شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| روابطعمومی می تواند با نگرشی مثبت و عمیق، در جهتدهی چگونگی مصرف مشترکین گازطبیعی تاثیرگذار بوده و موجب توسعه و رشد اقتصادی و شکوفایی و بالندگی این صنعت بزرگ باشد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان ادارات و مشترکین و همچنین رسانههای جمعی است، ادامه داد: روابط عمومی نشان دهنده پویایی یک شرکت است و عملکرد این مجموعه با نگاهی حرفهای و بالندهتر، می تواند در جهت تعالی و نیل به جایگاه شایسته واقعی خود، مثمر ثمرتر بوده و ظرفیتهای بیشتری را جهت بازتاب اعمال و جایگاه شرکت گاز نشان دهد.
وی اضافه کرد: با وجود تحریمها، مشکلات روزمره اقتصادی و بیماری کووید 19 و سایر چالشها، ترویج فرهنگ صرفهجویی و درست مصرف کردن، در سرلوحه کار و تلاش شرکت گاز استان میباشد و این برعهده روابط عمومی است که چگونه، چطور و در چه مواقعی بتواند پیامهای خود را ابلاغ و نگاه حرفهای خود را جهت فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی و به خصوص گازطبیعی، مورد توجه عموم قرارداده و بازخورد بیشتری را از مخاطبین و مشترکین بگیرد.
سمیعی در آخر گفت: ارتباطات ما به طور موثر با سازمانها، نهادها و مشترکین گاز با شماره تلفن گویای 32412066، سامانه ارتباط با مشترکان و تلفن مستقیم 32783020 برقرار است و با استفاده و راهنمایی و مشاوره از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مشترکان خود بهرهمند میشویم که به این ترتیب، در واقع، مشتریان خود را عضوی از سازمان دانسته و در کنار رسالت خویش و پاسداشت ارزشها، در مسیر بهبود مستمرگام برداشته و هر روز از روز دیگر پویاتر و مثمر ثمرتر باشیم.
|