درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 03:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46574صفحه نخست » چهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 08:09
درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی
کتاب درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی همان نگاه استراتژیک و کلان به حوزه آنلاین را در بالاترین حدش مطرح می کند. نویسندگان کتاب به خصوص دی کندی تجربیات بی‌نظیری را در حوزه بازاریابی و فروش از خود به جای گذاشته اند که در توضیح برخی پروژه‌های‌شان در این کتاب می‌توانید نمونه هایی از آنها را مشاهده کنید . تفاوت بارز این کتاب با کتاب های مشابه این است که مقوله مهم فروش را هدف گرفته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کتاب درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی همان نگاه استراتژیک و کلان به حوزه آنلاین را در بالاترین حدش مطرح می کند. نویسندگان کتاب به خصوص دی کندی تجربیات بی‌نظیری را در حوزه بازاریابی و فروش از خود به جای گذاشته اند که در توضیح برخی پروژه‌های‌شان در این کتاب می‌توانید نمونه هایی از آنها را مشاهده کنید . تفاوت بارز این کتاب با کتاب های مشابه این است که مقوله مهم فروش را هدف گرفته است.

 

بزرگان حوزه کسب وکار می‌گویند که تا فروش اتفاق نیفتد هیچ اتفاق دیگری هم نخواهد افتاد و این کتاب، این نگاه را به شکل پررنگی پی گرفته است. نویسندگان این کتاب می‌گویند که می‌توانید هزاران هزار لایک و کامنت در اکانت شبکه‌های اجتماعی خود بگیرید ولی تا یک پاپاسی نفروشید هیچ کدام از این ها فایده نخواهد داشت و صرفا یک بازی است که خودتان را اسیرش کرده‌اید. اگر می‌خواهید فروش عالی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی را تجربه کنید این کتاب راه حل اول‌تان خواهد بود.

به کارگیری شبکه‌های اجتماعی و تلاش برای بدست آوردن فالوورها و کسب شهرت یک بحث است. استفاده از اصول اثبات شده بازاریابی مستقیم برای بدست آوردن مشتریان راغب و سود بیشتر، بحثی دیگر.

این کتاب کلیدهای فروش مستقیم به مشتریان غیرراغب در شبکه‌های اجتماعی را عرضه می کند و جریان مشتریان راغب و افراد مایل به دریافت پیام‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی شما را افزایش میدهد تا به صورت آنلاین به موقعیت افراد مشهور دست پیدا کنید.

برای هرنوع نتیجه سنجش‌پذیر که مایلید از شبکه‌های اجتماعی به دست آورید، استراتژی‌های گام به گام و شیوه‌های ساده و موثری در این کتاب وجود دارد که زمان لازم برای رسیدن به اهداف را کم می‌کنند و شما را از نومیدی نجات می‌دهند.

درحال حاضر این کتاب بهترین کتاب موجود در بازار برای بیشتر کردن فروش کسب وکار شما به وسیله بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است.

این کتاب برای بازاریابی مستقیم در پاسخ مستقیم گرفتن از مشتری توصیه‌های شفاف، صادقانه و عملی ارائه می دهد و برای هرکسی که تلاش می کند تا از آوار شبکه‌های اجتماعی بیرون بیاید مفید است. تاکید آنها روی نتایج (به معنی درآمد، نه آگاهی) یادآوری صادقانه و جان‌بخش از این است که چگونه می توانیم به کارآمدترین وجه، زمان و منابع‌مان را تخصیص دهیم.

کتاب درآمد بالا از شبکه‌های اجتماعی نوشته دی کندی و کیم والش فیلیپس است که محمدرضا عمرانی آن را ترجمه کرده و توسط انتشارات نگاه نوین نیز منتشر شده است.

منبع: http://www.tejaratetalaeenews.ir
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد