درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:01   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46648صفحه نخست » یکشنبه، 1 فروردین 1400 - 13:07
لندنی‌ها عادت به دورکاری را ترک نمی‌کنند
شرکت انتشاراتی ریچ که ناشر روزنامه و مجله در بریتانیا است، بنا دارد برای کاهش هزینه‌ها یکی از دفاتر خود در مرکز لندن را تعطیل کند. قرار است بیشتر کارمندان به طور دائم از خانه کار کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت انتشاراتی ریچ که ناشر روزنامه و مجله در بریتانیا است، بنا دارد برای کاهش هزینه‌ها یکی از دفاتر خود در مرکز لندن را تعطیل کند. قرار است بیشتر کارمندان به طور دائم از خانه کار کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، تصمیم این گروه رسانه‌ای در حالی است که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال کاهش فضای اداری و تغییر سیاست‌های خود در راستای تاکید بر دورکاری هستند.
 
 به گزارش سیتی‌ای‌ام، شرکت ریچ که صاحب روزنامه‌های دیلی اکسپرس، دیلی میرور و بیش از ۱۰۰ مجله دیگر است، قصد دارد دفتر خود در خیابان تیمز را تعطیل کند.
 
 این شرکت این هفته به کارمندان خود گفت که با موفقیت روش کار از راه دور در دوران شیوع
کرونا، پس از رفع قرنطینه هم بیشتر کارمندان همچنان به کار از خانه ادامه خواهند داد.
 
 سخنگوی این شرکت انتشاراتی، به یک نظرسنجی‌ داخلی استناد کرده است که نشان می دهد اکثر نیروی کار شرکت، طرفدار این اقدام هستند.
 
 سخنگو افزود: «از این به بعد، همکاران ما عمدتا از خانه کار می‌کنند و حدود یک چهارم نفرات در یکی از ۱۵ مرکز ما در سراسر کشور در دفتر کار خواهند کرد. این راه‌حل ضمن حفظ دسترسی به فضای مشترک برای برگزاری جلسات و همکاری رو در رو پس از پایان قرنطینه‌ها، انعطاف‌پذیری بیشتری فراهم می‌کند.»
 
 این شرکت همچنین به عنوان بخشی از تغییرات، فضای اداری خود در کاناری وارف را به نصف کاهش می‌دهد.
 
 در نتیجه کاهش درآمد تبلیغات و تیراژ، ریچ در ژوئیه گذشته اعلام کرد که ۵۵۰ کارمند خود را که بیش از ۱۰ درصد نیروی کار این شرکت در آن زمان بودند، اخراج می‌کند.
 
 آخرین اقدام ریچ برای کاهش هزینه‌های شرکت، یک ماه پس از آن صورت گرفت که بانک اچ‌اس‌بی‌سی نیز اعلام کرد که به دنبال کاهش سودآوری قصد دارد برای بلندمدت ۴۰ درصد ظرفیت فضای اداری خود را کاهش دهد.
 
 نوئل کوین، مدیرعامل این بانک، گفت: «معتقدیم که می‌توانیم با استفاده تحول در شیوه کار، پس از کرونا با یک مدل ترکیبی‌تر به هدف کاهش فضای اداری برسیم.»
 
 چند هفته بعد، شرکت بیمه آویوا در بریتانیا نیز به کارمندانش گفت که قصد دارد فضای اداری خود را ۳۰ درصد کم کند.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد