درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46934صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 16:08
مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور: رسالت متخصصان امر، تفکیک اخبار جعلی از مطالب صحیح و اطلاع رسانی به مردم است
احسان مصطفوی مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران -کوبا، عضو هیئت علمی و مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور با بیان اینکه رسالت متخصصان امر، تفکیک اخبار جعلی از مطالب صحیح و اطلاع رسانی به مردم است اظهار داشت: رسانه می‌تواند افراد متخصص واقعی را شناسایی و حرف‌های آنها را به جامعه منتقل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور بیان کرد: این اطمینان را از طرف انستیتو پاستور به مردم می‌دهم که واکسن ایران-کوبا که فاز سوم کارآزمایی بالینی خود را طی می‌کند طبق چارچوب‌ها بوده و یک واکسن کم‌خطر و با اثربخشی بالایی همراه است.

به گزارش شارا، احسان مصطفوی مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران -کوبا، عضو هیئت علمی و مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور با بیان اینکه رسالت متخصصان امر، تفکیک اخبار جعلی از مطالب صحیح و اطلاع رسانی به مردم است اظهار داشت: رسانه می‌تواند افراد متخصص واقعی را شناسایی و حرف‌های آنها را به جامعه منتقل کند.

وی افزود: وقتی موضوعی به اهمیت کرونا مطرح می شود که ابعاد مختلف زندگی بشر را تحت الشعاع قرار می دهد تاثیرپذیری از اخبار کذب و انحرافات نیز بیشتر می شود و لذا انتظار داریم که حساسیت ها نسبت به این موضوع بیشتر شود.

مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا اذعان کرد: اگر قرار باشد که به سازمان‌های تأییدگر کشورمان هم شک و شبهه داشته باشیم دیگر سنگی روی سنگ بنا نخواهد شد.

مصطفوی ادامه داد: هر واکسنی که به داخل کشورمان وارد و یا تولید می شود مراحل رسمی ارزیابی را سپری می کند و سازمان و غذا و دارو نیز موظف به بررسی ترکیبات دارو و نتایج قبلی مطالعات است و با حساسیت خاصی موضوع را دنبال می کند لذا باید به این مجموعه اعتماد کنیم که واکسنی که تأیید می کند به صلاح مردم و با در نظر گرفتن پروتکل های استاندارد است.

مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور با تأکید بر اینکه باید از سازمانها و دستگاه‌های نظاره‌گر و محققان در این حوزه حمایت کنیم ادامه داد: بنده این اطمینان را از طرف انستیتو پاستور به مردم می دهم که واکسنی که فاز سوم کارآزمایی بالینی خود را طی می‌کند طبق چارچوب‎ها بوده و یک واکسن کم‌خطر و با اثربخشی بالایی همراه است.

مصطفوی با بیان اینکه کار واکسن محافظت از بیماری است گفت: همه واکسن هایی که در دنیا تولید می شوند یک هدف اصلی دارند و آن هم تحریک سلول های سیستم ایمنی فرد تحریک است تا در صورت ورود کرونا به بدن، سیستم ایمنی بتواند پاسخ سریع و شدیدی دهد و فرد مبتلا نشود.

مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا خاطرنشان کرد: ادعای اکثر واکسن های کرونای تولیدشده در دنیا این است که از مدل های شدید این بیماری پیشگیری می کنند و باعث کاهش شدید مرگ و میر می شود اما درمورد مدل های خفیف این بیماری جای سوال وجود دارد.

وی با تذکر این نکته که فرد واکسینه شده هم احتمال ابتلا به کرونا را دارد گفت: این موضوع با اینکه فردی واکسن بزند و مبتلا شود متفاوت است ینی ابتلا به کرونا به خاطر واکسن زدن نیست و بلکه به دلیل عدم محافظت از خود است.

مصطفوی با اشاره به اینکه فاز سوم واکسن ایران-کوبا از دوشنبه هفته گذشته در ایران آغاز شده گفت: فاز یک و دو کارآزمایی بالینی این واکسن نوترکیب در کشور کوبا روی هزار نفر مطالعه شده و جمعیت هدفگذاری شده در ایران برای فاز سوم کارآزمایی نیز ۲۴ هزار نفر در هر شهر است.

مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا با بیان اینکه تزریق این واکسن در چند شهر ایران آغاز شده افزود: مطالعات نشان می دهد که این واکسن کم خطر است و فقط در تعداد کمی از افراد عوارض خفیفی گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد