درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:36   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46934صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 - 16:44
مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور: رسالت متخصصان امر، تفکیک اخبار جعلی از مطالب صحیح و اطلاع رسانی به مردم است
احسان مصطفوی مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران -کوبا، عضو هیئت علمی و مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور با بیان اینکه رسالت متخصصان امر، تفکیک اخبار جعلی از مطالب صحیح و اطلاع رسانی به مردم است اظهار داشت: رسانه می‌تواند افراد متخصص واقعی را شناسایی و حرف‌های آنها را به جامعه منتقل کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور بیان کرد: این اطمینان را از طرف انستیتو پاستور به مردم می‌دهم که واکسن ایران-کوبا که فاز سوم کارآزمایی بالینی خود را طی می‌کند طبق چارچوب‌ها بوده و یک واکسن کم‌خطر و با اثربخشی بالایی همراه است.

به گزارش شارا، احسان مصطفوی مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران -کوبا، عضو هیئت علمی و مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور با بیان اینکه رسالت متخصصان امر، تفکیک اخبار جعلی از مطالب صحیح و اطلاع رسانی به مردم است اظهار داشت: رسانه می‌تواند افراد متخصص واقعی را شناسایی و حرف‌های آنها را به جامعه منتقل کند.

وی افزود: وقتی موضوعی به اهمیت کرونا مطرح می شود که ابعاد مختلف زندگی بشر را تحت الشعاع قرار می دهد تاثیرپذیری از اخبار کذب و انحرافات نیز بیشتر می شود و لذا انتظار داریم که حساسیت ها نسبت به این موضوع بیشتر شود.

مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا اذعان کرد: اگر قرار باشد که به سازمان‌های تأییدگر کشورمان هم شک و شبهه داشته باشیم دیگر سنگی روی سنگ بنا نخواهد شد.

مصطفوی ادامه داد: هر واکسنی که به داخل کشورمان وارد و یا تولید می شود مراحل رسمی ارزیابی را سپری می کند و سازمان و غذا و دارو نیز موظف به بررسی ترکیبات دارو و نتایج قبلی مطالعات است و با حساسیت خاصی موضوع را دنبال می کند لذا باید به این مجموعه اعتماد کنیم که واکسنی که تأیید می کند به صلاح مردم و با در نظر گرفتن پروتکل های استاندارد است.

مدیر روابط عمومی انستیتو پاستور با تأکید بر اینکه باید از سازمانها و دستگاه‌های نظاره‌گر و محققان در این حوزه حمایت کنیم ادامه داد: بنده این اطمینان را از طرف انستیتو پاستور به مردم می دهم که واکسنی که فاز سوم کارآزمایی بالینی خود را طی می‌کند طبق چارچوب‎ها بوده و یک واکسن کم‌خطر و با اثربخشی بالایی همراه است.

مصطفوی با بیان اینکه کار واکسن محافظت از بیماری است گفت: همه واکسن هایی که در دنیا تولید می شوند یک هدف اصلی دارند و آن هم تحریک سلول های سیستم ایمنی فرد تحریک است تا در صورت ورود کرونا به بدن، سیستم ایمنی بتواند پاسخ سریع و شدیدی دهد و فرد مبتلا نشود.

مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا خاطرنشان کرد: ادعای اکثر واکسن های کرونای تولیدشده در دنیا این است که از مدل های شدید این بیماری پیشگیری می کنند و باعث کاهش شدید مرگ و میر می شود اما درمورد مدل های خفیف این بیماری جای سوال وجود دارد.

وی با تذکر این نکته که فرد واکسینه شده هم احتمال ابتلا به کرونا را دارد گفت: این موضوع با اینکه فردی واکسن بزند و مبتلا شود متفاوت است ینی ابتلا به کرونا به خاطر واکسن زدن نیست و بلکه به دلیل عدم محافظت از خود است.

مصطفوی با اشاره به اینکه فاز سوم واکسن ایران-کوبا از دوشنبه هفته گذشته در ایران آغاز شده گفت: فاز یک و دو کارآزمایی بالینی این واکسن نوترکیب در کشور کوبا روی هزار نفر مطالعه شده و جمعیت هدفگذاری شده در ایران برای فاز سوم کارآزمایی نیز ۲۴ هزار نفر در هر شهر است.

مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا با بیان اینکه تزریق این واکسن در چند شهر ایران آغاز شده افزود: مطالعات نشان می دهد که این واکسن کم خطر است و فقط در تعداد کمی از افراد عوارض خفیفی گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد