درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 10:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46704صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 18 فروردین 1400 - 03:19
از اولویت‌های مهم روابط عمومی، فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی است
روابط‌عمومی می تواند با نگرشی مثبت و عمیق، در جهت‌دهی چگونگی مصرف مشترکین گازطبیعی تاثیرگذار بوده و موجب توسعه و رشد اقتصادی و شکوفایی و بالندگی این صنعت بزرگ باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی می تواند با نگرشی مثبت و عمیق، در جهت‌دهی چگونگی مصرف مشترکین گازطبیعی تاثیرگذار بوده و موجب توسعه و رشد اقتصادی و شکوفایی و بالندگی این صنعت بزرگ باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان ادارات و مشترکین و همچنین رسانه‌های جمعی است، ادامه داد: روابط عمومی نشان دهنده پویایی یک شرکت است و عملکرد این مجموعه با نگاهی حرفه‌ای و بالنده‌تر، می تواند در جهت تعالی و نیل به جایگاه شایسته واقعی خود، مثمر ثمرتر بوده و ظرفیت‌های بیشتری را جهت بازتاب اعمال و جایگاه شرکت گاز نشان دهد.
 
 وی اضافه کرد: با وجود تحریم‌ها، مشکلات روزمره اقتصادی و بیماری کووید 19 و سایر چالش‌ها، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و درست مصرف کردن، در سرلوحه کار و تلاش شرکت گاز استان می‌باشد و این برعهده روابط عمومی است که چگونه، چطور و در چه مواقعی بتواند پیام‌های خود را ابلاغ و نگاه حرفه‌ای خود را جهت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی و به خصوص گازطبیعی، مورد توجه عموم قرارداده و بازخورد بیشتری را از مخاطبین و مشترکین بگیرد.
 
 سمیعی در آخر گفت: ارتباطات ما به طور موثر با سازمان‌ها، نهادها و مشترکین گاز با شماره تلفن گویای 32412066، سامانه ارتباط با مشترکان و تلفن مستقیم 32783020 برقرار است و با استفاده و راهنمایی و مشاوره از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مشترکان خود بهره‌مند می‌شویم که به این ترتیب، در واقع، مشتریان خود را عضوی از سازمان دانسته و در کنار رسالت خویش و پاسداشت ارزش‌ها، در مسیر بهبود مستمرگام برداشته و هر روز از روز دیگر پویاتر و مثمر ثمرتر باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد