درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 23:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4640صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیشنبه، 26 مرداد 1392 - 10:55
سخنرانی دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی
  

سخنرانی دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این نشست که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و موسسه کارگزار روابط‌عمومی بود، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تغییر نام معاونت‌های پارلمانی به معاونت پارلمانی و روابط عمومی گفت: سازمانی که معلومات پارلمانی و روابط عمومی خوب دارد، وزیرش هیچ گاه استیضاح نمی‌شود.

عبدالرضا عزیزی در نشست بررسی نقش فرآیندگرایی در روابط عمومی به میزبانی پتروشیمی کشور گفت:‌ کسانی که می‌خواهند قدرتمند شوند باید ارتباطات قوی داشته باشند.

وی افزود: در گذشته کسانی قوی بودند که خان و شاه بوده و یا پول داشتند اما اکنون اگر کسی ویژگی‌های گذشته را داشته باشد اما ارتباطات نداشته باشد گویی هیچ ندارد.

عزیزی تصریح کرد: در حوزه روابط عمومی می‌توان امری مشابه اتحادیه‌ی سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله نظام‌پزشکی را داشت که در شهرستان‌ها و در نهایت در حوزه کشوری شکل می‌گیرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: متاسفانه الان یک نفر از همه جا مانده و رانده را در سازمان به بخش روابط عمومی می‌فرستند که این نشان دهنده‌ی اگاهی کم مدیر است.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که برای روابط عمومی ارزش قائلند در آینده حتما به سمت‌های بالا می‌رسند، چون می فهمند که روابط عمومی چه نقشی دارد.

سخنرانی کامل عبدالرضا عزیزی  در این نشست که با رونمایی کتاب استانداردهای روابط‌عمومی و اهداء جایزه ملی سال روابط‌عمومی همراه بود جهت استفاده بیشتر در ادامه قرار می‌گیرد...

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد