درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46902صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 - 11:32
چگونه نوآوری سریع‌تری داشته باشیم
7محور دیجیتال در شتاب‌ بخشیدن به نوآوری
استفاده موثر از تکنولوژی‌هایی مثل رایانش ابری، تجزیه و تحلیل داده و هوش مصنوعی، جزو اصول کلیدی تغییر کاربرد هستند که می‌توانند از نوآوری فوق سریع پشتیبانی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| شرکت‌هایی که از نوآوری‌های سریع استفاده کرده‌اند، کاربری دانش موجود، منابع و تکنولوژی را تغییر داده‌اند. استفاده موثر از تکنولوژی‌هایی مثل رایانش ابری، تجزیه و تحلیل داده و هوش مصنوعی، جزو اصول کلیدی تغییر کاربرد هستند که می‌توانند از نوآوری فوق سریع پشتیبانی کنند.

 

همچنین یک شرکت باید تغییر محور دیجیتال را در دستور کار خود قرار دهد تا به یک بنگاه دیجیتال تبدیل شود. هر کدام از این تغییر محورهای دیجیتال که در زیر توصیف شده‌اند، می‌توانند در شتاب‌ بخشیدن به نوآوری نقش داشته باشند:

* زیرساخت‌های منعطف و امن، عبارتند از: استفاده از رایانش ابری برای مقیاس‌پذیری، چابکی و امنیت سایبری تا از داده‌ها، برنامه‌های کاربردی و زیرساخت‌ها محافظت شود و ریسک نوآوری به حداقل برسد.

* سلطه داده‌ها، یعنی استفاده از داده و تجزیه و تحلیل آن، برای تولید دیدگاه‌هایی که کارآیی و اثربخشی را افزایش می‌دهند، راهنمای توسعه محصول هستند و از مدل‌های کسب‌وکار جدید پشتیبانی می‌کنند.

* شبکه‌های باز استعدادهای دیجیتال، یعنی ایجاد دسترسی منعطف به استعدادها و مهارت‌های لازم برای رشد و تکامل یک کسب‌وکار دیجیتال

* مشارکت اکوسیستم، شامل همکاری با شرکای کسب‌وکار برای دسترسی به منابعی مثل دارایی‌های فکری، تکنولوژی و استعدادهایی است که می‌توانند شتاب نوآوری را بیشتر کنند.

* جریانات کاری هوشمند، یعنی استفاده از اتوماسیون برای افزایش کارآیی و اثربخشی و آزادسازی منابع به‌منظور تمرکز بر وظایفی که ارزش بیشتری دارند؛ مثل ابداع محصولات جدید.

* تجربه مشتری یکپارچه، یعنی ارائه یک تجربه مشتری برتر براساس شناخت عمیق مشتری با داده‌های موجود.

* سازگارپذیری با مدل کسب‌وکار، یعنی توسعه مدل‌های کسب‌وکار و جریانات درآمدی که می‌توانند به یک شرکت کمک کنند خود را با شرایط متغیر سازگار کند و به رشد برسد.

هر چقدر شرکت‌ها بیشتر و عمیق‌تر تغییر محورهای دیجیتال را به‌کار بگیرند، بیشتر به بلوغ دیجیتال می‌رسند. و هر چقدر بلوغ دیجیتال بیشتری داشته باشند، در پیشبرد نوآوری موفق‌تر خواهند بود.

پاندمی کرونا مشخص کرد که نوآوری سریع و چابکی، تا چه حد حیاتی هستند. شاید یک دلیل زیاد بودن سرمایه‌گذاری شرکتی در تحولات دیجیتال همین باشد. شرکت‌هایی که می‌خواهند ظرفیت خود را برای نوآوری سریع‌تر افزایش دهند، همچنان در تحولات دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در دوره‌ای که ابهام رو به افزایش است، توانایی نوآوری سریع هیچ‌گاه تا این اندازه مهم نبوده است. نوآوری پیچیده است و خیلی از فاکتورها بر توانایی نوآوری سازمان اثر می‌گذارند. بلوغ دیجیتال یکی از این فاکتورها است که خیلی هم مهم و کلیدی است. برخی از نوآورترین شرکت‌های دنیا، در عصر دیجیتال زاده شده‌اند. برای بقیه هم، یک تلاش دسته‌جعی برای دیجیتالی شدن، می‌تواند نیاز روزافزون به نوآوری با سرعت بالا را مرتفع کند.

نویسنده: David Schatsky

مترجم: مریم رضایی

منبع: Forbes
https://donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد