درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:22   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46501صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 10 شهریور 1401 - 09:19
چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند/ بخش دوم و آخر
بررسی روابط قدرتمند هر اینفلوئنسر با سایر شخصیت‎ های ذی‌نفوذ و تعداد مخاطبان مشترک آن‎ها نیز ایده‎ خوبی خواهد بود. هم‌پوشانی میان مخاطبان آن‎ها و شما، یک شاخص کلیدی برای بازده بالای یک همکاری بلندمدت یا کمپین خواهد بود.
  

شناسایی اینفلوئنسر مناسب


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برازش مناسب، یکی از لازمه‎ های هر کمپین اینفلوئنسر موفق است. برندها و تیم ‎های روابط‌عمومی باید به دنبال همکارانی باشند که دنبال‌کنندگان فعالی دارند، نه اینکه صرفاً تعداد دنبال‌کنندگان شان را بشمارند.

 

این‌ها عواملی هستند که باید در نظر داشته باشید:


ارتباط


به محتوای اینفلوئنسر بنگرید تا میزان هم‌راستایی آن با پیام‎ های خودتان را بسنجید. محتوا و مخاطب اینفلوئنسر، اهمیت بسیار بالاتری از حجم ترافیک دریافتی شما دارد.


تعامل (اینگیجمنت)


تعامل یکی از شاخصه‎ های میزان همراهی مخاطبان اینفلوئنسر با محتواهای تولیدشده توسط آن شخص است. بازه‌ی تعامل هوادار، یکی از نشانه ‎های کلیدی روابط هدفمند است.


دسترسی (ریچ)


هرچند شاید اغراق زیادی درباره‌ی آن صورت گرفته، اما دسترسی هم یک معیار معتبر است و روند میزان دسترسی به پست‌های هر اینفلوئنسر، یک عامل مهم برای برنامه ‎ریزی روابط آینده است. همچنین باید پلتفرم‌های ارجح مخاطبان هدف تان را در نظر بگیرید. برندها خواهان دسترسی به تصمیم‌گیرندگان صنعت هستند که عموماً فعالیت بیشتری در توییتر و لینکدین دارند، درحالی‌که بازاریاب‎ ها احتمالاً خواهان تمرکز بر اینستاگرام یا اسنپ باشند.


بازه‎‌ی انتشار


محتوای باکیفیت که به‌صورت مداوم پست می ‎شود، منجر به افزایش ترافیک و تعداد بازدیدکننده ‎های تکراری خواهد شد که همین عامل نیز تعامل و دسترسی مخاطب را افزایش می‌دهد.


اعتبار


اینفلوئنسرهایی که درصد کمتری از محتواهای شان اسپانسرشده هستند، معتبرتر به نظر می‎ رسند و مخاطبان هم اعتماد بیشتری به آن‎ها دارند. ارائه‌ی داستان‎ های شخصی با ذکر نام برند به‌صورت ضمنی نیز می‌تواند یک راهکار مفید باشد، کمااینکه ارزش این مطالب بسیار بالاتر از نقد است.


همچنین بررسی روابط قدرتمند هر اینفلوئنسر با سایر شخصیت‎ های ذی‌نفوذ و تعداد مخاطبان مشترک آن‎ها نیز ایده‎ خوبی خواهد بود. هم‌پوشانی میان مخاطبان آن‎ها و شما، یک شاخص کلیدی برای بازده بالای یک همکاری بلندمدت یا کمپین خواهد بود.


محتوای اینفلوئنسر و اهداف قابل سنجش


انواع محتوای منتشره توسط اینفلوئنسر را در نظر بگیرید و آن‌ها را با ترجیحات و رفتارهای مخاطبان تان مقایسه کنید.


ساخت محتوا به همراه اینفلوئنسر، یک راهکار عالی برای خلق رابطه است. این‌ها تعدادی ایده هستند:
• برگزاری یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ زنده
• برگزاری یک وبینار به میزبانی اینفلوئنسر
• نگارش یک مجموعه مطلب یا بلاگ مشترک
• ضبط یک پادکست


معیارهایی نظیر دسترسی و سهم صدای اینفلوئنسر را با اهداف کلان روابط عمومی خود مقایسه کنید تا تاثیر آن اینفلوئنسر را متوجه شوید.


با جامعه‌ی خود تعامل کنید و رابطه بسازید


پس از آغاز همکاری، وقت خلق رابطه با دنبال‌کنندگان و تحکیم آن است. ارائه‎ منظم محتوای ارزشمند، یک بنیان قدرتمند برای‌تان خلق خواهد کرد، درحالی‌که عملکردی هم‌راستا با یک متخصص یا اینفلوئنسر نیز میزان تعامل و اعتماد به برند شما را افزایش خواهد شد.
 

نویسنده: تیلور کرول

ترجمه: شارا

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

January 6, 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد