درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:32   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46471صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 7 اسفند 1399 - 11:23
روابط‌عمومی؛ شیوه های اجرای کسب وکار در شرایط کرونایی
عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است و این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بهمن توکلی فرد گفت: عرصه روابط‌عمومی در طول دهه‌های متمادی تغییر کرده است و این حوزه در طول یک سال اخیر به دلیل شرایط ناشی از کرونا و تلاش کسب‌وکارها برای حفظ روابط با مشتریان به سرعت تغییر کرده است. با این حساب برندها نیاز به استفاده از ترندهای مناسب روابط‌عمومی برای ماندگاری در این حوزه از کسب‌وکار دارند.
 
 به گزارش شارا به نقل از جوان انلاین، پژوهشگر روابط عمومی و رسانه اظهار کرد: عرصه روابط عمومی مهمترین بخش برای تعامل با مشتریان محسوب می شود وبسیاری از برندها برای تعامل بهینه با مشتریان اقدام به استفاده از روش های مختلف در این حوزه می کنند. آگاهی از روش های برتر در حوزه روابط عمومی همیشه موجب بهبود عملکردبرندها وتیم های روابط عمومی می شود ، بنابراین باید نسبت به آگاهی از ترندهای برتر ویاد گیری شیوه های اجرای آنها در کسب وکار توجه نشان دهیم .
 
 وی افزود: درسالی که مزین است به فرموده مقام معظم رهبری "رونق تولید " روابط عمومی ها با کمک رسانه ها می بایست در ایفای رسالت خطیر خود با شیوه های نوین دراجرای کسب و کار فعالیت مضاعفی نمایند همچنین در جهت گردش شفاف و صحیح اطلاعات برای رونق تولید گام های ارزنده ای بردارند .
 
 توکلی فرد اذعان داشت: روابط عمومی ها ، با بستر سازی و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام اتصال بین مردم وسازمان را مهیا کرده و با آگاهی رسانی در شرایط ناشی از کرونا علاوه بر کمک در این بخش با شفافیت سازمان را به جلو ببرد و اطلاعات کافی به پرسش های درون وبرون سازمان ارایه نماید .
 
 پژوهشگرروابط عمومی ورسانه ابراز نمود:باید بتوانیم الگویی از روابط عمومی استاندارد و حرفه ای ایجاد کنیم تا فرهنگ استفاده از مشاوره در حوزه رسانه وارتباطات را نهادینه کنیم و نگذاریم مدیران خود را بی نیاز از مطالعه و آموزش رسانه وارتباطات بدانند . زیرا حوزه روابط عمومی علاوه برآنکه مدافع سازمان در عرصه اجتماع و افکار عمومی جامعه است ودر درون سازمان وتلطیف فضای آن نقش ویژه ای ایفا می کند ، بایستی در بحث کسب وکار وایجاد تغییردر تعامل با مشتریان ابتکاربه خرج دهد .
 
 
 www.javanonline.ir
 
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد