درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:35   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46884صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1400 - 10:41
ابداع جدید ارتش آمریکا برای تشخیص ویدیوهای جعلی
محققان ارتش آمریکا روشی برای تشخیص «دیپ فیک»‌ یا «جعل عمیق»‌ ابداع کرده‌اند که ممکن است به ایجاد یک تکنولوژی فوق‌العاده برای سربازان منتهی شود و به آنان در انجام وظایفی مانند شناسایی تهدید دشمنان و تشخیص چهره کمک کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محققان ارتش آمریکا روشی برای تشخیص «دیپ فیک»‌ یا «جعل عمیق»‌ ابداع کرده‌اند که ممکن است به ایجاد یک تکنولوژی فوق‌العاده برای سربازان منتهی شود و به آنان در انجام وظایفی مانند شناسایی تهدید دشمنان و تشخیص چهره کمک کند.
 
 این روش بر امکانات سبک و آسان برای آموزش، و تکنیک بیومتریک پیشرفته چهره تمرکز دارد که با سایز، وزن و نیازمندی‌های ابزاری سربازان در میدان جنگ، مطابقت دارد.
 
 محققان در بخش فرماندهی توسعه قابلیت‌های رزمی ارتش آمریکا، با یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی همکاری کردند تا با تهدید چشمگیر جعل عمیق علیه جامعه و امنیت ملی، مقابله کنند. نتیجه این همکاری، راه‌حلی ابداعی و فنی به نام «دی‌فیک‌هاپ» است.
 
 نتیجه کار آنان در یک مقاله منتشر شده و قرار است در کنفرانس بین‌المللی مولتی‌مدیا و نمایشگاه ۲۰۲۱ در ماه ژوئیه، ارائه شود.
 
 جعل عمیق «دیپ‌فیک» به محتوای ویدئویی و تکنیکی گفته می‌شود که مبتنی بر هوش مصنوعی است و برای ترکیب و روی هم قرار دادن تصاویر انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد و محصول آن ویدیویی جعلی و واقعی‌نما است که فرد را در حال گفتن یا انجام کاری که واقعیت ندارد، نشان می‌دهد.
 
 این ابزار جدید علاوه بر کمک به سربازان در تشخیص تهدیدهای بالقوه علیه امنیت ملی، می‌تواند به خلق نرم‌افزاری منجر شود که موقع پخش ویدیوهای جعلی روی تلفن، به فرد هشدار دهد.
 
 رشد شمار ویدیوهای جعلی از محتوای بدون مجوز افراد تا ویدیوهای ساخته‌ و پرداخته دشمنان خارجی که برای کمپین‌های خبر جعلی درست می‌شوند و پخش گسترده آن‌ها می‌تواند برای جوامع خطرناک باشد.
 
 بیشتر تکنیک‌های پیشرفته تشخیص ویدیوهای جعل عمیق، بر اساس مکانیسم یادگیری عمیق کار می‌کنند که از نظر قابلیت حمل‌ونقل، قدرت و قابلیت ارتقا، ضعف دارند.
 
 به گفته تیم سازنده فناوری جدید، دی‌فیک‌هاپ نسبت به روش‌های قبلی، چندین مزیت عمده دارد؛ از جمله این که کوچک است و امکان اجرای آن بر ابزار و پلتفرم‌های دیگر وجود دارد.
 
 دانشمندان می‌گویند که نزدیک به هشت هزار ویدیوی جعل عمیق در اوایل سال ۲۰۱۹ در فضای آنلاین وجود داشت و تنها در ۹ ماه، این شمار تقریبا دو برابر شده است.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد