درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46581صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 22 اسفند 1399 - 14:15
سال 1400، سال گسترش روابط‌عمومی و ارتباطات
باید جرات و جسارت تغییر داشته باشیم و بپذیریم که کشورهای موفق در عرصه مناسبات بین‌المللی با تکیه بر اصول و فنون روابط‌عمومی و ارتباطات است که توانسته‌اند برای کشور خود رفاه و ارزش افزوده ایجاد کنند. پس بیاییم سال 1400 را سال گسترش روابط‌عمومی و ارتباطات قرار دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به نظر می رسد مشکل اصلی ما با دنیا، بیشتر از جنس ارتباطات است. فلذا پیشنهاد می شود سال 1400 را سال تمرکز و توجه بر موضوع روابط‌عمومی و ارتباطات قرار دهیم. بسیار مشاهده شده است که دبیر محترم شورای نگهبان یک چیزی می گوید و دبیر شورای عالی امنیت ملی چیز دیگر. وزیر امور خارجه یک چیزی می گوید و فلان فرمانده نظامی چیز دیگر. رییس جمهور یک چیزی می گوید و امام جمعه موقت تهران چیز دیگر.

 

حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات با مفاهیمی نظیر اقناع و ترغیب – افکارعمومی – پاسخگویی – اطلاع رسانی – تکریم و رضایتمندی – شفافیت – تعامل و تفاهم و... سر و کار دارد و به نظر می رسد که ما در مناسبات ارتباطی با دنیا دچار ضعف های راهبردی هستیم و از این منظر کسی هم زیر بار این نقیصه نمی رود و کارگزاران دولتی نیز تصورشان بر این است که در برقراری ارتباطات و تعامل با دنیا هیچ ضعفی ندارند.

 

مدتهاست که برای ترسیم یک نقشه راه و با کد دهی به مسئولان، مقام معظم رهبری تدبیر فرموده و سال ها را به عنوانی نامگذاری می کنند که در واقع این عناوین یک کد دهی به مدیران و مسئولان کشور است برای حرکت در مسیر درست. عمده نامگذاری ها در سال های گذشته تمرکز بر موضوع اقتصاد بوده است. مثلا سال 1399 با نام جهش تولید نامگذاری شد که متاسفانه به جهش قیمت ها و کاهش بیشتر قدرت خرید مردم منجر شد.

 

بدون تعارف، ما باید بدنبال گسترش روابط‌عمومی و ارتباطات با دنیا باشیم و از حرکت در مسیرهای صعب العبور و سنگلاخی پرهیز نموده و از جاده‌های هموار و مناسب برای ادامه راه انقلاب و توسعه کشور استفاده کنیم. تاکنون دنبال کردن آدرس های غلط یا اشتباهی ما را به سرمنزل اصلی مقصود که همانا رفاه و توسعه پایدار همه جانبه برای ایرانیان می باشد، نرسانده و سیستم ناکارآمد گمرک – مالیات – بانک – اشتغال – مسکن – بیمه و... شاهد این مدعاست. باید قبول کنیم که ارتباطات ما با دنیا دچار ضعف اساسی است.

 

متاسفانه اغلب وزراء و مدیران عالیرتبه ما به حد لازم و کافی، سر رشته مطلوب و مناسبی از دانش و بینش روابط‌عمومی و ارتباطات ندارند و این در سخنرانی ها، مصاحبه ها، جلسات و مذاکرات با طرف های خارجی کاملا مشهود است. می بایست با حفظ اصول و پایبندی به ارزش ها و آرمان ها، سال 1400 را سال مبنایی قرار دهیم و یک یا علی جانانه بگوییم و با دنیا از سر تفاهم و تعامل و گسترش ارتباطات وارد همفکری و همکاری شویم.

 

باید جرات و جسارت تغییر داشته باشیم و بپذیریم که کشورهای موفق در عرصه مناسبات بین‌المللی با تکیه بر اصول و فنون روابط‌عمومی و ارتباطات است که توانسته‌اند برای کشور خود رفاه و ارزش افزوده ایجاد کنند. پس بیاییم سال 1400 را سال گسترش روابط‌عمومی و ارتباطات قرار دهیم.


از : حسن خسروی
مدرس دانشگاه - تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران و مولف کتاب روابط‌عمومی و ارتباطات


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد