درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46573صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 20 اسفند 1399 - 11:33
نشست پایان سال مسئولان روابط عمومی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست پایان سال با مسئولان روابط عمومی دانشکده ها، ضمن قدردانی از زحمات سال گذشته آنها به تبیین برنامه ها برای جهش فعالیت ها در سال آتی پرداخت.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست پایان سال با مسئولان روابط عمومی دانشکده ها، ضمن قدردانی از زحمات سال گذشته آنها به تبیین برنامه ها برای جهش فعالیت ها در سال آتی پرداخت.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر ماشاءاله ترابی، ضمن تشریح فعالیت های روابط عمومی دانشگاه گفت: کسی که در روابط عمومی کار می کند باید در نقطه اوج نظم باشد و شرایط را به گونه ای فراهم کند که سبب مشارکت افراد شود.
 
 وی بر ضرورت رابطه سازی و دعوت و جلب همکاری تاکید کرد و گفت: وقتی حالت پیش کنشی دارید و برنامه ها را از قبل پی گیری می کنید، سبب می شود که دیگران به شما اعتماد کنند و احساس کنند که با وجود شما، کارها به نحو احسن انجام می شود.
 
 دکتر ترابی، مدیریت شهرت و تصویر مجموعه کل دانشگاه علوم پزشکی تهران را از وظایف روابط عمومی دانست و تصریح کرد: باید بتوانیم این وظیفه را در حد عالی به پیش ببریم. جلسه امروز نیز کمک می کند تا در مورد مجموعه فعالیت های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در درجه اول به یک وحدت فکری برسیم. در روابط عمومی برنامه ریزی سه ماهه برای کارها انجام داده ایم و در این زمینه چک لیستی آماده شده است که بر اساس آن، واحدهای مختلف در سال آینده امتیازدهی خواهند شد.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه، افزود: در پایان سه ماهه اول سال آینده، تراز سنجی خواهیم داشت و جایگاه هر حوزه بر اساس چک لیست مشخص می شود. دانشکده ها برای اینکه بتوانند در این تراز سنجی جایگاه خوبی داشته باشند، باید در سه ماه آینده اقدامات مهم در دوران کرونا و اقدامات چهار سال گذشته خود را معرفی نمایند تا گزارش کاملی از مجموعه ها تهیه شود چرا که در همه واحدهای دانشگاه اقدامات متنوع و مهمی در سطح ملی و شاید بین المللی در حال اجراست اما بعضا حتی اعضای خود دانشکده نیز به خوبی آگاه نیستند که ابعاد این فعالیت ها چیست و چه ارزش هایی خلق کرده و عمق آنها چقدر است. اینها موضوعات مهمی است که باید به صورت جدی به آن بپردازیم.
 
 وی روابط عمومی را شغلی تمام وقت خواند و یادآور شد: از رابطین می خواهم به صورت تمام وقت به فعالیت های روابط عمومی بپردازند. نمی شود در حاشیه کارهای دیگر به کار روابط عمومی هم بپردازید چرا که جایگاه اکنون روابط عمومی بسیار با آنچه باید باشد در فاصله است. اینجا با 170 سال قدمت اولین دانشگاه کشور است و از پیشینه خاصی برخوردار است لذا باید بتواند مرتب از خود تصویر سازی کند و دستاورد های مهم خود را نمایش دهد.
 
 دکتر ترابی با بیان اینکه "اگر در مجموعه های ما امید کم است، بخش مهمی از آن به روابط عمومی و عملکرد آن باز می گردد" خاطر نشان کرد: معرفی فعالیت های مثبت و مهم دانشگاه می تواند ایجاد انگیزه و امید کند و هر چه این معرفی قوی تر باشد، امید بیشتری را در دل ها به وجود می آورد.
 
 وی روابط عمومی را مسئول برند و خوش نامی دانشگاه خواند و گفت: رابطین روابط عمومی باید به این مسئله توجه داشته باشند و برای آن تلاش کنند. این سطح از فعالیت ها، کمترین و نازل ترین اقدامات را در پی خواهد داشت در حالی که برای سال آینده، جهشی در فعالیت ها را برنامه ریزی کرده ایم. برای این که بتوانیم جهش را رقم بزنیم، باید اقدامات متفاوتی را برنامه ریزی کنیم. امسال سال سختی در ابعاد مختلف بود و دانشکده ها نیز نتوانستند در چارچوب کلی فعالیت هایشان کار کنند، در دانشگاه اتفاقات بزرگی در همین دوران رخ داده (به عنوان مثال تشخیص اولین کرونا در دانشکده بهداشت انجام شد) که باید معرفی شود.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه، با بیان اینکه "واحد ها به عنوان شاخه ای از روابط عمومی اصلی باید با فعالیت های ستاد در هماهنگی و یکپارچگی کامل باشند" اظهار داشت: باید بتوانیم این یکپارچگی را به نمایش بگذاریم. به عنوان مثال در آیین ها، جشن ها و مراسم باید استانداردهایی تعریف و رعایت شود. همچنین در حال طراحی تقویمی برای ثبت مناسبت های مهم دانشگاه هستیم. از شما می خواهم که روزهای مهم دانشکده ها و سال و روز تاسیس آنها را در تقویم وارد و برای آن مراسم داشته باشید. همچنین اتفاقات مهم که در هردانشکده در سطح ملی و بین المللی رقم خورده است را شناسایی و برای این روزها مراسم داشته باشید.
 
 دکتر ترابی افزود: به عنوان مثال روزی که آزمایشگاه آنفلوآنزا در دانشکده بهداشت تاسیس شده به دلیل آن که رفرنس ملی و منطقه ای است باید حتما در تقویم، ثبت و برای آن برنامه ریزی شود. اینها مناسبت های مهمی است که می تواند تصویر زیبا تری از آنچه در دانشکد ها و در دانشگاه می گذرد را به نمایش بگذارد.
 
 وی نظارت روابط عمومی بر مراسم و مناسبات را ضروری خواند و گفت: باید قبل از برگزاری برنامه ها، روابط عمومی از نحوه و زمان اجری آنها با خبر باشد و بتواند آنها را مدیریت کند. اگر در جلسه ای از رییس دانشگاه دعوت می شود، باید حتما کنداکتور و ترتیب و توالی سخنرانان از قبل مشخص و به تایید روابط عمومی رسیده باشد چرا که اجرای برنامه های ضعیف به تصویر و شهرت دانشگاه صدمه می زند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد