درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46822صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 فروردین 1400 - 22:15
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت: روابط عمومی هوشمند راهکار گذار از شرایط پیچیده جامعه امروزی است
رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پنجمین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ زنجیره آهن و فولاد بر استفاده از روابط عمومی هوشمند برای گذار از شرایط پیچیده کنونی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پنجمین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ زنجیره آهن و فولاد بر استفاده از روابط عمومی هوشمند برای گذار از شرایط پیچیده کنونی تاکید کرد.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت صمت، محمدحسن ترابی با بیان این مطلب، افزود: امروز سیستم‌ها، ساختارها و روابط انسانی و اجتماعی بسیار پیچیده تر از گذشته شده است که دلیل این پیچیدگی از منظر بنگاه‌های اقتصادی ایجاد مزیت رقابتی و پایدار و از منظر علوم اجتماعی و جامعه شناسی مشکلات اقتصادی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و نمی‌توان به راحتی از آنها چشم پوشی کرد.

وی هوشمندی فعالیت‌ها در این شرایط پیچیده را لازمه انجام کار در حوزه بسیار مهمی همچون روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی هوشمند در این شرایط با جدیت و تکیه بر فنآوری و نوآوری به دنبال فرصت آفرینی، ارزش‌آفرینی، امیدآفرینی، مشارکت آفرینی و تفاهم آفرینی است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در ادامه با تاکید بر این که چهار عامل اصلی تحولات و آشفتگی‌ها برای شکل گیری اقدامات مدیریتی جدید باید مد نظر قرار گیرد، گفت: این چهار عامل شامل مشتریان، فناوری، رقبا و استانداردهای قانونی، نظارتی و اخلاقی است.

ترابی همچنین به تشریح این عوامل پرداخت و اضافه کرد: در بخش مشتریان رشد فزاینده انتظارات مشتریان، شرکت‌ها را ملزم کرده است تا محصولات و اقلام مرتبط با پشتیبانی از مشتری و رویکردهای ارتباطی را سفارشی سازی کنند و برای مشتریان داخلی و خارجی خود ارزش آفرینی نمایند.

وی رشد پایدار را به معنای یادگیری مهارت‌های جدید در بازارهای جهانی دانست و افزود: عامل اصلی رشد پایدار در واقع توجه و عمق بخشی به موضوعات مرتبط با حوزه مشتریان و مشتری مداری است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت همچنین در خصوص موضوعات مرتبط با فناوری توضیح داد: شرکت‌ها باید روش‌های جاری در ارتباط با عملکرد داخلی و رقابت خارجی خود را بر پایه ظهور و تحول فناوری در مدیریت اطلاعات، تولید و عرضه خدمات و محصولات جدید و مدیریت مشتریان پیاده سازی نمایند که این موضوع در حوزه ارتباطات با توجه به ظهور اپلیکیشن‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی روند این تغییرات را لحظه ای نموده و روابط عمومی موفق است که بتواند در اهداف سازمانی از این ابزارها بهره گیرد.

ترابی در خصوص رقبا نیز گفت: رقبا مشتریان را به سوی بازارهای جدیدی هدایت کرده و شرکت ها را مجبور می کنند تا هزینه های فراوانی را روی توسعه محصول صرف نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استانداردها پرداخت و گفت: شفافیت نسبت به سهامداران و همچنین خلاهای نمادی منجر به شکل‌گیری اقدامات مدیریتی جدید در حوزه رقابت خواهد شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت، تصریح کرد: این چهار عامل تاثیرگذار بر بقای سازمان‎ها تاثیر می گذارند و در این شرایط هوشمندی در فعالیت‌ها لازمه انجام کار در حوزه بسیار مهمی همچون روابط عمومی هاست.

ترابی ادامه داد: روابط عمومی هوشمند باید با تولید محتوا و تکیه بر روش‌های نوین اطلاع یابی و اطلاع رسانی و مجهز شدن به دانش روز؛ سازمان خود را به‌صورت هدفمند معرفی کند و از منافع سازمان خود در بازار صیانت نماید.

وی همچنین بر آمادگی مجموعه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت بر استفاده از تمامی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود و در اختیار گذاشتن این ظرفیتها با زیرمجموعه های مرتبط با حوزه تخصصی صنعت، معدن و تجارت در این راستا تاکید کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت همچنین پیشنهاد تشکیل انجمن روابط عمومی‌های صنعت، و معدن و تجارت را با حضور روابط عمومی‌های تخصصی این بخش ارایه داد.

ترابی ادامه داد: باید بتوانیم در عین آینده نگری مهارت پاسخگویی به تحولات و تغییرات را داشته باشیم و این موضوع داشتن یک برنامه ارتباطی منسجم را بیش از پیش ضروری می نماید.

وی همچنین تصریح کرد: ایجاد هم افزایی و تعریف پروژه‌های این حوزه که نیاز به تبیین در جامعه دارد بسیار ضروری است تا بتوانیم زمان در نظر داشتن منافع شرکت، ذینفعان خود را از این موضوعات مهم مطلع نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد