درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46842صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 3 اردیبهشت 1400 - 15:04
رییس خانه اقتصاد ایران: فولادمبارکه بهترین فولادساز منطقه است
رییس خانه اقتصاد ایران می‌گوید: شرکت فولادمبارکه یکی از شرکت‌های بین المللی ایران بوده و همگی باید از فولادمبارکه حمایت کنیم. زیرا در جهان کشورها را با محصولات تولیدی و شرکت‌های بزرگشان می‌شناسند، بنابراین اگر بخواهیم کشورمان در بازار جهانی فولاد، حرفی برای گفتن داشته باشد باید به فولادمبارکه در این راستا نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رییس خانه اقتصاد ایران می‌گوید: شرکت فولادمبارکه یکی از شرکت‌های بین المللی ایران بوده و همگی باید از فولادمبارکه حمایت کنیم. زیرا در جهان کشورها را با محصولات تولیدی و شرکت‌های بزرگشان می‌شناسند، بنابراین اگر بخواهیم کشورمان در بازار جهانی فولاد، حرفی برای گفتن داشته باشد باید به فولادمبارکه در این راستا نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ابراهیم جمیلی در گفت وگو با ایراسین با بیان این مطلب در ادامه افزود: شرکت فولاد مبارکه در دهه گذشته حرکت توسعه ای داشته است؛ به این شکل که ضمن افزایش تولید، تنوع تولید را در دستور کار خود قرار داده و اکنون از لحاظ کیفیت محصولات این شرکت قابل رقابت با بهترین فولادسازان دنیاست. حتی می‌توان گفت که اگر موضوع تحریم‌ها وجود نداشت، قطعا برای خرید محصولات فولاد مبارکه قیمت‌ها در بازارهای بین المللی می‌توانست درصدی بالاتر از قیمت‌های جهانی، آن هم به دلیل کیفیت خوب محصولاتش مطرح کند. البته نباید فراموش کرد که اکنون شرکت فولادمبارکه بهترین فولادساز منطقه است.
 
 وی اظهار کرد: اکنون سیاست کلی کشور خام فروشی را نمی‌پذیرد و تولید کنندگان را به تولید محصولات نهایی تشویق می‌کند. فولادمبارکه نیز نمادی از این موضوع بوده است تا بتواند در تکمیل زنجیره تولید گام بردارد. در واقع این تکمیل زنجیره تولید می‌تواند تنوع ارزآوری به همراه داشته باشد.
 
 رییس خانه اقتصاد ایران با بیان اینکه شرکت فولادمبارکه باید راهکار خود را برمبنای ساختار رقابتی در دو بخش مهم قیمت تمام شده و کیفیت محصول بگذارد در ادامه افزود: اگر فولادمبارکه مبنای خود را بر بازار رقابتی قرار دهد، به طور قطع آینده خوبی خواهد داشت، ضمن اینکه با تولید انواع محصولات فولادی در اندازه‌های مختلف (هم اکنون تا حدود زیادی از این امر محقق شده) نام خود را در کنار برندهای فولادی جهان تثبیت کند.
 
 جمیلی معتقد است که باید تلاشها در جهت تبدیل شرکت‌های کوچک در کشور به مجموعه های بزرگ باشد؛ همچنین شرکت‌های بزرگ نیز در مسیر بین المللی شدن قرار گیرند. در حال حاضر شرکت فولادمبارکه یک شرکت بین‌المللی بوده و ما در ایران به این دست از شرکتها نیاز خیلی زیادی داریم؛ زیرا این شرکت‌های بین‌المللی هستند که می‌توانند به کشور در همه زمینه‌ها یاری برسانند. بنابراین باید تفکر ما برای بزرگ شدن شرکت‌ها در مقیاس بین المللی باشد.
 
 به گفته وی، شرکت فولادمبارکه در کنار تمامی اقدامات خود در صنعت کشور، باید شرکت‌های کوچک را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد، به این شکل که در بخش آموزش، انتقال تکنولوژی، ساخت قطعات و ... به آنها کمک کند که البته تاحدودی این موارد را انجام داده است، اما انتظار می‌رود سطح فعالیت‌های خود را در این زمینه افزایش دهد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد