درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 00:38   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46838صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 - 10:59
5 حوزه آمادگی نوآوری تا اثربخشی
رهبران کسب‌وکار، فرهنگی را رواج می‌دهند که نقش‌های نوآوری در آن دارای اعتبار هستند و چالش‌هایی که برای وضعیت موجود ایجاد می‌شود، مورد استقبال قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که بهترین استعدادها، در برابر جاه‌طلبانه‌ترین چالش‌های نوآوری قرار می‌گیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| تحقیقات نشان می‌دهد تمرکز بر کمبودها در پنج حوزه آمادگی نوآوری تا اثربخشی، بیشترین بازدهی را خواهد داشت:

1- تعیین یک هدف بلندپروازانه واضح

 

 برترین نوآوران اهداف بلندپروازانه همراستا با استراتژی شرکت و مطابق اهداف ارزش‌آفرینی خاص تعیین می‌کنند که الهام‌بخش تیم‌ها است تا روش‌های بهتری برای خدمات‌رسانی به مشتریان و جامعه ارائه کنند.

2- استقرار میدان‌های بازی درست

 

 بهترین نوآوران درک عمیقی از تغییر اولویت‌های مشتری دارند و به‌طور خاص بر حوزه‌های محدودی از نوآوری که احتمال بردشان در آن زیاد است، متمرکز می‌شوند.

3- اولویت قرار دادن مدیریت عملکرد

 

نوآوران آماده، در تعیین اهداف میان مدت و اجرای آنها، شفافیت کامل دارند و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) واضح آنها با مشوق‌هایی که پیشرفت پیش‌بینی‌پذیر و فزاینده‌ای را موجب می‌شوند، ارتباط کامل دارد که همه اینها در نهایت به نوآوری موفقیت‌آمیز منجر می‌شود.

4- اعمال مدیریت پروژه

 

 تیم‌های دارای اختیار و چندوظیفه‌ای، با ادغام دیدگاه‌های خارج از سازمان، چشم‌انداز واضح از مزیت استراتژیک شرکت، و دانش فنی برای تحقق پیشنهادهای ارزشی جدید و جذاب، نوآوری را تسریع می‌کنند.

5- توسعه استعداد و فرهنگ

 

رهبران کسب‌وکار، فرهنگی را رواج می‌دهند که نقش‌های نوآوری در آن دارای اعتبار هستند و چالش‌هایی که برای وضعیت موجود ایجاد می‌شود، مورد استقبال قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که بهترین استعدادها، در برابر جاه‌طلبانه‌ترین چالش‌های نوآوری قرار می‌گیرند.

آمادگی بیشتر برای نوآوری، عامل ارزش‌آفرینی و البته انعطاف بیشتر است. اگر نگاهی به گزارش سالانه برترین‌های نوآوری BCG داشته باشیم، متوجه می‌شویم که 50 شرکت نوآور سال 2007- یعنی درست قبل از بحران مالی جهانی- بین سال‌های 2007 تا 2012 سالانه 4 درصد بازدهی بیشتر از متوسط بازار برای سهامداران داشتند. این داستان در دوران کرونا هم تکرار شده است.

 

بررسی 50 شرکت برتر در دوران قبل از پاندمی، نشان می‌دهد عملکرد نوآوری شرکت‌ها در دوران کرونا، 17 واحد درصد رشد داشته است و حتی اگر شرکت‌های بزرگ تکنولوژیک (اپل، گوگل، آمازون، فیس‌بوک و نتفلیکس) را کنار بگذاریم، باز هم عملکرد برترین شرکت‌های نوآور، از سال‌های قبل بهتر بوده است.

منبع: https://donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد