درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:48   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46940صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 - 10:06
نشست مدیران روابط عمومی با محوریت سومین جشنواره ملی فولاد
مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های زنجیره فولاد کشور در سومین نشست مجازی در سال 1400 به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری بهتر سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد پرداختند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های زنجیره فولاد کشور در سومین نشست مجازی در سال 1400 به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری بهتر سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد پرداختند.
 
 به گزارش شارا،‌ این نشست تخصصی دوساعته که امروز 19 اردیبهشت ماه 1400 از طریق سامانه جلسات مجازی انجمن فولاد برگزار شد، به تشریح برنامه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اختصاص یافت و در آن، در خصوص نحوه ارتقای کیفیت نمایشگاه بومی سازی، پوشش آنلاین و تلویزیونی سومین جشنواره، دعوت از متخصصین و کارشناسان، و بهره گیری بیشتر از شرکت های دانش بنیان، توجه به شعار سال در حوزه رفع موانع تولید پرداختند.
 
 حضور هلدینگ‌های معدنی و فولادی
 
 مدیران روابط عمومی هلدینگ های معدنی و فولادی نیز در این نشست اعلام کردند که در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به صورت گروهی و با حضور تمامی شرکت های زیرمجموعه حضور پیدا خواهند کرد و مدیران بومی سازی و خرید این شرکت ها نیز در سومین نمایشگاه بومی سازی مشارکت خواهند داشت.
 
 در ادامه این نشست تخصصی، مدیران روابط عمومی به بحث و تبادل نظر بیشتر در رابطه با سایر سرفصل هایی همانند تمهیدات بهداشتی در فضای نمایشگاه بومی سازی، چکونگی اعلام نیاز هر شرکت در حوزه ساخت داخل، چگونگی بهره‌گیری از پتانسیل‌های فضای مجازی در نمایشگاه و مذاکرات مجازی در سومین جشنواره پرداختند.
 
 تور تلویزیونی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد
 
 شایان ذکر است، در این جلسه اعلام شد که هماهنگی‌ها جهت پوشش تلویزیونی صورت گرفته است و تلویزیون نمایشگاه به صورت اینترنتی به صورت کامل به پوشش نمایشگاه خواهند پرداخت و شاهد تور مجازی از سومین نمایشگاه ملی فولاد خواهیم بود.
 
 همچنین، سخنرانان نیز از تولیدکنندگان و نهادهای حاکمیتی و وزارتی حضور خواهد داشت و در فضای نمایشگاهی نیز از نیاز شرکت های بزرگ و دستاوردهای بومی سازی هم به صورت فیزیکی و هم در فضای مجازی رونمایی خواهد شد.
 
 در این سومین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های معدنی و فولادی کشور در سال جاری، مدیران روابط عمومی این شرکت ها حضور داشتند و به تبادل نظر و همفکری با یکدیگر پرداختند: فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه ملی فولاد، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، فولاد غرب آسیا، فولاد صنعت بناب، آهن و فولاد ارفع، فولاد غدیر نی ریز، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی ایران، جهان فولاد سیرجان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد اکسین خوزستان.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد