درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 468صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 اردیبهشت 1391 - 09:58
مدیرکل جدید روابط عمومی شرکت پست معرفی شد
محمدحسن ترابی به عنوان مدیرکل روابط عمومی شرکت پست منصوب شد.
  

محمدحسن ترابی به عنوان مدیرکل روابط عمومی شرکت پست منصوب شد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت پست، مراسم تودیع حسن احمدوند و معارفه محمدحسن ترابی مدیران کل پیشین و جدید روابط عمومی این شرکت 10 اردیبهشت‌ماه جاری با حضور کرباسیان رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.
در این مراسم "کرباسیان" روابط عمومی را ویترین معرفی تلاش‌ و اقدامات سازمان دانست و افزود: انعکاس نظرات مردم به مسوولان و بالعکس و اطلاع‌رسانی به موقع، در ایجاد روابط عمومی پویا موثر است.
کرباسیان با اشاره به مسوولیت روابط عمومی در اطلاع‌رسانی و انعکاس مجموعه فعالیت‌های شرکت در درون و برون‌سازمانی، آن را موثرترین اداره معرفی نمود.
رئیس هیات‌مدیره عشق و علاقه را لازمه فعالیت در مجموعه روابط‌عمومی ذکر کرد و با اشاره به بهره بردن مدیریت جدید از پتانسیل جوانی، افزود: با صبوری و متانت می‌توان به تحقق اهداف روابط عمومی همت گمارد.
وی با اشاره به سابقه و خدمت ترابی در شرکت به خصوص در اداره کل کدگذاری، گفت: قابلیت‌های مدیرکل جدید روابط‌عمومی پست بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم که حضور ایشان سبب خیر و برکت برای شرکت پست باشد.
مدیرعامل پست از حسن احمدوند به عنوان مدیری که در پنج سال‌ گذشته فعالیت‌هایش آثار و برکات زیادی برای شرکت داشته قدردانی کرد و افزود: ایشان در مدت تصدی روابط عمومی شرکت پست تلاش‌های زیادی را برای ارتقای جایگاه شرکت در کشور انجام داده و انشاالله در جایگاه جدید خود در مرکز آموزش هم برای خدمت‌گزاری به شرکت توفیق داشته باشد.
محمدحسن هم داشتن برنامه را لازمه روابط عمومی دانست و در خصوص برنامه کاری خود اظهار داشت: در نظر دارم برنامه‌ها را در راستای شعار سال پست "کیفیت پایدار و برنامه‌محوری در توسعه ترافیک خدمات پستی با محوریت استراتژیک" حتی در پایین‌ترین سطوح شرکت تسری دهم.
مدیرکل جدید روابط‌عمومی در ادامه افزود: به لطف خداوند و با کمک همکاران تلاش می‌کنم تا با تقویت فعالیت‌های گذشته و امتداد این فعالیت‌ها در آینده، این شرکت را که شرکت خدماتی است در رسیدن به جایگاه واقعیش یاری رسانم.
وی خواستار تلاش روابط عمومی در جهت ارتقای کیفیت خدمات از منظر مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان با مشارکت سایر واحدها شد.
با اشاره به نقش برجسته روابط‌عمومی در برقراری ارتباط بیشتر و بهتر با مجموعه رسانه‌ها گفت: سعی می‌شود تا در قالب ارتباط صمیمی و صادقانه، ارتباطی متقابل بین مسوولان و کارکنان برقرار شود.
مدیرکل جدید روابط‌عمومی اطلاع‌رسانی مناسب و بهینه را به عنوان یکی از شاخص‌های مهم ارتقای کیفیت خدمات پستی برشمرد و در تأیید سخنان کرباسیان که‌ روابط‌عمومی را ویترین اقدامات سازمان دانست افزود: این ویترین زمانی زیبا می‌شود که تعامل با رسانه‌ها مطلوب و اخبار فعالیت‌های سازمان منتشر شود.
وی با اشاره به موضوع برندسازی و نقش تعیین کننده‌‌ای که می‌تواند در شرکت ایفا کند آن را به عنوان عاملی مهم برای تداعی وآگاهی مشتریان ازنام ونشان تجاری سازمان دانست.
ترابی پرداختن به موضوع برندسازی در سرویس‌های پستی که از اهداف استراتژیک شرکت در سال جاری به شمار می‌رود تأکید کرد و گفت: به علت حضور رقبا در عرصه خدمات پستی چاره‌ای جز جذب مشتریان بالفعل و بالقوه نداریم و این مهم حاصل نخواهد شد مگر با انجام تبلیغات هدفمند.
در پایان بحث چشم‌انداز، مأموریت، و نوشتن برنامه با محوریت BSC به تبعیت از برنامه‌ استراتژیک کل شرکت را از دیگر رئوس برنامه‌‌های خود در روابط عمومی عنوان داشت.
شیخ حسنی معاون روابط عمومی نیز گفت: انتخاب ترابی به عنوان مدیرکل روابط عمومی انتخاب مناسبی بوده است، زیرا در کارنامه عملکردی ایشان، توانایی و قابلیت‌های زیادی به چشم می‌خورد.
در پایان این مراسم، حکم مدیرکل روابط عمومی به ترابی تنفیذ شد و هدیه و لوح تقدیری به رسم یادبود به احمدوند اهدا شد.
همچنین ترابی طی حکمی جداگانه به عنوان سرپرست اداره کل کدگذاری منصوب شد.
محمدحسن ترابی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت پیش از این مشاور مدیرعامل، مدیرکل جغرافیایی و کدگذاری پستی کشور، معاون اداره کل مهندسی عملیات پستی و مشاور مدیرعامل در حوزه جوانان بود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد