درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46230صفحه نخست » خبر یکشنبه، 11 بهمن 1399 - 00:08
نشست مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد
در دنیای معاصر و سازمان های امروزی، روابط عمومی بایستی روش های گوناگونی را به خدمت بگیرد تا در جریان افکار عمومی مربوط به سازمان خود باشد، ضمناً تلاش کند آن افکار را در راستای اهداف سازمانی هدایت و راهبری کند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با حضور دکتر مسرور مدیر عامل مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، دکتر افضلی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران و مدیران روابط‌عمومی شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد، دومین نشست مدیران روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه این موسسه به میزبانی شرکت دخانیات ایران در روزهای پنج شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ بهمن ماه در سالن امام علی(ع) مجتمع دخانیات تهران برگزار گردید.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر افضلی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در این نشست، شرکت دخانیات را سازمانی با قدمت نزدیک به یکصد سال خواند و جایگاه این شرکت را با توجه به قدمت و رسالتش در حوزه تولید، رفیع و ویژه دانست.


مدیر عامل شرکت دخانیات ایران اهمیت و جایگاه اطلاع رسانی و حوزه خبر را با اهمیت خواند و افزود اگر اطلاع رسانی به درستی انجام گیرد، مسلماً شرایط سازمان متفاوت خواهد بود.

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران در دومین نشست حرفه‌ای _ تخصصی روابط عمومی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد افزودند؛ در دنیای معاصر و سازمان های امروزی، روابط عمومی بایستی روش های گوناگونی را به خدمت بگیرد تا در جریان افکار عمومی مربوط به سازمان خود باشد، ضمناً تلاش کند آن افکار را در راستای اهداف سازمانی هدایت و راهبری کند.


دکتر افضلی پیرامون عمده وظایف واحدهای روابط عمومی در شرکت ها و سازمان ها افزودند: اطلاع رسانی صحیح و صریح از مجموعه اقدامات سازمانها برای کلیه کارکنان و ذی‌نفعان و مخاطبان برون سازمانی از وظایف مهم و اساسی روابط عمومی می‌باشد.


وی گفت: ترغیب، تشویق، ترویج و تبلیغ محصولات و تولیدات شرکت ها با روش های قانونی و خلاقانه در بستر فضای مجازی از دیگر وظایف مهم روابط عمومی ها محسوب می شود.


مدیر عامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به وضعیت کنونی شرکت دخانیات ایران و حضور برندهای خارجی در بازار مصرف کشور اظهار داشت : شرکت ملی دخانیات ایران پس از دوران خصوصی سازی مظلوم واقع شده و در اثر سیاست گذاری های نادرست در سالهای گذشته و فعالیت شرکت های خارجی بدون هیچ محدودیتی سهم بازار آن کاهش یافته است.


مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران ضمن اشاره به گردش ریالی ۴۵ هزار میلیارد تومانی مصرف سیگار در کشور و گله از سهم دو هزار میلیاردی شرکت دخانیات، گفت: باید تلاش کرد که سهم برندهای ایرانی از بازار مصرف به جایگاه واقعی خود برسد که بحمدالله در طول یک ساله اخیر با همت و تلاش کارکنان شرکت توانسته ایم سهم نفوذ برندهای شرکت دخانیات را نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی بدهیم.


دکتر افضلی گفت : حتی بسیاری از مسولان و مدیران ارشد در نهادهای حاکمیتی از واقعیت های صنعت دخانیات اطلاع کافی و کارشناسی شده نداشتند، اما با توجه به اطلاع رسانی و بیان شفاف وضعیت صنعت دخانیات کشور و مشکلات پیش روی آن، با واقعیات آن تا حدودی آشنایی پیدا کرده اند.


ایشان افزود: برنامه ریزی جهت اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار صحیح برعهده روابط عمومی ها است و هنجارسازی و جلوگیری از ناهنجاریها از ارکان مهم روابط عمومی است.


ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند که شرکت دخانیات ایران میزبان خوبی برای این نشست ها باشد.


در این نشست تخصصی که با معرفی مدیران روابط عمومی و گزارش عملکرد یکساله و تطبیقی دو ساله روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران آغاز گردید، ابتدا دکتر مسرور مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی به نقش ارزنده روابط عمومی ها در ایجاد امید و زدودن یأس و ناامیدی در جامعه اشاره کرد و وظیفه روابط عمومی را در ارائه اخبار فعالیت های سازمان مهم و تاثیرگذار دانست.


دکتر مسرور در ادامه افزود: وجود همدلی در سازمان، نیل به اهداف عالیه آن مجموعه را تسهیل می نماید و لازم است بازخورد اخبار و اطلاعات داده شده از ذینفعان گرفته شود زیرا این بخش نقاط ضعف را مشخص کرده و با تحلیل درست اطلاعات این ضعف ها برطرف می شوند.


مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد در پایان تمرکز بر طرح های توسعه را به منظور انعکاس کامل فعالیت های سازمان از مهمترین وظایف جاری روابط عمومی خواند.


گفتنی است این نشست برای اولین بار به میزبانی شرکت دخانیات ایران در دو‌ روز برگزار و شرکت کنندگان ضمن بازدید از خطوط تولید مجتمع دخانیات تهران و تنها موزه صنعت دخانیات ایران، در کارگاه های آموزشی حوزه روابط عمومی و رسانه شرکت کردند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد