درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 03:37   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46938صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 23:29
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان: شناخت کافی از حوزه فعالیت نخستین و مهمترین گام در موفقیت روابط عمومی است
مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تعامل و اطلاع رسانی به مخاطبان از جمله مباحث کلیدی و مهمی است که همیشه روابط عمومی ها را درگیر می کند. یک مدیر و کارمند روابط‌عمومی برای عملکرد بهتر می بایست ابتدا شناخت کافی از حوزه فعالیت خود از جمله وظایف و اختیارات، جامعه تحت پوشش و رسانه های مرتبط داشته باشد و بداند چه زمانی چه اقدامی موثرتر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تعامل و اطلاع رسانی به مخاطبان از جمله مباحث کلیدی و مهمی است که همیشه روابط عمومی ها را درگیر می کند. یک مدیر و کارمند روابط‌عمومی برای عملکرد بهتر می بایست ابتدا شناخت کافی از حوزه فعالیت خود از جمله وظایف و اختیارات، جامعه تحت پوشش و رسانه های مرتبط داشته باشد و بداند چه زمانی چه اقدامی موثرتر است.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در نشست مسئولین روابط عمومی هیات‌های ورزش کارگاری سراسر کشور که به صورت وبیناری برگزار شد اظهار داشت: این نشست هم¬اندیشی برای تبادل تجارب خوب در حوزه روابط‌عمومی، اطلاع¬رسانی و ارتباط با مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی برگزار شده و به همه ما برای رشد و موفقیت بیش از پیش کمک می¬کند.


¬¬¬وی افزود: تعامل و اطلاع¬رسانی به مخاطبان از جمله مباحث کلیدی و مهمی است که همیشه روابط عمومی¬ها را درگیر می¬کند. یک مدیر و کارمند روابط‌عمومی برای عملکرد بهتر می¬بایست ابتدا شناخت کافی از حوزه فعالیت خود از جمله وظایف و اختیارات، جامعه تحت پوشش و رسانه¬های مرتبط داشته باشد و بداند چه زمانی چه اقدامی موثرتر است.


مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تاکید براینکه شناخت کافی از حوزه فعالیت نخستین و مهمترین گام در موفقیت روابط‌عمومی است خاطرنشان کرد: براساس آمارها بیش از 10 میلیون نفر از هموطنانمان جزو جامعه شریف کارگران و تلاشگران هستند که این آمار بدون احتساب کارگران بخش خصوصی و کارگران روز مزد است.


وی ادامه داد: جامعه آماری بزرگ نیازها و شرایط خاص خود را دارد و با صنعت، تولید و چرخه اقتصاد کشور در ارتباط مستقیم هستند و سلامتی، تندرستی، نشاط، آرامش و موفقیت¬های فردی این قشر، ارتباطی تنگاتنگ با موفقیت، پیشرفت و توسعه کشورمان دارد. سیاست‌گذاری و تلاش برای این سرمایه¬های گرانقدر انسانی در واقع تلاش برای سرافرازی و سربلندی ایران است و هر قدمی که به درستی برداشته شود هم موجب ارتقای سطح سلامتی، رضایتمندی و نشاط جامعه کارگران و خانواده آنها می¬شود و هم زمینه رونق اقتصادی کشورمان را فراهم می‌کند.


احمدی اظهار داشت: فدراسیون ورزش کارگری با توجه به تعدد و تنوع انجمن¬ها و رشته¬های فعال به نوعی یک وزارت ورزش و جوانان کوچک است و حدود 24 انجمن فعال و 7 انجمن در حال توسعه در رشته¬های همگانی و قهرمانی، موید این مسئله است. ضمن اینکه این فدراسیون در ابتدای امر به عضویت کنفدراسیون بین¬المللی ورزش کارگری در آمده و در رقابت¬های بین¬المللی هم حضور دارد.


وی افزود: همکاران در هیئت¬های استانی در حوزه روابط عمومی باید به این مسئله توجه داشته باشند که از زمان شیوع ویروس کرونا، جهان شاهد تغییرات بسیاری در حوزه ارتباطات و اطلاع¬رسانی بوده است. به جز شرایط نامساعد اقتصادی و معیشتی، نگرانی از سلامتی و آینده نامشخص و به تبع آن حال ناخوش روحی و روانی مردم در هر کجای این کره خاکی که باشند، دنیای ارتباطات نیز وارد عرصه جدیدی شده که باید درک درستی از این شرایط داشته باشیم تا بتوانیم اقدام درست را انجام دهیم.


مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری متاسفانه از جمله اقشاری هستند که در این موقعیت متحمل زیان¬های بسیاری شدند و با شرایط سختی مواجه هستند. در این بین حفظ روحیه، افزایش نشاط و شادابی و فعالیت¬های سلامت محور است که به کارگران و تلاشگران کمک می¬کند تا حال بهتری داشته باشند و به عنوان جهادگران عرصه صنعت و اقتصاد در سنگر بمانند و با قدرت و قوت تلاش کنند.


وی گفت: همکاران روابط‌عمومی می‌بایست با پویایی و خلاقیت و آینده نگری، از ابزار ارتباطی برای دست یافتن به اهداف متعالی فدراسیون ورزش کارگری و وزارت ورزش و جوانان بهره بگیرید و با مدیریت زمان، منابع و امکانات مخاطبان را برای مشارکت در فعالیت¬های سلامت محور، ورزش همگانی و حضور در عرصه قهرمانی ترغیب و تشویق کنند.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد