درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4619صفحه نخست » جمعه، 25 مرداد 1392 - 09:13
یک روز برای خبرنگاران حوزه‌ پتروشیمی
  

شارا- آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و با حضور مدیرعامل سازمان حاکم در این منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این مراسم که در آن خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه ی مرتبط با حوزه‌ی پتروشیمی‌های این منطقه حضور داشتند، در فضایی رسانه‌ای، چالشی و مورد انتظار اصحاب رسانه تنظیم و اجرا شد.
برنامه‌ی امسال با هماهنگی مجمع روابط عمومی‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و به میزبانی سازمان منطقه ویژه و با حضور اعضای مجمع روابط عمومی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل و مسئولین سازمان منطقه ویژه، اصحاب رسانه، خبرنگاران، روزنامه نگاران و صاحبان قلمی که با این شرکتها در ارتباط بودند، برگزار گردید.


اگر چه مسئولین اجرایی مراسم، این برنامه را برای 2 ساعت طراحی کرده بودند اما بحث ها، اظهار نظرها، طرح مسائل و پاسخ گویی ها حدود 2 برابر زمان اولیه به طول انجامید.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سخنان آغازین خود ضمن خوش آمدگویی به میهمانان صاحب قلم و رسانه‌ ، گفت: عدم امنیت جانی و شغلی، تهدید، توهین، آزار و اذیت و شکنجه‌ی خبرنگاران در جهان امروزی از جمله‌ی زشتیها و پلیدی‌هایی است که بر آسمان تمدن بشری سایه افکنده و بایستی برای این جهل و سیاهی چاره اندیشی کرد.
علی یزدانی پس از اشاره به آمارهای جهانی از وضعیت خبرنگاران در سطح دنیا در خصوص وضعیت خبرنگاران در داخل کشور افزود: براساس آمارهای منتشره از مراجع رسمی هم اکنون نزدیک به 8 هزار نفر در 1900 نشریه در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و نام 244 شهید، 50 جانباز و 12 آزاده‌ی خبرنگار در لیست نهادهای انقلابی کشور وجود دارد که نشان از فداکاری و از جان گذشتگی این عزیزان در انجام رسالت خود در اعلام مظلومیت ملت ایران طی 8 سال دفاع مقدس است.
پس از مقدمات نسبتا رسمی، فرصتهایی جداگانه به نمایندگان رسانه‌ها و نماینده‌ی مجمع روابط عمومی‌های منطقه ویژه داده شد تا از پشت تریبون رسمی سالن، مسائل و پاسخ های خود را مطرح کنند.
پس از آن فضای جلسه صمیمی‌تر شده و هر کدام از اصحاب رسانه توسط میکروفن های توزیع شده در میان آنها، سخنان و مطالبات خود را بدون محدودیت از مدیران و مسئولین روابط عمومی‌های شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه بیان داشتند که با دستور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، به این بخش زمان بیشتری اختصاص داده شد.
در ادامه، جهت جمع بندی و پاسخ به مسائل مطرح شده، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پایان‌بندی نسبتا مفصلی بر تمامی گفتگوها و بحث‌های مطرح شده داشت.
در پایان مراسم رسمی و پیش از آغاز گفتگوهای مرسوم و گروهی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در راهروها و سالن، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و تلاشگران عرصه‌ی اطلاع رسانی تقدیر شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد