درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4599صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 21:10
نخستین اعلامیه جهانی حقوق دیجیتال
  

شارا- پس از افشاگری های ادوارد اسنودن، کاربران اینترنت به این فکر افتادند که چه حقوقی درباره فضای مجازی دارند. وب سایت «مشبل»، از رسانه های پیشگام حوزه فناوری اطلاعات، در چنین فضایی برای تبیین و تشریح حقوق اساسی شهروندان جهان مجازی و آزادی های دیجیتال کاربران، در فرآیندی که شش هفته به طول انجامید، با مشارکت گروه بزرگی از کاربران و متخصصان، اعلامیه یی ؟ماده یی را تدوین کرده که این مفاد را در برمی گیرد: 1-کاربران باید از حق دسترسی به اینترنت برخوردار باشند. 2-هر کاربری باید صرف نظر از ملیت، مذهب یا عقاید سیاسی اش، از حق برابر آزادی بیان و حراست از حریم خصوصی برخوردار باشد. 3-همه کاربران باید از حق اینترنت بدون سانسور و بدون محدودیت بهره مند شوند. 4- کاربران باید آزادی انتخاب و کنترل داشته باشند که فعالیت های آنلاین یا اطلاعات خصوصی خود را با هر کسی می خواهند به اشتراک بگذارند. گذشته از این، داده هایی که کاربران به سرویس های آنلاین آپلود می کنند نباید با کاربران یا افراد دیگر به اشتراک گذاشته شود، مگر آنکه با رضایت آنان باشد. 5- هر کاربری باید از حق مدیریت محتوا، کارها یا اطلاعاتی که به اینترنت آپلود کرده یا برای اینترنت تولید کرده، برخوردار باشد. 6- هر کاربری باید این حق را داشته باشد که مشارکت یا بهره گیری اش از یک سرویس آنلاین مشخص را در هر زمانی که می خواهد متوقف کند. اگر کاربری می خواهد رابطه اش با یک سرویس مبتنی بر وب را به هر دلیلی قطع کند باید این امکان برایش فراهم شود که بتواند همه داده های خصوصی خود را از سرویس مورد نظر پاک سازی کند. 7- داده های آنلاین کاربران و ارتباطات خصوصی آنها از جمله ایمیل، چت، شبکه های اجتماعی، فایل های صوتی و تصویری باید همان قدر از حمایت و حفاظت قانونی بهره مند باشند که نامه های مکتوب و مکالمات تلفنی و هرگونه ارتباط فیزیکی دیگر از آن برخوردار است. 8- هیچ نهاد، دولت، سازمان نظامی یا انتظامی، کمپانی یا فردی حق ندارد داده های خصوصی کاربران را بدون اجازه مستقیم آنها جمع آوری کند، به دست آزمون و تحلیل بسپارد، برباید یا به هر طریق دیگری از آن بهره گیری کند، مگر آنکه جست وجو و جمع آوری این اطلاعات با دلایل متقن قانونی انجام شده باشد. 9- همه کاربران باید از حق ناشناس ماندن در جهان آنلاین برخوردار باشند و هویت آنها تنها باید برای کسانی آشکار شود که خودشان می خواهند. 10- همه کاربران حق دارند از اینترنت بهره بگیرند، بدون آنکه ارتباطات شان توسط دولت یا سازمانی مانیتور شود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد