درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 03:46   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46302صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 19 بهمن 1399 - 07:39
کووید-19، کسب وکارها چگونه بحران را کنترل می‌کنند
پروفسور سعید خزائی رییس انجمن آینده‌نگری ایران، سخنران هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران - شاید پاندمی کوید-19 نقطه آغازین دورانی باشد که در آن ناپایداری، عدم قطعیت، پیچیدگی و ابهام اساسی‌ترین ویژگی‌های ساختاری محیط سازمان و کسب‌وکار باشد. تغییرات اقلیمی، شیوع بیماری‌های مهلک جهانگیر، تغییرات گسلنده فناوری و دوره‌های پیاپی تورم و رکود فضای مدیریت بنگاه، سازمان و کسب‌وکار را به‌شدت متاثر ساخته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جهان معاصر را می توان عصر ناپایداری‌های پیاپی، آشوبناکی و عدم قطعیت نامید.


شاید پاندمی کوید-19 نقطه آغازین دورانی باشد که در آن ناپایداری، عدم قطعیت، پیچیدگی و ابهام اساسی‌ترین ویژگی‌های ساختاری محیط سازمان و کسب‌وکار باشد. تغییرات اقلیمی، شیوع بیماری‌های مهلک جهانگیر، تغییرات گسلنده فناوری و دوره‌های پیاپی تورم و رکود فضای مدیریت بنگاه، سازمان و کسب‌وکار را به‌شدت متاثر ساخته است.


در دوران تغییرات زیست بوم سازمان و کسب‌وکار دشواری اصلی سرشت بحران‌ها و آشوبناکی آن نیست، بلکه تلاش برای هم‌زیستی یا چیرگی بر این بحران‌ها با بهره‌گیری در روش‌ها و رویکردهای سنتی است.


سازمان‌ها و کسب‌وکار ها نیازمند روش‌های نوآیندی هستند که در پرتو آن بتوانند به شیوه‌ای شتابان و کارآمد در راه شناسایی پیشران‌های تغییر بکوشند و از سوی دیگر با توسل به ابزارها و تکنیک‌های نوین برای بقا و توسعه خود، اقدام کنند.


دستیابی به این قابلیت‌های توانمندساز نیازمند درک پیش‌دستانه تحولات، برآورد پیامدهای تغییر، سازگاری و خلق آینده مطلوب است.


روش‌هایی مانند ًنشانک‌های ضعیف ً کلید ورود به دنیای کشف پیش هنگام آینده است. مدیران و کارشناسان در این دوره نیازمند بهره‌گیری از روش‌های ًحل مساله ً و ًآینده‌نگاری کسب‌وکار ً هستند.


در این مجال خواهیم کوشید تا مهارت‌های ضروری برای بقا و توسعه در عصر ناپایداری را مرور کرده و شیوه‌های نگرش به دنیای نوشونده را در بوته نقد و آزمون قرار دهیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد