درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46830صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 - 09:09
انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی
رضا صیادی در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به‌عنوان مشاور عالی خبر و اطلاع‌رسانی و مدیر روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رضا صیادی در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به‌عنوان مشاور عالی خبر و اطلاع‌رسانی و مدیر روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم مدیر روابط عمومی سابق و معارفه مدیر جدید گفت:
 
 در حال حاضر کشور در یک محاصره تبلیغی قرار دارد و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد و زمینه شکست این محاصره را فراهم سازد.
 
 حجت‌الاسلام محمد قمی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در عصر حاضر اظهار داشت: کار در حوزه رسانه فعالیت شبانه‌روزی می‌خواهد و ما می‌توانیم به‌ عنوان یک دستگاه تبلیغی در کشور محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیم و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد.
 در ادامه این مراسم، احمد مداحی مدیر مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدا همراه با نگاه ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، در راستای وظایف محول شده، توسعه و ارتقا یافت و امیدواریم با حضور مدیر جدید روابط عمومی، پیشرفت رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی سرعت بیشتری بگیرد.
 
 رضا صیادی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر اینکه با حضور نیروهای پرتلاش و باانگیزه می‌توان کارها را بهتر پیش برد تصریح کرد: وظایف سنگینی به دوش روابط عمومی نهاده شده. با نگاه کارمندی نمی‌توان به اهداف عالی در این حوزه دست‌یافت. همچنین باید به این نکته توجه ویژه داشت که ما بیش از آنکه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم، باید روابط عمومی «گفتمان سازمان تبلیغات اسلامی» باشیم.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که فصل تازه‌ای را در این واحد آغاز کنیم و برای تحقق این مهم، از ابزارهای نوین و کارآمد رسانه‌ای بهره خواهیم برد.
 
 در پایان این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی از زحمات امین اشرفی مدیر سابق روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر و حکم انتصاب مشاور عالی خبر و امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را به رضا صیادی تقدیم کرد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد