درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46496صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 10 شهریور 1401 - 11:21
چطور اینفلوئنسرها می‌توانند کمپین روابط عمومی شما را ارتقا دهند
اینفلوئنسرها می‌توانند کمک‌حال برندها باشند تا با کنار زدن پارازیت‎ های دیجیتال، کماکان اعتبار خود را حفظ کنند. ترکیب گستره‌ی ارتباطی رسانه ‎های اجتماعی و اعتماد مردم به شخصیت ‎های خاص می‌تواند موجب ترویج دوچندان یک کمپین شود. ادامه‎ مطلب را بخوانید تا بهترین رویکردها برای شکل‌گیری این همکاری‌ها را متوجه شوید.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با افزایش مصرف محتوای دیجیتال، متخصصان روابط عمومی نیز همواره به دنبال راه‎ های جدیدی برای هدف‌گیری مخاطبان خاص از طریق رسانه‎ های اجتماعی هستند. قدرت کمپین ‎های رسانه‎ های اجتماعی را می‎‌دانیم – از تقویت رسانه ‎هایی که توسط روابط عمومی کسب شده‎اند تا نقشی که در بازاریابی محصولات دارند و افزودن اینفلوئنسرها به این آمیزه نیز می‌تواند قدرت تلاش ‎های روابط عمومی را دوچندان کند.


اینفلوئنسرها می‌توانند کمک‌حال برندها باشند تا با کنار زدن پارازیت‎ های دیجیتال، کماکان اعتبار خود را حفظ کنند. ترکیب گستره‌ی ارتباطی رسانه ‎های اجتماعی و اعتماد مردم به شخصیت ‎های خاص می‌تواند موجب ترویج دوچندان یک کمپین شود. ادامه‎ مطلب را بخوانید تا بهترین رویکردها برای شکل‌گیری این همکاری‌ها را متوجه شوید.


برای روابط عمومی B2B (کسب‌وکار به کسب‌وکار) اینفلوئنسرها را حذف نکنید


پرزرق‌وبرق‌ترین کمپین‌های بازاریابی اینفلوئنسر متعلق به بخش‌های زیبایی، مد و سایر صنایع مرتبط با سبک زندگی هستند، اما برای روابط عمومی B2B نیز این سبک از بازاریابی را نادیده نگیرید. بسیاری از دسته ‎های B2B نظیر بخش نرم ‎افزار، دارای چرخه‎ های فروشی هستند که مشتریان شان زمان زیادی را صرف ارزیابی محصولات و خدمات می ‎کنند.

 

محتوای آموزشی یا سرویس‌محور که تخصص سازمان را به اشتراک می‎ گذارد، عموماً بخش بزرگی از یک برنامه‎ روابط عمومی B2B است و اینجاست که اینفلوئنسرهای تخصصی وارد می‌شوند. آن رهبر کسب‌وکار یا متخصص فن که محتوا را در قالب مقالات تالیفی، گزارش، پست بلاگ یا ویدئوی مفسر پست می‌کند، می‌تواند وجه تمایز یک کمپانی باشد و شخصیت برند را ارتقا دهد.


بازاریابی اینفلوئنسر موجب اعتمادسازی خواهد شد


90 درصد از افراد در هنگام اسکرول فید رسانه‎ های اجتماعی، ترجیح می‎ دهند به توصیه‎ سایر افراد اعتماد کنند تا اینکه یک پست بازاریابی سنتی برای تبلیغ محصول یا سرویس را ببینند.


اینفلوئنسرها عموماً زمان زیادی – اکثراً سال‌ها – را صرف برقراری رابطه با پایگاه هواداران یا دنبال‌کنندگان شان می ‏‎کنند. اعتبار (یا بی‌اعتباری) آن‌ها از نمایش تخصص‌شان نشات می‌گیرد. موفق‌ترین‎ها از روابط عاطفی ‎شان با مخاطبان بهره خواهند برد تا وفاداری به برند را افزایش دهند و الهام‌بخش افراد برای آزمودن یک محصول جدید باشند.


میکرواینفلوئنسرها به مدیریت ریسک‌ها یاری می ‎رسانند


با توجه به کاهش تعامل با کانال‌های رسانه ‎ای سنتی نظیر تلویزیون، رادیو و جراید، بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها می‌تواند یک راهکار طبیعی و کم‌فشار برای ارائه‎ اطلاعات مرتبط با برند نزد مخاطبان هدف باشد.


میکرواینفلوئنسرها بین 5 تا 100 هزار دنبال‌کننده دارند و می‌توانند در بازارهای خاص فعالیت کنند. حتی برخی از آن‎ها نرخ تعامل و تبدیل بالاتری در مقایسه با مگااینفلوئنسرها با میلیون ‎ها دنبال‎‌کننده دارند، زیرا اشخاص معتبرتری پنداشته می‌شوند. این اینفلوئنسرهای کوچک‌تر می‌توانند برای روابط عمومی B2B نیز کارآمد باشند، چرا که مزایایی همچون هزینه‎ کمتر و خلق تعاملات اجتماعی متمرکزتر برای بخش‎ های عمودی نظیر خدمات مالی یا فناوری کسب‌وکار را دارند.


ضمناً همکاری با میکرواینفلوئنسرها می‌تواند راهکاری برای مدیریت ریسک و گسترش بودجه‎ی بازاریابی یا روابط عمومی باشد. شاید همکاری با گروهی از میکرواینفلوئنسرها که مخاطبان کمتر اما فعال‌تری دارند، منطقی‌تر از همکاری با یک مگااینفلوئنسر بسیار گران باشد و همواره این گزینه را دارید تا با توجه به میزان پیشرفت تان به سراغ گزینه‌های دیگر بروید.
 

نویسنده: تیلور کرول

ترجمه: شارا

مرجع انگلیسی: www.publicrelationstoday.com

مرجع فارسی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

January 6, 2021

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد