درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46449صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 5 اسفند 1399 - 14:17
نشست ویدئو کنفرانس کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد
نشست ویدئو کنفرانس کارشناسان روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست ویدئو کنفرانس کارشناسان روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان کردستان برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان این نشست صبح امروز به منظور هم اندیشی و هماهنگی در راستای پیگیری ماموریت ها و به خصوص مستند سازی فعالیت ها در ایام کرونا، اطلاع رسانی مناسب اقدامات و خدمات آموزش و پرورش برگزار شد .
 
 علیرضا منتشلو رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تبریک ماه رجب و خجسته میلاد امام علی ( ع ) و روز پدر، از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارشناسان روابط عمومی شهرستانها و مناطق در پیگیری اقدامات و انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش تشکر کرد.
 
 وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی به خصوص در شرایط فعلی و ضرورت بهره گیری از شیوه های جدید اطلاع رسانی و بستر فضای مجازی در راستای پیگیری ماموریت و ارائه خدمات ، به شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش ها پرداخت و گفت: در طول یکسال گذشته با ابتکار معلمان و زحمات فرهنگیان خدوم جلوه های ویژه ای از تعهد ، ایثار و خدمت رسانی خلق شد و مدافعان تعلیم و تربیت در کنار مدافعان سلامت به ایفای نقش پرداختند .
 
 منتشلو با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه عظیم فرهنگی با مخاطبان و ذی نفعان گسترده ، دانش آموزان، فرهنگیان، و اولیاء و افکار عمومی در ارتباط است، وظیفه روابط عمومی آموزش و پرورش را خطیر و مهم دانست و گفت: برای راهبری امور و تنویر افکار عمومی باید از شیوه های نوین اطلاع رسانی بهره گرفت .
 
 وی اطلاع رسانی، اطلاع یابی و پاسخ گویی را سه اصل مهم در پیگیری ماموریت عنوان کرد و گفت: صداقت، دقت ، سرعت و جامعیت، استراتژی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی است که باید در سرلوحه فعالیت های استان و شهرستانها و مناطق قرار گیرد .
 
 وی در ادامه با اشاره به تغییر تعدادی از کارشناسان روابط عمومیشهرستانها و مناطق ، ضرورت برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه آموزش های لازم در خصوص تهیه و تدوین اخبار و بارگذاری آن در پورتال گفت: باید این جلسات مستمر باشد .
 
 رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول یکسال گذشته در راستای تداوم روند آموزش در ایام کرونا و ابتکارات و خلاقیت معلمان ، محتواهای تولید شده توسط استان و شهرستان ، یکی از مهم ترین اولویت های کاری روابط عمومی استان و شهرستان را مستند سازی این فعالیت ها عنوان کرد و از کارشناسان روابط عمومی خواست در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند .
 
 وی افزود : اقدامات و فعالیت های معلمان باید در قالب خبر خوب، جلوه های ویژه معلمی ، تهیه و تولید محتوای آموزشی و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری و مجازی ، مستند سازی و منعکس شود .
 
 منتشلو مبنای فعالیت مجازی را پیام رسان های داخلی عنوان کرد و با اشاره به قابلیت و ظرفیت های شبکه شاد ، گفت: در راستای ارتباط حداکثری باید از ظرفیت این سامانه استفاده و گروه های کاری و ارتباطی به منظور تعامل و پیگیری اقدامات تشکیل شود .
 
 رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان هم چنین بروز رسانی پورتال آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق را یکی دیگر از اولویت های کاری بر شمرد و گفت: در این بخش علاوه بر تهیه و تدوین و بارگذاری آخرین اخبار ، اطلاعیه و پیام ها ، باید از سایر ظرفیت های پورتال از جمله منوهای فوقانی ، کنار ، میانی و پابرگ به منظور ارائه خدمات استفاده کرد .
 
 پاسخگویی به موقع به مکاتبات ، تهیه و ارسال گزارش های درخواستی ، اهتمام در تهیه جوابیه ها به منظور ارسال برای مراجع ذی ربط و رسانه ها و حضور فعال و مستمر در فضای رسانه ای و مجازی از دیگر توصیه های رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان در این نشست بود .
 
 منتشلو در پایان با اشاره به ارزیابی اقدامات شهرستانها و مناطق بر اساس شاخص های ابلاغی ، گفت: شهرستانها و مناطق باید برای ارزیابی شاخص های اختصاصی سال 99 آماده باشند و ضمن تمهید مقدمات و تهیه مدارک ، در زمان مقرر مستندات را در سامانه های مذکور بارگذاری نمایند .
 
 هم چنین در ادامه این نشست فایق ناصری کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز یکی از برنامه های مهم روابط عمومی را ارزیابی شاخص های اختصاصی و عمومی عنوان کرد و گفت : بر اساس ابلاغ مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت، برش منطقه ای این شاخص ها انجام و ارزیابی اقدامات بر اساس آن خواهد بود .
 
 وی افزود: موضوع شاخص های اختصاصی سال جاری پوشش خبری مراسم و همایش‌ها و تولید روزانه اخبار در سایت و پوشش تبلیغات محیطی ساختمان‌های اداری شامل طراحی و نصب مناسبت‌های مرتبط است.
 
 ناصری در ادامه گفت: موضوع دیگر، ارزیابی شاخص های عمومی است که مربوط به پورتال و بروزرسانی سایت شهرستان ها و مناطق می باشد .
 
 کارشناس روابط عمومی استان در ادامه بر ایجاد صفحه ثابت "خبر خوب" در پورتال شهرستان ها و مناطق تاکید کرد و گفت: یک خبر خوب می تواند در مورد انجام کارهای خلاقانه و مبتکرانه معلمان و دانش آموزان بویژه در ایام کرونا، جلوه‌ های ایثار و ازخودگذشتگی معلمان و افتخارآفرینی‌های دانش آموزان و معلمان در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی و اخبار امید بخش باشد.
 
 وی در ادامه گزارشی از عملکرد روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در سال 99 در بخش رسانه ای و پورتال ارائه کرد و با بیان اینکه از ابتدای سال 99 تا کنون بیش از 970 خبر از طریق روابط عمومی استان تهیه و تدوین و در پورتال استان بارگذاری شده است ، اظهار داشت : در این مدت تعداد 1054 خبر آموزش و پرورش کردستان در روزنامه ها، هفته نامه ها و خبرگزاری ها منتشر شده است .
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد