شبكه اطلاع رساني روابطعمومي ايران (شارا)-||مترجم|شهرزاد عارفي|| هفته نامه پي آر ويك (PRweek) يكي از بزرگترين كنفرانسهاي آنلاين ارتباطات را در سيزدهم آوريل مقارن با ۲۴ فرودين برگزار كرد.
به گزارش اختصاصي شارا به نقل از پي آر ويك، در اين كنفرانس كه با حضور افراد سرشناس در حوزه ارتباطات برگزار شد در قسمت اول و طي پنل هاي گفتگو٬ مواردي چون آينده و استراتژي روابطعمومي و ارتباطات در هنگام بروز بحران٬ اقدامات جهت بهرهمندي از فرصتهاي ارتباطي و آينده كنشگري مصرف كنندگان بررسي شد.
در اين كنفرانس همچنين افراد سرشناسي از شركت هاي گوگي، ادلمن و جانسون و جانسون حضور داشتند.
از ميان موارد اشاره شده مي توان به موضوع جريان صحيح اطلاعات و "بهداشت اطلاعات" نيز اشاره كرد.
"بهداشت اطلاعات" به اين موضوع اشاره دارد كه رسانه هاي مختلف قبل از انتشار هر خبر و مطلبي، از صحت آن اطمينان حاصل كنند در غير اين صورت با حجمه اطلاعات نادرست در دنيا مواجه خواهند شد كه عواقب جبران ناپذيري بدنبال دارد.
سپس مباحث پيرامون رهبري و تعامل با پرسنل به جاي مديريت صنعتي مطرح شد و متخصصان اين حوزه به بيان تجربيات و مطالعات خود در اين زمينه پرداختند٬ از جمله اينكه صداقت و شفافيت سازمان در شرايط ابهام منجر به يكپارچه سازي تيم ميشود. شفافيت جهت به اشتراك گذاري ريسك ها و موانع٬ مثبت نگري و اثرات آن در سازمان و ارتباطات سازنده جهت برطرف كردن ابهام در سازمان مي باشد.
از سوي ديگر خلاقيت در زمان بحران٬ هم افزايي نيروهاي پراكنده يك سازمان جهت دستيابي به اهداف تعريف شده٬ تغيير فرهنگ مصرف كنندگان در سال ۲۰۲۱٬ تغيير نگرش رهبري در سازمان از مباحث مطرح شده در اين رويداد ۱۲ ساعته بود.
كنفرانسهاي آنلاين كه پس از همه گيري كرونا بيش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته بدون مرز و زمان انسانها را هر سو با يكديگر براي گفتگو و تفكر حول يك موضوع دعوت ميكند.
هر چند كوويد-19 خساراتي حبران ناپذير در سلامت روان و جسم افراد در پي داشت و سبب به خطر افتادن كسب و كارها شد اما نگرش افراد را نسبت به زندگي ديجيتال تغيير داد.