درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:11   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46760صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 23 فروردین 1400 - 22:49
رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه: بیان دستاوردهای صنعت بیمه به تقویت گفتمان مردمی منتهی می‌شود
دکتر غلامرضا سلیمانی که به صورت مجازی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: بخشی‌نگری و رویکرد جزیره‌ای در امر ارتباطات و اطلاع‌رسانی، نتایج دلخواهی در پی نخواهد داشت و برای رسیدن به اهداف کلان روابط عمومی باید نهاد ناظر و تمامی ارکان صنعت در کنار هم فعالیت کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)-|| روابط‌عمومی‌ها برای تبدیل فعالیت‌ها، خدمات و دستاوردهای صنعت بیمه به یک گفتمان همگانی، باید خود را تجهیز کنند.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که به صورت مجازی در جمع مدیران روابط عمومی صنعت بیمه سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: بخشی‌نگری و رویکرد جزیره‌ای در امر ارتباطات و اطلاع‌رسانی، نتایج دلخواهی در پی نخواهد داشت و برای رسیدن به اهداف کلان روابط عمومی باید نهاد ناظر و تمامی ارکان صنعت در کنار هم فعالیت کنند.


رئیس کل بیمه مرکزی آگاه‌سازی سیاستگذاران و مدیران مجموعه‌ها را پیش‌نیازی برای آگاهی‌بخشی عمومی، ارزیابی کرد و اظهار داشت: رصد نقطه‌نظرات مردم و تامین خوراک خبری برای مدیران و بیان مسائل شرکت‌ها با ادبیات رسانه‌ای از ماموریت‌های مهم مدیران روابط عمومی به شمار می‌رود.


وی از روابط عمومی‌ها به عنوان مهم‌ترین بازوهای خلاق مدیران، نام برد و تصریح کرد: مشارکت‌پذیری و نوآوری در امر اطلاع‌رسانی و همچنین پرهیز از عملکردهای ویترینی و برنامه‌های شعارزده می‌تواند جایگاه سازمان را ارتقا ببخشد.


رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر ضرورت رفتار حرفه‌ای روابط عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: در حقیقت باید شرایط به گونه‌ای طراحی شود که در آینده نزدیک، صنعت بیمه در مسیر برنامه‌ریزی‌شده صحیح حرکت کند.


دکتر سلیمانی با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: مردم اگر خدمات صنعت بیمه را لمس کنند ضریب نفوذ بیمه نیز افزایش خواهد یافت.


رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود از مجموعه روابط عمومی‌های صنعت بیمه به دلیل تلاش بسیار در راستای فرهنگ‌سازی و توسعه ارتباطات، قدردانی کرد و افزود: سهم صنعت بیمه در رسانه‌ها می‌تواند مطلوب‌تر باشد که تحقق این امر در گرو تعامل روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و صاحبان قلم است.


وی در پایان از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست تا با اطلاع‌رسانی سریع، شفاف و گسترده، بیش از پیش به رشد جایگاه این صنعت در جامعه کمک کنند.


شایان ذکر است پس از سخنان رئیس کل بیمه مرکزی، نشست مدیران روابط عمومی ادامه یافت و در خصوص مسائل مختلف، تصمیم گیری شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد