درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 07:41   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46792صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 27 فروردین 1400 - 14:46
کنفرانس روابط عمومی با موضوع connect برگزار شد
در این کنفرانس که با حضور افراد سرشناس در حوزه ارتباطات برگزار شد در قسمت اول و طی پنل های گفتگو٬ مواردی چون آینده و استراتژی روابط‌عمومی و ارتباطات در هنگام بروز بحران٬ اقدامات جهت بهره‌مندی از فرصت‌های ارتباطی و آینده‌ کنشگری مصرف کنندگان بررسی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||مترجم|شهرزاد عارفی|| هفته نامه پی آر ویک (PRweek) یکی از بزرگترین کنفرانس‌های آنلاین ارتباطات را در سیزدهم آوریل مقارن با ۲۴ فرودین برگزار کرد.


به گزارش اختصاصی شارا به نقل از پی آر ویک، در این کنفرانس که با حضور افراد سرشناس در حوزه ارتباطات برگزار شد در قسمت اول و طی پنل های گفتگو٬ مواردی چون آینده و استراتژی روابط‌عمومی و ارتباطات در هنگام بروز بحران٬ اقدامات جهت بهره‌مندی از فرصت‌های ارتباطی و آینده‌ کنشگری مصرف کنندگان بررسی شد.

 

در این کنفرانس همچنین  افراد سرشناسی از شرکت های گوگی، ادلمن و جانسون و جانسون حضور داشتند.

 

از میان موارد اشاره شده می توان به موضوع جریان صحیح اطلاعات و "بهداشت اطلاعات" نیز اشاره کرد.

 

"بهداشت اطلاعات" به این موضوع اشاره دارد که رسانه های مختلف قبل از انتشار هر خبر و مطلبی، از صحت آن اطمینان حاصل کنند در غیر این صورت با حجمه اطلاعات نادرست در دنیا مواجه خواهند شد که عواقب جبران ناپذیری بدنبال دارد.


سپس مباحث پیرامون رهبری و تعامل با پرسنل به جای مدیریت صنعتی مطرح شد و متخصصان این حوزه به بیان تجربیات و مطالعات خود در این زمینه پرداختند٬ از جمله اینکه صداقت و شفافیت سازمان در شرایط ابهام منجر به یکپارچه سازی تیم می‌شود. شفافیت جهت به اشتراک گذاری ریسک ها و موانع٬ مثبت نگری و اثرات آن در سازمان و ارتباطات سازنده جهت برطرف کردن ابهام در سازمان می باشد.


از سوی دیگر خلاقیت در زمان بحران٬ هم افزایی نیروهای پراکنده یک سازمان جهت دستیابی به اهداف تعریف شده٬ تغییر فرهنگ مصرف کنندگان در سال ۲۰۲۱٬ تغییر نگرش رهبری در سازمان از مباحث مطرح شده در این رویداد ۱۲ ساعته بود.

کنفرانس‌های آنلاین که پس از همه گیری کرونا بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته بدون مرز و زمان انسان‌ها را هر سو با یکدیگر برای گفتگو و تفکر حول یک موضوع دعوت می‌کند.

 

هر چند کووید-19 خساراتی حبران ناپذیر در سلامت روان و جسم افراد در پی داشت و سبب به خطر افتادن کسب و کارها شد اما نگرش افراد را نسبت به زندگی دیجیتال تغییر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد