درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 14:44   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46837صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 - 09:06
فیس‌بوک از کلاب‌هاوس تقلید می‌کند
قابلیت اتاق‌های صوتی زنده در ابتدا به گروه‌های فیسبوک و شخصیت‌های عمومی اضافه می‌شود. به گفته فیسبوک، پس از آن، این قابلیت به طرز گستره‌تری از طریق مکالمات «مسنجر» در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| فیس‌بوک اعلام کرده است که در تمرکز بر آن چیزی که «قصه‌گویی صوتی» می‌خواند، در حال ساخت انبوهی از ابزارهای صوتی جدید است.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، هدف از این ویژگی‌های جدید این است که به افراد اجازه دهد تا تقریباً به همان روشی که همینک عکس یا فیلم یا متن ارسال می‌کنند، بتوانند محتوای صوتی ارسال کنند.
 
 این ابزارها شامل قابلیت‌هایی برای صداسازی است که به کاربر امکان می‌دهد صداها را ویرایش و دستکاری کند. کلیپ‌های کوتاه صوتی قابلیت این را خواهند داشت که در «نیوز فید» به اشتراک گذاشته شوند. همچنین، با ابزارهای جدید کاربر قادر خواهد بود که در داخل فیس‌بوک به پادکست گوش دهد. «اتاق‌های زنده صوتی» شبیه برنامه پرطرفدار کلاب‌هاوس نیز بخشی از این ابزارهای صوتی خواهد بود.
 
 
فیسبوک اغلب ویژگی‌های دیگر برنامه‌های محبوب‌ را کپی می‌کند. مثلاً، قالب استوری را از اسنپ‌چت گرفته است و از آن برای استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کند. ابزار ریلز در فیسبوک نیز مشابه تیک‌تاک کار می‌کند.
 
 اینک، مدت کوتاهی پس از ظهور برنامه منحصراً صوتی کلاب‌هاوس، شایع شده است که فیس‌بوک در حال کار بر روی ابزارهای صوتی جدیدی است که ویژگی‌های مشابهی را ارائه دهد. اقدام فیسبوک در این راستا همچنین در پی افزایش علاقه به نمایش‌های صوتی مانند پادکست‌ها صورت می‌گیرد.
 
 هم کلاب‌هاوس و هم فیس‌بوک، در اتاق‌های صوتی جدید به کاربران امکان می‌دهند تا مکالمات را بین چند نفر برگزار کنند، سپس مکالمه برای هر کسی که به آن بپیوندد، مانند پادکست، زنده پخش شود.
 
 هدف برخی از ابزارهای جدید فیس‌بوک ترغیب همکاری مشترک بین کاربران است. نمونه‌وار، کاربران قادر خواهند بود یکی از مکالمه‌های زنده را به صورت پادکست به اشتراک بگذارند. این امر در کلاب‌هاوس امکان‌پذیر نیست. در کلاب‌هاوس چنانچه مکالمات ضبط نشده باشند، پس از اتمام از بین می‌روند.
 
 فیس‌بوک راه‌هایی را نیز برای درآمدزایی برای سازندگان محتوای صوتی از طریق اتاق‌های صوتی زنده اندیشیده است که در حال حاضر در کلاب‌هاوس وجود ندارد. میزبانان می‌توانند برای ارائه دسترسی به یک اتاق صوتی، از شنوندگان حق اشتراک بگیرند.
 
 فیس‌بوک همچنین تأکید می‌کند که اطمینان حاصل خواهد کرد که این ویژگی‌ها در دسترس [عموم] باشد. قرار است اتاق‌های صوتی زنده دارای قابلیت زیرنویس خودکار باشند که افرادی که ممکن است قادر به گوش دادن نباشند، بتوانند آن‌ها را با خواندن متن دنبال کنند.
 
 قابلیت اتاق‌های صوتی زنده در ابتدا به گروه‌های فیسبوک و شخصیت‌های عمومی اضافه می‌شود. به گفته فیسبوک، پس از آن، این قابلیت به طرز گستره‌تری از طریق مکالمات «مسنجر» در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
 
 فیس‌بوک مدعی است که این ابزارهای صوتی توسعه طبیعی برنامه‌های صوتی این شبکه اجتماعی، از جمله تماس‌های صوتی و پیام‌ها در فیس‌بوک‌‌مسنجر و واتس‌اپ است.
 
 فیدجی سیمو، مدیر بخش برنامک‌های فیس‌بوک، گفت: «ما می‌کوشیم فرایند خلق محتوای صوتی را تسهیل و مملو از سرگرمی کنیم تا کاربران بتوانند مثلاً صدای جیرجیرک یا بخشی از یک ترانه مورد علاقه‌شان را به اشتراک بگذارند.»
 
 او افزود: «اما می‌دانیم که تجربه‌های اجتماعی دیگری هم هست که این ابزار می‌تواند به بیان آن و کشف صداهای جدیدی که قبلاً نشنیده‌ایم، و نیز به گسترش تبادل آرا کمک کند.»

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد