درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46644صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 29 اسفند 1399 - 16:11
نیمی از اطلاعات نادرست غیرعمدی و ناآگاهانه در وب به اشتراک گذاشته می‌شود
بر اساس این تحقیق تنها ۱۶ درصد از کاربران وب شرکت کننده در این نظرسنجی با اطلاع کامل از نادرست بودن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نتایج یک تحقیق تازه نشان می‌دهد که نیمی از اطلاعات نادرست و گمراه کننده منتشر شده در فضای مجازی به دلیل عدم توجه کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند.
 
 به گزارش شارا به نقل از یورونیوز، در گزارشی که لابراتوار
رسانه، وابسته به موسسه فناوری ماساچوست در ایالات متحده آمریکا از نتایج این تحقیق منتشر کرده آمده است که حدود ۵۰ درصد از پنج هزار کاربر شرکت کننده در تحقیق گفته‌اند که به شکل غیرعمد دست به انتشار اطلاعات نادرست زده اند زیرا نمی‌دانستند چه چیزی را به اشتراک می‌گذارند.
 
 از سوی دیگر یک سوم از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اذعان داشته‌اند که به این دلیل دست به انتشار اطلاعات نادرست زده‌اند که به اشتباه فکر می‌کردند که محتوای منتشر شده درست و واقعی است.
 
 بر اساس این تحقیق تنها ۱۶ درصد از کاربران وب شرکت کننده در این نظرسنجی با اطلاع کامل از نادرست بودن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
 
 پروفسور دیوید راند، استاد دانشگاه ام آی تی در این خصوص به یورونیوز گفت که کاربران بیشتر به دلیل نوع طراحی‌ پلت‌فرم‌های آنلاین در اشتراک اطلاعات نادرست دچار بی‌دقتی و سهل‌انگاری می‌شوند.
 
 این استاد دانشگاه ام آی تی همچنین افزود: وقتی به شبکه‌های اجتماعی رجوع می‌کنید معمولا سرعت وب نوردی شما بالا است و ممکن است که بیشتر برای تفنن و یا ریلکس شدن به این محیط‌ها وارد شده باشید.
 
 پروفسور راند در این خصوص تصریح کرد: در این شرایط شما فراموش می‌کنید که کمی تعمل کنید و از خود بپرسید که آیا این واقعا درست به نظر می‌رسد؟
 
 وی تاکید کرد: رسانه های اجتماعی عموما شما را نسبت به درستی و چیزهایی مثل «سطح تعهد ومیزان جلب اعتماد» بی توجه می‌کنند.
 
 تحقیق لابراتوار رسانهِ موسسه فناوری ماساچوست همچنین نشان می‌دهد افراد هر زمان که به صورت مکرر و با توصیه‌های دقیق در معرض یادآوری و آگاهی قرار گیرند بیشتر به منابع خبری توجه می‌کنند.
 
 پروفسور راند پیشنهاد می‌کند که شبکه‌های اجتماعی بایست بیشتر به کاربران یادآوری کنند تا اعتبار آنچه می‌خوانند و به اشتراک می‌گذارند را مورد بررسی قرار دهند.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد