درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4615صفحه نخست » پنجشنبه، 24 مرداد 1392 - 15:41
8 عادت خوب افراد خلاق
  

شارا- همه افراد می توانند با کمی تلاش جنبه خلاق و مبتکر خود را به نمایش بگذارند. اما مشاهدات مصداقی نشان داده است که این خلاقیت ها در برخی افراد بیش از سایرین خود را به رخ می کشند.
 به گزارش بانکی دات آی آر، آنچه برای خلاق شدن نیاز است و باعث می شود افراد از همتاینشان با برچسب خلاقیت جدا شوند، تنها تعدادی انگشت شمار از عادت ها و ویژگی هاست که می توان آنها را به صورت اکتسابی بدست آورد.
 گزارش پیش رو به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید به فردی خلاق تبدیل شوید:
 
 
1. کاهش فهرست کارهایی که باید انجام دهند
 
نوشتن تسک ها و وظایفی که در طول روز باید انجام شود، کاری بسیار درست است که باعث مرتب کردن دهن فرد میشود اما این مرتب سازی تا زمانی می تواند ادامه یابد که فهرست، فهرست بماند و به طومار تبدیل نشود.
 طومار یا فهرست بلند بالا ذهن را بهم ریخته و استرس ایجاد می کند. افراد خلاق شجاعت به خرج می دهند و لیستشان را هرچه کوتاهتر می نویسند تا فکرشان آرام و دستشان باز باشد.
 
 
2. افزایش وقت های استراحت
 
افراد خلاق برخلاف تصور عامه سعی می کنند استراحت کافی داشته باشند و صرفا به ساعت های زیاد کار توجه نمی کنند و بیشتر بازده کار برایشان مهم است تا زمانی که می گذارند.
 برای افزایش بازده هم نیاز به استراحت بیشتر هست که خلاق ها به خوبی آن را رعایت می کنند.
 
 
3. پیروی از قانون 80/20
 
تنها 20% کارهایی که در طول روز انجام می دهید، 80% نتیجه را رقم می زنند. این یعنی اینکه خلاق ها تمام آنچه بدردنخور است را حذف می کنند و در عوض بیشترین استفاده را از آن 20% می برند.
 این خود یک قانون است که پیروی از آن یک نوع خلاقیت محسوب می شود.
 
 
4. صبح ها روی خودشان تمرکز می کنند
 
بدترین کار اول صبح چک کردن ایمیل ها و پیام های دیگران است. این باعث می شود ذهنتان را دیگران دیکته کنند و وقتی برای اینکه به خودتان برسید را نداشته باشید.
 به جای سر زدن به دیگران و پیام هایشان، خلاق ها روی خودشان تمرکز می کنند و به اصطلاح همان اول صبح می فهمند که با خودشان چند چند هستند.
  
 
5. کنار گذاشتن تنبلی
 
تنبلی و خلاقیت دو خط موازی هستند که هیچگاه به هم نمی رسند و به هیچ وجه تشابهی با هم ندارند. البته تنبل نبودن به مفهوم کار بیش از حد و بی برنامه نیست اما لم دادن و پا را روی پا انداختن هم کاری را از پیش نمی برد.
 نه تنبل باشید و نه به هر قیمتی هر کاری را انجام دهید. این یعنی خلاقیت.
 بانکی دات آی آر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد