درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46644صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 29 اسفند 1399 - 16:47
نیمی از اطلاعات نادرست غیرعمدی و ناآگاهانه در وب به اشتراک گذاشته می‌شود
بر اساس این تحقیق تنها ۱۶ درصد از کاربران وب شرکت کننده در این نظرسنجی با اطلاع کامل از نادرست بودن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نتایج یک تحقیق تازه نشان می‌دهد که نیمی از اطلاعات نادرست و گمراه کننده منتشر شده در فضای مجازی به دلیل عدم توجه کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند.
 
 به گزارش شارا به نقل از یورونیوز، در گزارشی که لابراتوار
رسانه، وابسته به موسسه فناوری ماساچوست در ایالات متحده آمریکا از نتایج این تحقیق منتشر کرده آمده است که حدود ۵۰ درصد از پنج هزار کاربر شرکت کننده در تحقیق گفته‌اند که به شکل غیرعمد دست به انتشار اطلاعات نادرست زده اند زیرا نمی‌دانستند چه چیزی را به اشتراک می‌گذارند.
 
 از سوی دیگر یک سوم از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی اذعان داشته‌اند که به این دلیل دست به انتشار اطلاعات نادرست زده‌اند که به اشتباه فکر می‌کردند که محتوای منتشر شده درست و واقعی است.
 
 بر اساس این تحقیق تنها ۱۶ درصد از کاربران وب شرکت کننده در این نظرسنجی با اطلاع کامل از نادرست بودن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
 
 پروفسور دیوید راند، استاد دانشگاه ام آی تی در این خصوص به یورونیوز گفت که کاربران بیشتر به دلیل نوع طراحی‌ پلت‌فرم‌های آنلاین در اشتراک اطلاعات نادرست دچار بی‌دقتی و سهل‌انگاری می‌شوند.
 
 این استاد دانشگاه ام آی تی همچنین افزود: وقتی به شبکه‌های اجتماعی رجوع می‌کنید معمولا سرعت وب نوردی شما بالا است و ممکن است که بیشتر برای تفنن و یا ریلکس شدن به این محیط‌ها وارد شده باشید.
 
 پروفسور راند در این خصوص تصریح کرد: در این شرایط شما فراموش می‌کنید که کمی تعمل کنید و از خود بپرسید که آیا این واقعا درست به نظر می‌رسد؟
 
 وی تاکید کرد: رسانه های اجتماعی عموما شما را نسبت به درستی و چیزهایی مثل «سطح تعهد ومیزان جلب اعتماد» بی توجه می‌کنند.
 
 تحقیق لابراتوار رسانهِ موسسه فناوری ماساچوست همچنین نشان می‌دهد افراد هر زمان که به صورت مکرر و با توصیه‌های دقیق در معرض یادآوری و آگاهی قرار گیرند بیشتر به منابع خبری توجه می‌کنند.
 
 پروفسور راند پیشنهاد می‌کند که شبکه‌های اجتماعی بایست بیشتر به کاربران یادآوری کنند تا اعتبار آنچه می‌خوانند و به اشتراک می‌گذارند را مورد بررسی قرار دهند.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد