.

 

شاد باشید.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از:
http://banki.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد